Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hon wat fijn zeg dat je je contract getekend hebt! Wel stom dat hij dat zo dacht!! Ik had, denk ik, ook verteld dat 't geen 'ongelukje' was. Vind dat geen fijne gedachte! Maargoed.. Hoe is het met de rest

Nik nog geen positief ovutestje? Zou vervelend zijn als jullie de testen/onderzoeken opnieuw moeten doen!

Lt hoe gaat ie met jou? Druk weekend las ik?

Een vriendin is zaterdag bevallen van een zoontje genaamd Luca. We gaan gauw kijken als ze thuis is want de kleine is geboren via keizersnede omdat hij in het vruchtwater gepoept had en het erg moelijk had in de buik. Nou ligt ie in de couveuse omdat ook het suikergehalte aan de lage kant was.

Xxx

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden,

Het is hier weer lekker druk inderdaad..

Wat een klote reactie van je baas zeg :(.. Ik had hem denk ik ook duidelijk gemaakt dat het een bewuste keus is.. Ik ben er trots op dat ik een jonge mama wordt..

Maar wat veel belangrijker is: GEFELICITEERD MET JE VAST CONTRACT!!! Ik dacht dat jij meer als 40 uur per week werkte maar dan zal ik me wel hebben vergist.. Ben wel jaloers op jouw 18 uurtjes hoor, hoe ga je die indelen met koopavond, weekend enzo?

Wonder; is dat dat meisje wat al een paar dagen overtijd liep? Jaja, ik hou hyves ook in de gaten hahaha.. Vind het wel een leuke naam!
    Hopelijk kun je die kleine snel gaan bewonderen..

Nik; heb je ondertussen al een positieve ovu test gehad?? Ik heb zin in zondag!!!!!

Ik ga weer gauw verder hier.. Lees jullie snel xxx

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    lt ja dat was dat meisje ja! haha vind dat ook een leuke naam!

ga ff buurten bij vriendin!

tot snel
    xxx

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ Honey; gefeliciteerd met je 9 weekjes!

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

Weer even een berichtje van deze kant.

Hon, wat een kut reactie van je baas zeg!! Ik zou hem eens duidelijk maken hoe het zat, dan zou hij zich de ogen uit zijn kop schamen waarschijnlijk. Maar goed in ieder geval super gefeliciteerd met je vast contract :D

Won, mooie buikfoto :D

Lt, lieverd waar blijven de foto's van jullie kamertje ;)??? Je zult wel in spanning zitten voor de meubeltjes

Hier ondertussen gelukkig een posi ovu test gehad, nu weet ik dus precies op welke dagen ik bloed moet prikken enzo. En daarna is het weer afwachten! Mijn NOD zal rond 5 mei zijn (kan eerder kan later :p)

xxx

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dan zul je nog even geduld moeten hebben want de foto's volgen pas als het kamertje helemaal af is..

Vrijdag wordt ie geleverd en worden de plinten geplaatst.. Dan is het wachten op de aankleding en dan krijgen jullie ons kamertje te zien :D

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Het LT,, nou dat word dus nog wachten :D Spannend spannend... Nou na zondag heb je er weer iets leuks bij voor op de kamer :D

Gister posi ovu test, toen hebben we ook geklust. Vandaag ging het helaas niet (vriendlief is morgenvroeg pas om 7uur terug) Morgen zouden we even snel ergens tussendoor moeten :p hahaha
    WAT ERG !!!!!!!!

Hier dus alleen geklust op dag: 6, 8, 10, 13.... Hopelijk morgen op dag 15 ook nog snel klussen anders is het echt weer verkeken kans :(...

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    lt gefeliciteerd met je 25 wk!!
    volgens mij heeft me nicht dezelfde kamer als jullie uitgezocht! hijs echt mooi. ben benieuwd hoe hij bij jullie staat!

nik wie weet was op dag 13 precies goed! *we houden de moed erin ;)*
    moet je nu bloedprikken of is dat op andere dagen?

xxx

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Hee meiden,

ja die reactie was best kut, maar stond echt met mn oren te klapperen.. Kon weinig uitbrengen..

lt. Gefeliciteerd!!

nik, houden de hoop erin he!!

hoe gaat het met jullie? Hier vanmiddag naar de Vk, ben wel een beetje zenuwachtig.. Mja, komt vast goed, Hihi leuk weekend gehad?

dikke kus

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He Honey je hoeft echt niet zenuwachtig te zijn. De eerste keer vis gewoon een intake om te vragen of er iets in de families voorkomt enzo..Je staat binnen 15 minuten weer buiten omdat ze verder nog niks kan voelen of luisteren.. Je krijgt natuurlijk wel een verwijskaart om een termijnecho te laten maken :D..

Jeee, 25 weekjes, ik kan het echt niet begrijpen..

Ik ben ook echt benieuwd naar ons kamertje, kan niet wachten tot het vrijdagavond is hahaha..

Kusss

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    honey je hoeft idd niet zenuwachtig te zijn, wel duurde het bij ons ruim half uur dus dat is duidelijk langer als bij lt. niet dat dat wat uitmaakt. vond de eerste keer nog haast het leukst omdat ze dan veel vragen. nou ben ik binnen 5 min. weg :S

lt ja het gaat zoo snel :$ echt raar.. maargoed is ook wel leuk!
    echt leuk dat jullie kamertje bijna komt!!!

ik heb een nieuwe buikfoto van me nieuwe tel. was makkelijker als ik dacht. doe er nu 1 hier. maar heb er nog 1 in me album.

xxx

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hon spannend je eerste vk bezoek :) Ik zou ook zenuwachtig zijn hoor, maar geniet er maar lekker van!!

Lt, nogmaals gefeliciteerd lieverd ;)

Won, mooie buik! Een echte jongetjes buik :D

---

Ik heb gewoon het gevoel dat we "het" voor niets doen nu. Ze hebben geen enkele zaadcel gevonden, niet eens een dode :$!!

Dus waarom zou ik dan nu van die onromantische, ongezellige, snelle, "moet" sex hebben?!?!

Mja als ik het niet doe voel ik me aan het eind van de maand ook schuldig dat ik niet genoeg mijn best heb gedaan... :(

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ja nik hij is puntig he haha

ik snap wel wat je bedoelt met schuldig voelen dat je niet genoeg je best doet.. je wilt er toch alles aan doen maar aan de andere kant weet je eigelijk ook dat er gewoon geen levende (zelfs geen dode) zaadcellen gevonden zijn dus lijkt het allemaal voor niets..
    ze moeten nu maar gauw in actie komen die doktoren want zo voelt het idd alsof jullie alles voor niets doen..
    gauw een plan opstellen zodat jullie weten waar je aan toe bent.

jullie zullen geweldige ouders worden (zoals al vaker gezegt!!!)

xxx

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wij hebben echt zo'n verschillende buikjes zeg! Jij draagt echt naar voren en ik draag rond.. Vind het wel een heel mooi buikje om te zien :D :D!!!

Nik; ik kan begrijpen dat het niet goed voelt, het is wel apart dat ze helemaal geen zaadcellen hebben gevonden. Ik vind inderdaad dat die dokters maar snel hun werk moeten doen zodat deze mama in spe eindelijk kan genieten!

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ja echt verschillend he. nu begint 't bij mij ook in de rondte(ofzoiets) te groeien..

xxx

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Buik van vanmorgen

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    mooi zeg lt!

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee dames!

Zoo Lt en won, mooie buiken :) jullie dragen inderdaad anders.. ;) wel leuk!! :D

Nik; je moet ook geen onromantische, ongezellige, snelle, "moet" sex hebben.. denk dat als het moeten word het helemaal niet lukt.. :) dat je er wel eenbeetje plezier aan moet hebben enz. snap je wat ik bedoel ?:p

Liefss xxx

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hoe was het bij de VK? x

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

JOEHOEE, T. gaat mee naar de 3D echo :D :D :D..

Deel Deze Pagina