Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    lt wat een prachtige buik zeg!!! die buikband kan gerust om hoor!

ik heb 2 buikbanden van H&m en die zijn best kort. maar dat is one size dus me moeder heeft 'm wel een beetje ingenaait maar dat zijn wel mooie voor het geval je die andere te lang vind!

hon wat een mooie echo, zo fijn dat jullie het hartje hebben zien en horen kloppen!! mooi moment he!?
    jullie hebben een mooi garnaaltje, doe maar goed rusten, eten drinken enz. dan groeit ie zo uit tot een hele mooie baby!

zeggen jullie trouwens wat het wordt want zie geslachtsbepaling staan :p

xxx

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    oh ik ben trouwens naar de VK

xxx

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Die buikbanden die ik besteld heb op buikbanden.com maar die zijn echt te groot terwijl ik wel mn eigen maat heb besteld.. Zal vd week is bij de H&M kijken..

Duren jouw bezoekjes bij de Vk ook altijd maar 5-10 minuutjes? Heb een leuke vk maar het stelt niet veel voor.. Vanaf de 22e ga ik naar een andere vk.. (ze hebben met 2 vrouwen een praktijk dus het is wel fijn als je beide vrouwen kent)..

Heb je trouwens al nagedacht waar je wil bevallen?

Kus

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ja duurt bij mij ook maar 5/10 min. echt kort! maargoed. bij mij zijn ze met 4. geen andere vkpraktijk in de buurt dus moet wel. ze zijn wel heel aardig maar vind zo'n standaard gesprek..

ja vanaf het begin staat vast dat ik in het ziekenhuis ga bevallen omdat mijn moeder 2 x een hele heftige bevalling heeft gehad (lees; bij mij ging ze zowat dood, met spoed en politiemoter voorop naar ziekenhuis. ze bloedde zowat dood. me zusje lag in stuit, ze kwam eerst met haar kont) dus ik riskeer dat niet. ga het liefst gewoon in het ziekenhuis, daar voel ik me veiliger.

en jij?

oh trouwens die buikbanden die ik besteld heb op buikbanden.com waren ook groot dus heb toen maatje kleiner besteld. ze zijn wel lang!

xxx

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    honey hebben jullie het trouwens al thuis gezegd?

xxx

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ben benieuwd naar die andere vk.. Volgens mij zijn het nog wel 2 jonge vrouwen dus dat vind ik wel leuk!

Hier wordt het een thuisbevalling (als alles meezit).. Lijkt me fijn om in mn eigen omgeving te zijn.. Dus laten we hopen dat de dame nog gaat draaien want momenteel voel ik weer voetjes onderaan trappelen..

Ja ik heb volgens mij 36 besteld en de omvang is wel goed maar ze zijn inderdaad lang.. Draag vaak riemen dus dan ziet het er echt niet uit.. Gelukkig kan ik het tot nu toe nog steeds fixen..

Lekker vrij vandaag?

Kus

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    nee moet werken maar heb nu me pauze eraan vastgeplakt.

lijkt me wel fijn hoor thuis bevallen alleen voel ik me daar niet prettig bij dus dan doe ik dat niet.. maar wie weet gaat het vlug (was bij me broer en schoonzus ook) en hebben we geen tijd om naar het ziekenhuis te gaan ;)

xxx

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Je moet doen waar jij je prettig bij voelt!

Mijn moeder is 2 x thuisbevallen en 1 x in het ziekenhuis, jouw moeder is 2 x in het ziekenhuis bevallen.

Denk dat we onbewust toch wel onze keus baseren op wat onze mams hebben meegemaakt..

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Hee meiden! Won, het was echt super! We hebben het ook op dvd laten zetten en moeten we bij alle andere keren mee nemen. Zet ze er iedere keer wat bij. Eerst wou ik alleen weten wat het was en f. Absoluut niet. Tot gister, toen zij dat vroeg hij volmondig ja! Haha, echt jammer dat je niet mee gaat op date! Lt, Wauw mooi buikje!! Ik kan mn buikband al wel om! Denk te klein besteld want heb volgens mij echt nog geen buik! Nik, wat vind je leuk? Wil iets mee nemen op onze date! Xxx

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Meiden,

Lijkt het jullie leuk om wat vaker af te spreken? Bijvoorbeeld 1 x in de maand ofzo..

xx

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Goed idee!! :d

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    1x per maand is zeker een goed idee :D Ik doe mee in elk geval ;)

Laatste zondag van de maand, zou dat een optie zijn?
    Dan kom ik uit op:
    30 mei
    27 juni
    25 juli
    29 augustus

Juli & augustus zullen lastig worden voor Lt & won, maar die eerste 2 data kunnen we misschien al noteren??

xxx

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik ben van de partij :D!

xx

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Lijkt me leuk lt en de eerste komen mij wel uit. M'n moeder was van mij wel thuis bevallen maar toen ik er was bloedde ze zowat dood dus met spoed naar ziekenhuis, van me zusje wel in ziekenhuis omdat dat moest nav vorige bevalling en omdat ze in stuit lag. Xxx oh honey ik denk dat jullie een meisje krijgen!

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Hee mupkes!!:) hoe gaaty het hier? Gister het grote nieuws tege mn ouders verteld :D echt leuk mn vader duwde het foto lijstje tegen zijn borst en bleef maar roepen yes yes yes! haha.. mn zusje gilde kaai hart :p maar dat ging snel over in huilen.. en moeders opa en oma maar lachen haha was echt zo leuk!! :D ik vind die dates goed!! :D gezellig :D eventjes weer verder werken haha dikkekus

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden

Jeeej wat gezellig dat die 2 data nu vast staan :D Joepiee!!

Hebben jullie een leuk weekend?? Hier is mijn mannetje een weekend thuis, heerlijk dus! Vrijdag zijn we gaan uiteten, gister hebben we onze nieuwe kunststofkozijnen en nieuwe voordeur uitgezocht :D (zo'n 15.000 euro lichter :() en straks hebben we de verjaardag van R. zijn vader.

Nou even een update over hoe het hier gaat:
    mijn ongi is zo goed als over, maar ik durf nog niet te klussen:p Ben bang dat ik opnieuw begin te bloeden (gebeurd wel vaker) en dat ze dan donderdag geen inwendige echo maken. Ja ja, je maakt je overal druk om als "DE" dag in zicht komt!! Ik ben echt super super zenuwachtig voor donderdag!! Je begint je vanalles te verzinnen: zullen ze ons weg sturen om mijn leeftijd, vinden ze nog meer afwijkingen dan alleen slecht zaad, wat als..?? wat als..?? Pfff ik word moe van mezelf :p

Nou ik ga me eens douchen, even de was inruimen en dan naar de verjaardag...

xxx

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Gutenavond!

Nik; Ik hoop echt dat je donderdag een lieve dokter treft! Kan begrijpen dat het nu akelig dichtbij komt maar hoop dat je donderdag al wat antwoorden kan krijgen.. Ik duim voor jullie!!!

Honey; wat leuk dat ze zo reageerden! Hoe reageerden F. zijn ouders/ familie? Hoe gaat ie verder met je, al met je baas gesproken?

Wonder; hoe is ie met jou?

Hier een redelijk rustig weekend gehad.. Gister zijn we begonnen met het kamertje en ben er nu al helemaal verliefd op.. Morgen gaat ie verder dus denk dat het kamertje woensdag af is :D..

Helaas moet ik mij ook afmelden voor aanstaande zondag.. Toen we de date plande heb ik helemaal niet aan T. zijn verjaardag gedacht :).. Hij is dinsdag jarig maar we vieren het in het weekend (ik ging ervanuit dat dit ook wel op zaterdag kon) maar hij heeft zaterdag reservedienst dus dat zit er niet in..

Ik weet niet hoe jullie het weekend erop zitten? Of wanneer jullie tijd hebben?

Spreek jullie weer xxx

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hee meiden,

Lt; hier alles goed! nergens last van :) ben ook weer wat fitter enz! :) F. zn kant reageerde niet zo enthousiast als mijn ouders.. alleen zn zus en broer sprongen gelijk omhoog schoonmoeders zat maar beetje te lachen en vroeg gelijk of we gingen trouwen.. grr Baas weet nog van niks, maar de verloofde van zijn zoon, die de zaak overneemt zei dat ik me echt geen zorgen hoef te maken:) alsk vrijdag terug mag komen is het goed :D en dan mogen ze het bij 10 wkn weten :D

Hoe gaat het met jou? ik kan die datum wel, is wel leuker kan WOn. ook :) gezellgi met zn 4e!

Nik; snap dat het spannend is!! :) hopen dat je inderdaad een lieve dokter heb! komt goed schatje :) je krijgt misschien zoveel antwoorden, das natuurlijk ook fijn!!

Won; how are you?? :D F. denkt ook een meid, en de buurman (goede vrienden van mn ouders) een jongen :D nog 9 weekjes :D

Dikke kuss

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Krijg net een smsje van munne vent en die is helemaal gebroken..

We zouden de tekst eigenlijk op de muur verven maar omdat het geen gladde muur is, zou de tekst niet mooi worden.. Hebben we gister carbonpapier en triplex gehaald.. Heeft hij vanmorgen alle letters (in totaal 79 letters) afgedrukt, getekend op triplex en hij is nu op de helft met zagen :)..

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey lieverds,

Nou daar zijn we weer even snel voordat mijn collega er is :p

De date een weekje verschuiven is wat mij betreft geen probleem, het is wel zo dat dat R. zijn vrije weekend is. Het kan dus zo zijn dat hij tussen het sporten en motorrijden door eens binnenloopt. Als dat voor jullie geen probleem is vind ik het prima!

Hon, wat jammer dat de ouders van F. niet zo enthousiast reageerde. Dat lijkt me best vervelend!! Ik ben benieuwd hoe hier de reactie's gaan zijn als het zover is...

LT, je meent toch niet serieus dat T. elke letter aan het uitzagen is he?!?! Waarom hebben jullie de tekst dan niet op een groot canvasdoek geschilderd, of op een grote mdf plaat. Mooi licht rose verven en dan met bruine letters de tekst. Arme man van jou :p hahaha

xxxx

Deel Deze Pagina