Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    joehoe leuk leuk! wanneer gaan jullie? xxx

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee!!

Alles was goed bij de VK! :D Loes, kon haar al voelen alleen het hartje nog niet horen.. dat was wel jammer.. daar toch wel 45 min binnen gezeten.. we zitten alleen nog te twijfelen over de nekplooimeting.. pff..
    vind het best moeilijk, F. zei al; zon kindje kan ik toch ook leren fietsen enz.. maar ik weet niet of ik daar voor kan zorgen.. geen geduld enz snappen jullie? maar vind het ook gemeen om zon kindje geen leven te geven.. vind het echt heeel moeilijk.. maar die kans is wel zo klein.. pff..

hebben jullie die gedaan?

Liefs xx

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hee meisie

wij hebben er voor gekozen om het niet te doen.
    omdat we beide jong zijn en een goede gezonde levensstijl hebben.
    we hadden met 12wk en 6 dagen weer een echo dus toen heb ik gevraagd of ze even naar de nekplooi wou kijken of die er normaal uitzag en dat deed ze, ze vond dat ie er normaal uit zag (als hij niet normaal was zien ze dat gewoon want die nekplooimeting is ook maar gewoon een echo)

en dan is het ook nog een kansberekening. hoe ouder dat je bent hoe beter dat ze dat kunnen berekenen. dus met andere woorden bij ons heeft dat veel minder zin..

jullie moeten het zelf weten hoor.. maar de vk en gyn waren het er beide over eens dat het niet nodig was als ze naar onze leeftijd en levensstijl keken.

dan kost het 140 euro ongeveer want dat wordt niet vergoed (niet dat ik daar wat om gaf hoor want wat nodig is is nodig ;) )

ze berekenen een kans nav je leeftijd, bloedafname, echo..
    als het dat bijv. een vergrootte kans is. (dat is geloof ik vanaf 1 op 200) dan kun je een vruchtwaterpunctie of vlokkentest overwegen maar dan is de kans op een miskraam weer 4 of 5 procent groter..
    je leeft dan best in een angst lijk mij..

nou best wat info om ff uit te dokteren of jullie het nodig vinden of niet ! ;)

ja wij hebben daar toen ook lang gezeten. vond dat wel best leuk! en wat leuk dat ze jullie baby'tje al kon voelen! hij/zij is nu nog zo klein!

xxx

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    oh ik denk trouwens dat ze de baarmoeder dan voelde want onze kleine was met 9 wk. en 3 dagen nog geen 3 cm..

xxx

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ja, we denken er nog even over.. vooral die percentage tja, hebben we er ook minder kans voor maar toch denk je er bij naar..

ze zei echt duidelijk dat ze haar voelde.. ik vond het ook maar gek.. :p mjaa.. ;)

kjuss

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goodmorning Lady's

Hon wat fijn dat het zo goed ging bij de VK!! :D 10 juni is jullie volgende echo?? Als er bij jullie in de fam geen Down Syndroom voorkomt zou ik de nekplooimeting ook niet laten doen (anders misschien wel). Hier wou ik eerst wel een nekplooimeting maar daar heb ik me over bedacht, een kindje met het down syndroom kan gewoon een mooi leven hebben dus ik hem/haar hoe dan ook houden. Maar dat is mijn mening!!!!

Nou hier weer op mijn werk (en het is pas 7.40 uur:(), heb zometeen 16 patienten in mijn eigen agenda staan dus de ochtend zal wel snel voorbij gaan :)

-xxx-
    Jullie plannen vandaag??

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen!

We hebben voor aanstaande dinsdag een afspraak gepland :D..

45 minuten is best lang, wij stonden volgens mij naar een kwartiertje weer buiten. Wij hebben ook niet gekozen voor een nekplooimeting met dezelfde reden als Wonder & Nik. Het is je eigen keus maar je bent beide jong en gezond (zover ik weet) dus denk dat de kans zeeer klein is.. Maar ze is een leuke vk dus?

Ga nu weer gauw verder, zit vandaag alleen dus heb een giga drukke dag voor de boeg..

Tot snel xxx

8. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    oehhh spannend lt!! ben benieuwd naar jullie meisje!! wij hebben precies over 2 weken! kan niet wachten om ons manneke weer te zien..

succes vandaag, als je het zo druk hebt ;)

xxx

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wat een rust hangt er hier.....

Ik ben ook errug benieuwd naar de echo, hoop dat ze zich goed laat zien (vorige echo's lag ze continue te draaien)..

Moeders mooiste belde net en alles is binnen! Zaterdag gaan we het kamertje dus helemaal klaar maken :D :D :D..

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ja het was rustig zeg!

lt heeft je hubbie de foto's van s.zus gezien omdat ie nu wel wil? wel leuk hoor! kunnen jullie, jullie mooie meisje alvast bewonderen voordat ze geboren wordt! kijken op wie ze lijkt ;)

hoe gaat het met de rest? druk gehad vandaag?

xxx

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja ik had hem de echo's doorgestuurd ;)..

Net bij de vk geweest, ons meisje doet het nog steeds hartstikke goed.. Ze ligt nog wel steeds in stuit vandaar dat mn ribben zo pijn doen.. Heb haar hoofdje net zelf gevoeld :D :D :D..

Ga nu weer gauw aan het werk want zal vanmiddag wel naar huis gaan heb giga oor- en keelpijn pfff..

xxx

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jeeej LT vandaag je spulletjes ophalen, en wat fijn dat jullie meisje het zo goed doet :D

Overmorgen onze DATE :D :D :D !!!!!

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    joehoeee!! heb er zin in!!! ga alleen ff straks inkopen doen om wat te maken maar zal niet zo heel extreem worden haha het wordt mooi weer dus kunnen lekker buiten zitten!!

lt trouwens kwam jij mij nou ergens halen of wat was de bedoeling?
    kei fijn dat je meisje het zo goed doet!! ze moet alleen nog wel ff haar goede plekje vinden en niet in stuit blijven! ;)

moet nu gaan werken!

xxx

14. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Hee meiden, hier even een kort bericht, ben zo ziek als een hond.. Grr.. Denk de griep, en trouwens een nieuwe vriend erbij! De wc pot!!! Dus sorry meiden, maar als ik mn eigen morgen nog zo voel kan ik beter niet mee gaan! :( kus

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hier nog één met de griep :(!

Was gistermiddag naar huis gegaan in de hoop dat het vandaag beter zou gaan maar het wil nog niet echt lukken.

Zou het wel jammer vinden als je er zondag niet bij bent Honey, heel veel beterschap!!!

Ik kan je wel ophalen Wonder, geen probleem!

Kus

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nog gefeliciteerd met je 24 weekjes :)!!!

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wonder; wat ga je nou precies maken? (nieuwschierig)
    Denk dat ik wel weer even bezig ben met die crea bea handen van me hahaha

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Verheug me zo op ons vogelhuisje :D :D

Ookal kan ik hem nog niet ophangen... :(

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Honey Poney Poepchineeske; is het goed als ik zondag wel ff de dvd's ophaal want dan kan ons Nikske ze gaan bekijken..

Nog beter idee, je gaat gewoon mee :p..

Nik; binnenkort mag jij hem ook ophangen hoor!!

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    lt ben je vrolijk hahah ik denk ook altijd honey poney poepchinees :p

danku! geeft niks hoor haha

ik ga trouwens zo'n bewaardoos maken..

nik jij kan hem snel ophangen hoor!! ze gaan er vlug voor zorgen dat jullie ook papa en mama worden!

heb er zo'n zin in. zeker nu met dit lekkere weer!!

honey jij bent niet ziek jij bent zwanger en daar hoort dit bij haha ik heb dat ook gehad weet je nog ;)

xxx

Deel Deze Pagina