Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hij is inderdaad iedere letter aan het zagen, schuren en verven :)..

Heb hem net nog gezien en hij ging vandaag verven met het verven van de kamer en daarna met de letters dus ben benieuwd..

xxx

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!

Lt; nou dat word dan wel het pronkstuk ;) alles met de hand uitzagen.. pff.. wat een werk! welk gedichtje heb je?

Nik; inderdaad jammer! vooral oma's van zijn kant hielden gelijk hun mond toen ze hoorden dat we niet gingen trouwen.. pff..als er geen kleintje was gingen we ook niet trouwen grr..
    maakt niet uit hoor dat R. binnekomt.. hij eet ons toch niet op ofzo?

hoe gaat het met de zenuwen voor dond?

liefs xxx

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Het is geen gedichtje Honey.. Het is een stukje uit een liedje wat we veel draaien sinds we zijn begonnen met zwanger worden :)..

Ga nog niet verklappen welke tekst het is want deze komt ook terug in het geboortekaartje.. Nog even geduld dus ;)..

Al een beetje rondgekeken naar een kamertje, verdere aankleding enzo?

Kus

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

En ik zie dat ik je nog mag feliciteren met je 8 weekjes!

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    haha dankje meid! :)

Nou dan wachten we nog even af ;)

De kamer is al gekozen..donkerbruine spijlen en lichte voet en kopkant, dat komt ook terug in de commode enz. we willen hem in week 10 bestellen.. de aankleding willen we gewoon ecru met bruin tinten houden. neutraal en rustig.

heb jij een hemeltje of klamboe? zit daar over te twijfelen

xx

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik had ook getwijfeld..

Had ergens een hele mooie klamboe gezien maar dat bleek toch ecru te zijn.. Heb nu een hemeltje besteld omdat ie bij de rest van de aankleding past..

Ik zou gewoon kijken welke je mooi en die bestellen.. Vind het beide leuk!

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pfff mag ik even schreeuwen?? Het houd hier echt niet op,, ze hebben R. schroeven in de banden van de auto gedraaid :( Kosten nieuwe banden 320 euro!!! AAAAAAAAAAA!!!!!!

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Schreeuw maar ff wat een achterlijke, krijg je dat niet verzekerd? Sorry lt dat ik niks had terug gesmst, zie t nu pas, batterij was leeg. In principe kan ik wel. Zondags dan want zaterdags werk ik. En vind het ook niet erg als r langs komt, kunnen we hem ook eens zien! Hon gefeliciteerd met de 8 weken alweer, vind jij het ook snel gaan? Ja ik denk echt een meisje als ik aan jou denk!! Lt jeetje min wat is t ijverig zeg!!! :| wij doen nu de naam in hout op de muur, hebben hele mooie letters bij de karwei. Ff kijken wat we met gedichtje doen. Hon waar bestellen jullie het kamertje? Xxx

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

Hon sorry sorry, ik zie nu pas dat je AL 8 WEEKJES BENT!!!
    gefeliciteerd :D je gaat echt snel :D..

Wat leuk dat we volgend weekend alle 4 kunnen, verheug me er al op!!!

Nee helaas kunnen we die banden niet op de verzekering verhalen, omdat je niets kunt bewijzen. Ze zeggen dan, voor hetzelfde geld heb je het zelf gedaan omdat je nieuwe banden wou! Nou echt ik baal als een stekker!!
    Eerst de autodeur die door de strom uit mijn handen waaide, toen de 2 ramen met R. zijn hockeybal, daarna het neefje van de buren tegen mijn auto aan (1100 euro schade) vandaag die banden van R., wanneer houd het op?!!?

-xxxx-

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    LT nadat jij vertelde dat jullie naam op het lijste van R & mij staat, is R al de hele tijd bang dat je zijn favo naam hebt gekozen :p hihi

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    @ LT: lieverd gefeliciteerd met de verjaardag van je hubby & je 24weekjes :D

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dank je wel lieverd :D..

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Lt gefeliciteerd met je hubby en met de 24 weken :| jeetje het lijkt als de dag van gister dat je het vertelde! Xxx

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
  15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

De tijd gaat snel he Wonder..

Collega van een vriendin is vorige week bevallen van haar eerste kindje, ze was pas 24 weken zwanger maar ondanks alles gaat het goed met ze..

Nog 2 weekjes en dan hebben we er een half jaar op zitten! Op naar het laatste trimester :D..

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hon ik dacht op pagina 3 of 4 want die spijlen zijn donkerder..

jeetje mina lt 24 weken!?! gaat alles goed ja? jezus dan heeft ze geluk!! oh wat zou ik me rot schrikken..
    laat die van ons nog maar ff zitten ;)

xxx

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Joehoeeee, het kamertje wordt volgende week geleverd :D :D :D..

We hebben gister de laatste dingetjes geverfd en de vloer gelegd.. Plinten kunnen er pas komen als het kamertje er staat dus we moesten eigenlijk nog 5 weken wachten.. Vanmorgen gebeld en hij komt eind volgende week..

Helemaal happy hier

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wat leuk zeg lt!! Ik wil het kametje ook in orde maken en aankleden maar helaas is ons huis nog niet af door de vorst is er wat vertraging in gekomen maar gelukkig kunnen we er nu wel bijna in! Eindelijk! Heeft t de letters af? Wat een werk zal dat geweest zijn zeg! Xxx

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

De letters zijn nog niet af, maar dat zal deze week wel goedkomen.
    Hij is morgen en vrijdag vrij.

Afgelopen 2 dagen zijn we bezig geweest met verven, bouwmarkten bezoeken en vloer leggen.

Kan niet wachten tot het kamertje af is. :D

Wat fijn dat jullie huisje bijna klaar is, lekker je eigen plek!

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Hee meiden! Hoe gaat het hier? Lt, fijn dat dat nu klaar is! Wel een heel werk met de letters! Nog gefeliciteerd met t! Won, hoe gaat het met jou? Kan nu niet op die link kijken en weet zo niet op welke pagina hij staat, nik, hoe gaat het met de zenuwen voor morgen?

hier gaat alles goed! Alleen erg moe,.. Dinsdag naar vk.. Spannend! En woensdag op het werk vertellen, vind ik net zo spannend als tegen mn ouders vertellen.. Pff.. Ga maar weer eens verder aant werk Hihi dikke kus

Deel Deze Pagina