He Honey! Ja de letters is een heel werk maar het word denk ik wel iets waar we heel trots op mogen/ kunnen zijn. Ze zeggen dat het na week 10 beter wordt dus nog even volhouden! Ben benieuwd hoe ze op het werk reageren, ik hoop dat je allemaal lieve reacties zult krijgen. Werkse! (lekker in 't zonnetje) Kus
Nou meiden even een berichtje van deze kant! Won, vind je het niet vervelend dat je al zover bent en dat jullie nog geen eigen plekje hebben?? Kan me echt voorstellen dat je het nu wel tijd vind om te verhuizen. En gelijk heb je Hon, dat moe zijn word inderdaad minder na 10-12 weken (hoor ik van patienten). Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent om het op je werk te vertellen, maar dat komt wel goed Nou hier dus morgen naar het ziekenhuis, de zenuwen gieren door mijn lijf! Gelukkig moeten we er al om 9 uur zijn, dus ik zit er niet de hele dag tegenaan te hikken. Ik baal wel echt want ik zit morgen op dag 10 van mijn cyclus en ik heb nog steeds veel bruinverlies. De laatste paar cyclussen verlies ik echt lang bruinverlies Nou ik ben echt benieuwd hoe het gesprek gaat. Ik vind het gewoon vervelend dat nu iemand anders de touwtjes in handen heeft, daar hou ik niet zo van Liefs, xxx
Nik ik hoop dat jullie een goed gevoel aan dit gesprek over gehouden hebben en dat er nu wat gedaan wordt! Xxx knuffel
Nou, vanochtend was het dus zover. Op naar het ziekenhuis!! Met lood in mijn schoenen en gierende zenuwen gingen we erheen. Ik had eerst de echo en deze zag er goed uit, er was ook een follikel te zien van 2 cm. Die vrouw van de echo zei dus dat mijn eisprong elk moment kan zijn. Mijn reactie was, nu al??? Ik zit pas op dag 10!! Maar goed, terug naar de wachtkamer en even later kwam de arts ons halen. Het was een super aardige vrouw en we werden bekogeld met vragen. Gelukkig had ze begrip voor onze situatie en begon ze niet over mijn leeftijd ofzo. Het bleek dat ik meerdere eiblaasjes in mijn eierstok had en deze eiblaasjes maken een hormoon aan die een soort van sein aan je hersenen geven dat je nog niet ongesteld mag worden. Doordat ik dus meerdere eiblaasjes heb word dat hormoon dus veelvuldig aangemaakt en daar kan de onregelmatige cyclus vandaan komen. (Dit hebben meiden met PCO ook, maar dan in veeeeel ergere maten dan ik) Na alle vragen ging ze dus uitleg geven over de onderzoeken die nog moeten volgen, en aangezien ik nu ongeveer in mijn vruchtbare dagen zit mogen we morgenvroeg al voor een samenlevingstest Vanavond na 22.30uur moeten we dus klussen en dan word morgen om 10.15 uur wat baarmoederslijmvlies weggezogen om te kijken of de zaadjes overleven. We krijgen dan ook meteen de uitslag en gelukkig kan vriendlief met me mee Nou na die samenlevingstest moet ik nog meerdere malen bloedprikken en op 11 mei hebben we dan weer een afspraak om alles opnieuw te bespreken en hoe verder. Dit gaat misschien een lange weg worden met vooral veel wachten, maar de start is er en ik voel me er fijn bij Nu hopen dat we snel resultaat hebben..... xxxxx
Ik ben blij dat het mee is gevallen lieverd! Morgen weer een spannende dag dus.. Nou, ik weet wel wat jij vanavond om 23.00 uur doet hahaha.. Komt allemaal goed en jullie worden hele leuke ouders, het duurt allemaal wat langer dan gepland maar je komt er wel.. Dikke kus!!
Wonder; congrats met je 23 weekjes Gister was ik op de verjaardag van T. zijn oma en daar waren ook zn broer & vriendin. Hadden afgelopen maandag een 3d echo laten maken en zouden vrijdag de dvd meenemen. Wie weet veranderd T. nog van gedachten..
LT je bent een schat!! Echt waar!! Bedankt ook voor je smsjes gister en vandaag ,, Dikke kus voor jou *SMAK* Voor de andere 2 meiden natuurlijk ook een dikke kus dat jullie vanochtend al hier gepost hebben voor mij Wonder gefeliciteerd inderdaad met de 23 weekjes, dik over de helft xxx
nik ik ben blij dat het meegevallen is!! heb wel steeds aan jullie gedacht! dan heb je dus misschien ook wel steeds beetje verkeerd geklust aangezien je nu al je eisprong hebt.. ofniet? vanavond wordt gezellig voor jullie wie weet is 't nu het juiste moment. vrienden van ons liepen ook bij een ferteliteits arts en toen zagen ze ook een eitje zitten (waren dik 2 jaar bezig) en die maand is ze ook aangeteld.. wie weet dankjewel gaat hard zeg! maar das niet erg, alleen maar leuk. alleen nou hoorde ik net van vriendlief dat de meubels van de woonkamer gewoon pas 1 juli binnen komen.. maargoed niks aan te doen, dan hebben we wel het bankstel duss.. doen 't maar ff met tafeltjes van me moeder ofzo.. xxx
Wonder; wat balen van je meubels zeg! Gelukkig heb je dan nog een paar weekjes om alles in te richten. Wanneer wordt de babykamer geleverd? xx
hee meiden! Nik; gelukkig dat het 'meeviel' net wat won zegt, misschien heb je je ei altijd eerder gehad? Won; ja het is dat kamertje op pagina 3.. vind hem zo neutraal en ben er gewoon verliefd op! Gefeliciteerd met je 23 wkn lt; Volgens mij wil je wel graag die echo doen misschien haal je T nu inderdaad over Hier alles goed morgen ga ik het tegen mn werk vertellen, opa kon zijn mond niet meer houden en heeft het al tegen paar mensen verteld en vind het lullig als mn werk het van een ander hoort, maar ik ben oo zo zenuwachtig!! grr Liefs xxx
Een eisprong heb je bij een follikel tussen de 2 en de 2,8 cm. Vandaag was hij 2 cm, dus hij kan vanavond springen maar net zo goed pas over 3 dagen, en dag 13 zou niet zo vroeg zijn. Moeilijk dus De ovu test was vandaag nog spierwit, dus kan me bijn niet voorstellen dat hij vanacht springt. Mja we gaan gewoon voor de samenlevingstest morgen en dan zien we wel..... Ik moet volgende week bloedprikken, en de week daarna bloedprikken. En dan stel dat ik ongi word dan moet ik op de 3e dag van mijn cyclus weer bloedprikken. Dat bloedprikken moet zo vaak om mijn hormonen in de gaten te houden. En dan 11 mei moeten we weer op gesprek. Dit onderzoek kon gelukkig snel, maar die anderen zullen wat langer duren. En als er niet een heel duidelijke reden komt dat we niet zwanger raken dan gaan ze ook niet behandelen. Dan moeten we weer +- een half jaar zelf proberen. -xxx-
oke das wel shit dan stel dat ze niet echt iets vinden.. dat je dan nog half jaar moet proberen.. maar gelukkig kan dit onderzoek wel snel! ben benieuwd wat er uit komt.. hoe is R eronder? honey succes met vertellen! ben benieuwd hoe ze reageren! lt hoe gaat ie meisie? xxx
Helaas geen enkele zaadcel gevonden , dat kan meerdere oorzaken hebben: * Het kan zijn dat mijn baarmoederslijmvlies te zuur is en ze dus niet overleven, maar dan zou je eigenlijk dode zaadcellen moeten zijn dus daar twijfelde de arts nog over. * Het kan zo zijn dat ik antistoffen aanmaak en dat ze daarom de baarmoedermond niet halen. * Maar het kan net zo goed zijn dat R. zijn zaadcellen heel snel dood zijn en daardoor de baarmoedermond niet halen. Het is dus echt nog even gissen naar de reden en daar krijgen we dus weer meer onderzoeken voor. R. is er het ene moment heel nuchter onder en het andere moment staan ook bij hem de tranen in de ogen. Maar goed we moeten hier samendoorheen, en we gaan er wel komen. Ze heeft ook een uitstrijkje gemaakt voor baarmoederhalskanker. Die uitslag krijg ik bij het volgende gesprek. Nu moet ik doorgaan met ovu testen en dan 4x bloedprikken en dan 11 mei hebben we weer een gesprek. Ik hoop alleen niet dat ze er op mijn werk moeilijk over gaan doen dat ik vaker weg moet tussendoor. Ik wil wel mijn contract verlengd krijgen in september! -xxx-
Nik das een domper zeg! Maar daar moeten ze wel wat aan doen. Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt! Voor r moet 't ook wel moeilijk zijn, tast toch z'n mannelijkheid aan zeggen ze he. Dikke kus
Im alive! Vandaag een dagje in Groenlo geweest, moest er heen voor het werk.. Ben nu compleet gebroken en lig al in bed .. Nik; ik vind het echt onwijs kut voor je! Heb er geen andere woorden voor.. Had echt zoo gehoopt dat je iets beter nieuws zou hebben.. Honey; en en en, hoe reageerde je baas? Viel het allemaal mee.. Zag dat het nieuws op hyves stond, heerlijk om met iedereen te delen he? Wonder; hoe gaat ie met jou? Wanneer kom je dat mooie buikje weer is van je showen? Dit wordt een druk weekend dus zal denk maandag pas weer online zijn.. Fijn weekend moppies xxx
Hey girls, Hoe gaat het met jullie?? Hon hoe reageerde ze op je werk?? Nou hier zeiden ze donderdag EN vrijdag dat mijn eisprong elk moment kon zijn omdat ik zo'n mooie follikel had op de echo, maar de ovu testen blijven nog steeds hardstikke wit. Echt vreemd!! Ik denk dus dat ik een grotere follikel heb dan gemiddeld. Ik hoop wel dat het bloedprikken dan toch op de goede dagen ingepland is, anders moet dat volgende maand misschien weer helemaal opnieuw. Pff het is moeilijk allemaal.... Onze dat begint steeds weer dichter bij te komen!! Zijn jullie er al uit wat jullie gaan maken?? xxx
Lt speciaal voor jou in me album een nieuwe buikfoto, heb op me nieuwe tel. mooiere maar moet nog uitvogelen hoe of wat. Xxx
hee meiden! Hoe gaat het hier? Vrijdag op mn werk verteld, ging eigenlijk best wel goed mn baas trok de conclusie dat het ongeplant was blablabla, want we zouden wel heeel stom zijn om op zon jonge leeftijd kinderen te willen, nou heb hem maar in zn waan gelaten, pff niet eens zin om er tegen in te gaan.. zaterdag mn vaste contract getekent joehoe, nu nog voor 36 uur en na verlof 18 uur voelt goed! vooral iedereen het nu mag weten Dikkekus