snap ik dat je niet kunt wachten! dan weet je waarschijnlijk wat 't wordt das wel echt leuk, vind ik dan he!! en dan is jullie babytje weerr gegroeit! gaat zo hard allemaal.. heb je al vanalles gekocht/besteld? babykamer, wandelwagen? nik wat vreemd, heb je dat vaker gehad? hoop niet dat je meer last ervan krijgt want in je darmen heb je echt vervelende pijn altijd! moet je nu vaak bloedprikken? wat is de volgende stap? doen ze dat per cyclus steeds zeg maar..? met mij gaat ie goed alweer bijna 25 weken.. gister wezen kijken voor een mamafiets, aangezien ik geen fiets heb en er straks al 1 moet hebben om boodschapjes enzo mee te doen als de kleine er nog niet is. dan schaf ik liever meteen zo één aan.. heb wel een mooie uitgezocht. moet ff kijken wanneer we 'm bestellen. (voor de nieuwsgierige is het de sparta amazone dynamic cristaliced blue/cristaliced white) hijs echt mooi heeft lt vanavond de echo? wij volgende week woensdag. ben benieuwd zeg!! naar ons manneke! aankomende donderdag kan ik de map ophalen van de geboortekaartjes. ff kijken of we daar iets vinden. maar heb er zelf al 1 ontworpen en als we dan niks vinden wil ik die ik zelf heb gedaan.. vind die erg mooi en wel bijzonder om dat zo zelf de maken.. xxx
Goedemorgen meiden! Honey; ga zo gelijk in je album spieken .. Begin je al iets aan je lijf te merken of valt het mee? Wonder; ik ben natuurlijk zo'n nieuwschierige , leuke fiets .. Nik; gaat het weer wat beter? Lekker DHW gekeken? Vanavond hebben we de echo en begin nu weer te twijfelen pff.. Kan niet maken om nu af te bellen dus hoop dat ik vnv weer helemaal happy ben, het is natuurlijk wel de laatste echo die ik kan laten maken.. Ga nu weer snel aan de slag, drukke dag voor de boeg.. Tot snel.. Kus Oh Honey ik ben van de partij om je huis op zn kop te zetten hoor!!
Haha ik ben ook altijd nieuwsgierig spannend vanavond zeg, komt vast goed en je zult vast blij zijn maar is je gevoel niet goed dan moet je het niet doen, als je dat uitlegt aan die vrouw snapt ze dat vast! Maar als je het gewoon doet kom je de echo wel showen hè?! xxx
Ik ben bang dat ik er achteraf spijt van krijg en dan kan ik er niets meer aan doen.. Denk dat ik het maar gewoon moet doen .. Zal bij thuiskomst gelijk wat picca's showen.. Hoe staat het met jullie huisje, al wat vooruitgang? Kus
Je moet doen waar je je goed bij voelt, zou sonde zijn als je er spijt van krijgt. Ja we kunnen er bijna in gelukkig, alleen zijn de meubels waarschijnlijk te laat dus moeten zolang ff ander pakken, maar is van de winkel waar T werkt dus dat scheelt. De vorst heeft flink tegen gezeten :s
Gefeliciteerd met je 26 weken, vanaf nou is jullie meisje levensvatbaar. Vind dat altijd een fijne grens voor stel dat je een ongeluk krijgt ofzo, maar ze moet nog een hele poos blijven zitten das het beste!
Wat fijn dat jullie huisje bijna af is! Als de meubels dan begin juli komen dan is het een kwestie van inrichten toch? Komt jullie kinderkamertje ook pas in juli of niet? Het is echt heel fijn om deze grens te passeren, ze heeft nu +/- 80 % kans op overleven .. Ik lees iedere week naar de ontwikkelingen enz, echt leuk om te lezen.. Vannacht werd ik wakker van kramp in mn onderbeen (schreeuwde het echt uit van de pijn) T. werd wakker en schrok zich kapot, hij zegt wat is er? Ik zeg; heb kramp!! Hij dacht dus dat er iets met mn buik aan de hand was. Kon mezelf wel voor me kop slaan dat ik het zo stom uitsprak. Maar die stomme kramp is nog niet weg grrrrr
Ik heb dat ook 'snachts doet echt pijn hè! En dan zo lollig dat hij dan nog lekker in me ribben trapt haha de babykamer is al bezorgd, die staat nu dus hier opgeslagen. Hij is van babypark. De bestelling van babydump komt eerste week van juni. Ja is idd nog tijd genoeg dan maar wil nu ook klaar zijn al zullen we dan binnen 2 dagen ook klaar zijn, hebben hulp genoeg!
Heb het de laatste tijd echt vaak gehad, duurt echt minuten voordat ik weer enigzins weer wat kan ontspannen.. Zij ligt nog steeds met haar hoofdje bij mn ribben dus voel continue een druk als ik zit grr, dat ze maar snel draait hoor.. Ik ben ook echt blij dat de kamer bijna af is, plinten leggen, bedje opmaken, wassen en dan ben ik klaar. In Mei heb ik 2 weekjes vrij dus ga dan een begin maken met wassen.. De zwangerschap van week tot week is leuk om te lezen hoor, zit ook altijd in dat fotoboek te kijken dan kun je per week zien hoe de buikjes bij andere vrouwen zijn.. XX
Idd leuk om te lezen, is echt lang geleden dat ik daar op keek, was de site gewoon vergeten. Die van ons ligt geloof ik bijna altijd met zijn hoofdje naar beneden maar soms trapt ie ook echt naar beneden en dan ook af en toe echt op me kont zeg maar, voelt raar zeg. Als je snapt wat ik bedoel
Wat grappig zeg.. Nee die dame van ons voel ik altijd alleen heel laag schoppen.. Vind dat filmpje op jouw hyves echt leuk om te zien .. Even over komende date.. Ik wil een memorybox gaan maken zoals bij deze link: Tilda, Sfeer maken, Melly & me, handwerken, stoffen, patronen, naaien[pS]=1272357287&tx_ttnews[tt_news]=91&tx_ttnews[backPid]=14&cHash=dfaaddcdfc Als iemand dit ook wil doen dan kan ik van de week wel de dozen bij Ikea halen? Ik had deze in gedachten: IKEA | Dozen & manden | Dozen voor papieren & media | KNATA | Doos voor papier, met deksel Stofjes bestel ik op dezelfde site als van het vogelhuisje, als één van jullie dit ook doet dan kunnen we de verzendkosten delen? kus
goed plan. zo'n memory box vind ik echt leuk. kun je mooi alles in bewaren. die dozen van ikea zijn daar precies goed voor! wil je die voor mij dan meenemen? dan kijk ik nog even voor die stofjes welke ik leuk vind.. xx
Ik zal voor jou 2 doosjes meenemen. Ze zijn inderdaad groot zat/ niet duur om dingen in te bewaren.. Als je die stofjes binnenkort laat weet dan zal ik het wel bestellen dan betalen we maar één keer verzendkosten. xx
ik weet ook al welke stoffen haha deze: Details[cat]=4&tx_ttproducts_pi1[begin_at]=100&tx_ttproducts_pi1[product]=223&cHash=397f3b9082 Details[cat]=4&tx_ttproducts_pi1[begin_at]=50&tx_ttproducts_pi1[product]=734&cHash=e61d5ef04f Details[cat]=7&tx_ttproducts_pi1[begin_at]=50&tx_ttproducts_pi1[product]=594&cHash=1be56998f2 vind 'm nu al leuk haha xxx
Hey girls hier weer vreselijke buikpijn Word er niet goed van!! wonder je links doen het niet.... misschien kun je zeggen welke stofjes het zijn of op welke pagina ze staan?? Ik ga ook die dozen maken en ga de kleurtjes: lime, oranje en turkooise gebruiken. Lekker fris maar toch neutraal. Waarschijnlijk eindigen ze toch in een kast en niet in het zicht Zo moeilijk als je geen geslacht weet!! xxx
*breekt in* Hi meiden, Ik kwam even spieken hoe het met jullie gaat? & om te zeggen dat ik jullie onwijs mis Liefs perry *breekt ui*
nik he toch is je buikpijn nog niet weg.. misschien slim om aan de huisarts te vragen wat er aan de hand is?? je zit er vlak bij haha wat betreft die stoffen: de eerste is babyblauw met witte sterretjes. geloof pagina 2 en de 2e is zilver. de derde link is een boordje ofzoiets en dan gewoon wit. zal nog eens proberen. hoi perry, hoe gaat het met jou? xxx
Ik zat inderdaad ook aan die blauwe met sterretjes te denken en dan een lime gestreepte en een oranje met bolletjes ofzo... Maar moet me echt nog even goed bedenken!! Nu is de buikpijn weer minder, vind het zo ontzettend vreemd!! Vanochtend zat ik echt dubbelgevouwen hier achter de balie.