Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mijn god wat een oorlog hier in de keuken, ik dacht even heel burgelijk en truttig koekjes te bakken voor morgen, vergeet ik ze uit de oven te halen!!! :p Nou ze stonden bijna in de fik :p

Gelukkig zijn mijn brownies wel geluk :D Dus LT je weet wat je te wachten staat morgen ;)

xxxx

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Honey; veel plezier bij je echo vandaag! Wij zien dat mooie garnaaltje wel weer verschijnen hihi :D..

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hier zijn we begonnen met aftellen, nog 99 daagjes te gaan! :D

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

En gefeliciteerd met je 10 weekjes!

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Moet even het bedje showen hoor, ben er helemaal trots op!

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    waaw super mooi lt!! echt super mooi!!!

honey ben benieuwd naar jullie kleintje! das nu al een echt mensje met van die spartelende armpjes en beentjes! echt leuk om te zien nu ;)
    en gefeli met 10 weekjes!

lt was het gister gezellig met je schoonouders?

xxx

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Allebei onze ouders zijn langsgeweest (hapje gegeten, Ajax-Feynoord gekeken en kamertje laten zien).. Er moeten nog wat dingetjes gebeuren maar dan mogen ze het pas weer bij de geboorte zien..

Ben echt trots op ons kamertje :D..

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden,

Hoe was jullie weekend??

Hon ben je weer beter & hoe was de echo?? En gefeliciteerd met je 10 weekjes.

LT je bedje is zoooo schattig, maar dat had ik je gister natuurlijk al gezegd :) Nu je vogelhuisje nog ophangen (ben nog steeds jaloers op je resultaat)

Won hoe is het met jou??

Hier een lekker maar druk weekend gehad, ben hardstikke verbrand :( Hopelijk word het snel bruin want ik krijg van iedereen opmerkingen. Vanavond kan ik mijn nieuwe telefoon ophalen :D Jeeeej ben zo blij
    Dit is hem: LG gw 300 pink - Google zoeken=

-xxx-

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hebben jullie toch gedate?

lt smste mij of ze het erg vond als ik alleen moest.. nou snap ik er niks meer van. had gewoon mee gekunt hoor?!?!

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    De reden dat je eigen vervoer moest regelen was omdat LT niet de tijd had om zover om te rijden. Aangezien zij weer vroeg thuis moest zijn ivm bezoek. Snap je??

11. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    nou dan had ze dat toch zo kunnen zeggen, dan had ik toch met de trein langs haar route kunnen gaan zodat ze me daar op had kunnen pikken..

maargoed..

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik had een stukje wel met de trein kunnen gaan. maar niet helemaal naar maastricht ofzo. en toon moest werken die had de auto..

vind niet zo leuk dat dat zo 'stiekem' is gegaan. (zo komt dat over snap je)

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Het is zeker niet de bedoeling geweest om "stiekem" af te spreken!! Jullie weten welke data er gereserveerd zijn voor onze date's, dus we doen niets stiekem. Het is waarschijnlijk gewoon een communicatiefout geweest.

Ik snap dan nog wel dat je niet alleen richting Sittard had willen reizen, maar van de andere kant moet ik ook anderhalf uur alleen in de auto/trein zitten als ik naar een van jullie moet komen....
    Dat kun je niet vermijden als je een stuk uit elkaar woont!

Maar goed laten we het op een communicatie fout houden en elkaar niets kwalijk nemen!! 30 mei is er weer een date :)

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Het is niet de bedoeling om zo over te komen Wonder!!

Toen ik je smste vroeg ik of je eventueel alleen zou kunnen komen en jouw enige reactie was: dan spreken we toch een andere keer af.
    Kon niet echt merken dat je het jammer vond of mee aan het denken was voor een oplossing.

Ik vind/ vond het niet erg om je op te halen maar qua tijd kwam het mij niet uit om naar D. te moeten rijden.

Aangezien Nik en ik verder geen plannen hadden, ben ik er zelf maar heen gereden..

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!

Leuke date gehad? :) zo te 'horen' wat misverstandjes? komt goed :) volgende date zijn we compleet;) kan dan evt. bij mij? ;) zetten we overal een keer het huis op zn kop ;)

Hoe gaat het met jullie?

Hier gaat alles goed! vandaag de echo gehad, zoo mooi weer :D ze was perfect zij dat vrouwtje :D is nu 2.6 cm groot, echt een groot verschil al met de 7 wkn.. zoo super mooi! foto staat in mn album ::)

Dikke kus

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hon je hebt het steeds over een "ze", de verloskundige kon "haar" al voelen & "ze" was perfect op de echo.

Heb je een voorgevoel dat het een meisje word????

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hier voelde ik me net echt ontzettend slecht, zo'n erge buikkrampen dat ik het zweet gewoon op mijn bovenlip voelde, ik was precies optijd op het toilet. Dacht echt dat ik flauw ging vallen!!!

Er is in ieder geval iets goed mis met mijn darmen :( :(

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Idd een misverstand maar dat maken we de volgende date goed, kan gebeuren. Hon mooie echo! Dat verschil is groot he! Nik wat vervelend dat je zo'n buikkrampen hebt zeg, iets verkeerds gegeten ofzo? Xxx

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nee totaal niets vreemds gegeten, heb dus ook geen idee waar dat zo vandaan kwam. Het is nu weer totaal over!! Zo vreemd....

Nou ik ga eens lekker slapen, had me vanochtend een half uur verslapen en daardoor is mijn hele dag al door de was....

xxx

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee hee!

nik; heb eigenlijk helemaal geen gevoel ;) ja heb ik wel hihi maar niet over wat het word, zeg ook wel eens hij :p maar vind het beter dan het klinken ;) vriendlief zegt een meid, dus misschien dat ik het daarom zeg ;) wat vervelend van je buik!! gek dat het nu al over is!? stres misschien ofzo?

Won; dat verschil is super! nu zagen we echt een baby.. toen maar een streepje ;) kan niet wachten tot 10 juni :p hihi, alles goed met je?

Liefs xx

Deel Deze Pagina