ha meiden. ben ik weer ff! haha lt heb je zin in je aardappeltjes! wij eten vanavond wortelenstamp. best zin in! nikske ik denk dat je goed geklust hebt! je hebt dus best lange ongi gehad toch.. met dat bruinverlies nog.. of heb ik het helemaal verkeerd begrepen.. is er geen roodbloedverlies geweest... toen ik net opstond omdat de telefoon ging kreeg ik ineens een steek in me buik.. in me zij.. best eng! maar das nu langzaam weg aan 't gaan, die pijn. ik was straks even boodschappen wezen doen.. en wat denk je ik leg het gesneden bij het brood :S en vanmorgen had ik al de hagelslag in de koelkast gezet, pff echt verstrooid! sorry voor het vele ..... haha dat valt me nu pas op! oh lt super leuk voor je nicht dat ze een meisje krijgt.. ja een jongen is natuurlijk ook helemaal super! maargoed xxx
Ik hoop dat je gelijk hebt LT! *SMAK* Wonder ik heb de eerste 3 dagen roodverlies gehad, en daarna dus nog 7 dagen bruinverlies. Erg veel voor mijn doen, want normaal heb ik 4-5 dagen rood en dan is alles weg. Die verstrooidheid mag nu je zwanger bent
Ik was op de echo 11.3 weken, volgens eigen berekening was ik 11 weken en dat hou ik nog steeds aan.. Hier ook langs van zwangerschapsdementie hoor .. Was net in het magazijn de voorraad aan het controleren, toen ik op stond had ik ook pijn in mn buik dus heb meteen weer een les geleerd.. Ga nu eerst gauw naar de wc, lijkt me 2e kantoor wel zovaak dat ik er kom :x
Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat het deze maand wel eens raak kan zijn vreemd! Komt misschien door de pendel van AstriDi
Wie weet, nog eventjes wachten maar vooral positief blijven denken! Nog 45 minuutjes en dan kunnen we weer lekker naar huis.. Heb zin om mn lvr te zien, heb weer eens een dag dat ik de hele dag aan hem denk ..
ooohh wat schattig hahaha Ik heb mijn knapperd van 12.30 tot 14.00 gezien ow en hij belde net dat we bij zijn ouders eten aangezien hij geen zin had om te koken
Haha ik moet zeggen dat hij ook wel kookt hoor, maar hij is echt zo'n type van: "waarom moeilijk doen als het makkelijk kan"
Dat klinkt totaaaaal niet bekend in de oren.. Hij is heel relaxt in dingen, kan bv ook nooit om iets in de stress schieten ( schiet je toch niks mee op zegt ie dan ).. Als hij een 'goeie' bui heeft dan doet hij wel zijn best, lekker eten, kaarsje en muziekje erbij maar vaak mag ik bedenken wat we eten.. Ben het dus al gewend om iedere dag te horen: mamaa wat eten we vanavond? Werd me moeder vroeger gek van!
Die van mij schiet ook nooit in de stress, behalve bij zijn examens haha. Maar ik kan wel best een stress konijn zijn, en hij zegt dan ook altijd dat je daar niets mee opschiet! Bekend dus Kaarsjes zijn bij ons zowieso altijd aan, vanaf het moment dat 1 van ons thuis komt gaan ze allemaal aan. Ben wel blij dat 9 van de 10 keer samen aan tafel eten want als ik sommige vrienden van ons hoor: appart eten, of snel op de bank voor de tv... Niet mijn ding!
oke dan mag ik dus ook een beetje op zo'n echo wachten! is wel mooi dat je met elke week weer zoveel meer ziet! ik ben dan 12 wk + 4. hee meiden ik ben weer atwt kijken! xxx
nikske mijn duimen draaien zo hard als ik kan (in gedachten dan he ) want het is jullie zo gegunt! dan ben je lekker zwanger op de volgende meeting!!!! dat moet dan wel weer vlug erna he haha nou honey jij ook nog! hoe gaat ie? zit je weer in de klusperiode of nog niet? of is 't alweer voorbij.. hoe was 't bij de dokter of was dat niet vandaag? xxx
hee meiden! Nou zo komen we wel snel aan die 1000 berichten Lt; lekker aardappels gegeten?? Nikske; was de ijshockey wedstrijd spannend? Won; nog niet de " baby making time " nog 11 dagen ofzo.. dus duurt nog wel even, ook een heeele lange cyclus eej maar we moesten vandaag wel naar het ziekenhuis :d alleen geen steek wijzer geworden.. pff.. standaard onderzoeken gehad en moeten 18 mei! pas weer terug voor een foto en een echo haha wie had dat nou gedacht F. een echo en ik niet! dan kunnen ze pas meer zeggen.. heele onvriendelijke dokter pff.. allemaal van die domme vragen heel geiriteerd antwoorden enz.. grr.. mn zusje moet ergens in febr. wel 2 tot 4 dagen naar groningen voor haar bloedplaatjes.. mja dan weten we wel hoe en wat want heel haar leven aan de pretnison is natuurlijk ook niet goed!! Mjaa honeyss ik ga weer even starskey en hutch kijken kuss
LT lieverd heeft het eten je gesmaakt? Schoonmoeders had lekkere zuurkool voor ons gemaakt Jummie Wonder spannend een 12+4 weken echo! Daar kun je echt al veel op zien! Hon vervelend zeg dat jullie weer niets wijzer zijn geworden. Nog 10 daagjes tot je ei, dan zit ik alweer bijna aan mijn NOD, dus voor ons beide spannend Sorry als ik nu iets heel vervelends vraag, maar wat is er met jouw zusje aan de hand? Dat verhaal ken ik niet Nou ijshockey wedstrijd was echt onwijs spannend, we hebben in overtime gewonnen 5-4 (tegen de nummer 1 in het landsklassement!) Ik ga eens richting bedje, manlief opwachten Haha. Tot morgen lieverds, -xxx-
hee nikske; das niet erg hoor dat je dat vraagt mn zusje heeft een auto immuumsysteem ziekte je zal vast wel weten wat dat is de milt in haar lichaam pakt alle bloedplaatjes weg omdat haar lichaam daar een "stof"laagje overlegt. dus haar bloed stolt niet.. nu zit ze al vanaf 17 aug. aan de pretnison maar iedere keer als ze afbouwt.. (zit nu al weer vanaf okt.) een 20 mg pretnison maar ze is pas 19 dus mag ze niet haar hele leven op pretnison..maar bij ons in Den bosch kunnen ze niets meer doen weten ze niet wat enz. dus moet ze helemaalnaar groningen.. Moet je werken vandaag?
Hey Hon, Ik ben inderdaad een beetje bekend met die ziekte, maar komt niet zo veel voor. Tenminste ik heb pas 1x patient gehad in een stage met hetzelfde probleem, maar weet helaas niet hoe dat is afgelopen. Prednison is inderdaad niet goed, voor niemand niet, al helemaal niet als je nog zo jong bent enzo. Ben inderdaad alweer vanaf 7.45 uur op mijn werk. Moet tot 17.00 vandaag en dan heb ik weekend -xxx-
ja klopt, ze zeiden eers ook gewoon hart dat het leukemi was.. en naderhand was dat dus een foutje maar ze had alle symptonen Lekker weekend hier van ochtend door mn baas uit bed gebelt .. toch maar geen markt (lees; om half 6 al bellen terwijl ik pas om 12 uur begin ) duren lang he die 10 dagen tot je nod! pff.. ik ben al een maand verder en heb mn ei nog niet eens
MN SCHOONZUS KRIJGT EEN MEISJE!!!!!!!! Ik moet gaan pendelen joh .. Ben benieuwd of het van ons ook gaat kloppen..