Dat had ik ook bij de 11 weken echo, net voor de echo naar de wc en toen had ze hem inwendig gedaan. De echo van Honey is vnv uitwendig want zij heeft geen inwendig apparaat.. Vooral genieten van het moment want het is echt bijzonder!
ja dat wist ik dat ze daar geen inwendig apparaat hebben maar zo ging dat bij mij toen. ben wel echt benieuwd haha xxx
dan schieten de tranen in je ogen als je ziet dat 't 'kindje' jouw kindje leeft.. vond ik dan! was zo blij omdat we de vorige keer dat niet gezien hadden..
Ja dat begrijp ik helemaal. Je hebt toch een bepaalde angst als je er naar toe gaat.. Zit nog steeds te twijfelen of ik een 3d echo wil of niet.. HELP ME!
Pfff meiden heb net de kledingkast opgeruimd, ofja heb bijna 2 uur gedaan over R. zijn kant!! Het lijkt wel of ik met een mannelijke shopaholic samenwoon. Die man heeft gewoon: 10 lange broeken 5 korte broeken 17 truien 14 longsleeves 26 thsirts + 8 witte tshirts = 34 totaal 7 blousen 3 traningspakken En dan heb ik nog niet eens meegeteld wat er in de was ligt En raad eens of ik wat mag weggooien?? Nee dus... Pfffff
en dan willen jullie niet eens weten hoeveel paar schoenen hij heeft.... daar heb ik bijna een apparte kamer voor nodig
Haha die van mij heeft ook veel en ook een schoenentick leuk is anders lt ik vind 't leuk om te doen omdat ik het nu nog zo lang vind duren en dan zie je echt een mensje, heel wat anders dan die 2d echo's en nu zie je het snoetje , leuk om straks te kijken of hij er echt op lijkt en nu kunnen we al kijken he hij lijkt op mij of hij heeft dat van mij maar die keus is aan jullie xxx
Wij hebben het er hier ook wel eens over gehad of we een 3D echo zouden willen, en ik vind het ook best moeilijk. Van de ene kant zou ik het wel willen omdat het natuurlijk lang duurt om vanaf de 20 weken echo tot aan de geboorte je kleintje niet meer te zien. Maar van de andere kant ook weer niet, we willen het geslacht al weten dus vind ik dat het uiterlijk dan nog een verassing moet blijven.... MOEILIJK xxx
Ja Nik hier precies dezelfde afweging.. T. gaat zowiezo niet mee maar weet zelf niet zo goed wat ik moet doen.. Dubio
Oeh heb zon KUT gevoel mn nicht net hier.. Moet ze naar ziekenhuis. Al 1.5 jaar bezig.. Pff nog niks.. Vind het dan zo rot ik wel zij niet.. Iedereen zou gewoon bij de eerste maand zwange moeten zijn!! Kus
Als T. niet meegaat zou ik het denk ik niet doen. Je kunt dan namelijk niet met elkaar delen welk neusje jullie kleine heeft en op wie zij al begint te lijken. Mij lijkt het veel te moeilijk om die echo foto's en dvd mee naar huis te krijgen en dat je het dan niet met je mannetje kan delen... Dan zou ik ervoor kiezen om het voor beide een verassing te laten. Maar lieverd het is jouw keus hoor!!! xxx Ik ga mijn badkamer nog even doen,, zo terug
Hon jij bent net zo goed een dik jaar bezig geweest, dus jou is het net zo goed gegund!! De een moet helaas naar het ziekenhuis en de ander gelukkig niet!! Je niet rot voelen hoor...
Honey; het leven is oneerlijk he? Ik voelde me ook zo schuldig dat het bij ons wel was gelukt en bij mijn nicht nog niet(die zwanger was door middel van IVF en een MK had gehad).. Net zoals Nik vind ik dat het jou gegund is hoor, je hebt het zelf maanden geprobeerd en nu mag je genieten van je zwangerschap! Binnenkort komt Nik ons gewoon vergezellen, dat weet ik zeker!
Hon idd jij hebt er ook langer over gedaan, jullie is het net zo goed gegunt alleen is dat voor jullie allebei nu moeilijk omdat jij nu niet zo uitbundig kan doen voor jou gevoel en zij wil ook. En idd komt nik er gauw bij als zwangere!! Lt wat nik ook zegt als jullie het niet samen kunnen delen dan zou ik ook kiezen voor de verrassing. Maar het blijft jullie keus. Morgen weer VK, 10min en dan ben ik weer weg. Ben benieuwd of ze iets nieuws weten te vertellen.
Oww wat was dat mooi!! Het horen en zien van het hartje! kreeg er gewoon kippevel van!! alles was goed!! Ze vond hem nogal klein, en apart dat het hartje al klopte, ze kwam bij 1 meting op 6 wkn+6dgn en andere 7wkn. maar kon gewoon mn eigen berekening aanhouden! echt zoo apart!! Fotos staan in mn album.. F. had gelijk een hele rode kop.. begon te stotteren zoo lief!! kuss