Leuke keus Wonder! Ik ga een combi van rustig + patroontje maken.. Nog iets van biesrand erbij en dan ben ik hopelijk blij met het resultaat.. He Perry met mij/ ons gaat alles goed en met jou? Nik; doe rustig aan he! Begin nu toch wel wat meer naar vnv uit te kijken! (gelukkig) Kus
Als jullie weten wat je gaat maken dan stuur maar een berichtje dan zal ik het opschrijven en van de week bestellen. Kus
goedzo lt, gelukkig! ik wil 1 meter van die blauw met sterren en 1 lap van die lame zilver. dan die witte biesrand: 2 meter kant wit op pagina 2 wel fijn om samen te bestellen want dat scheelt toch weer in verzendkosten he..
Hee meiden! Hier even bericht via mn tel dus kan niet alles terug lezen nik, vervelend dat je er nog steeds last van heb!! Beterschap ermee! Lt, vind je kamertje echt mooi!! Ik wil ook graag 2 dozen, maar geen stofjes.. Vind er geen leuke bij staan.. Kijk bij ons in de stad.. Mijn kleuren zitten er niet bij.. Won, hoe gaat het met jou? hier de babykamer gekocht!! Hihi kon niet meer wachten!! Donkerbruin met ecru. Ben er echt verliefd op!Hihi kinder wagen krijgen we van mn schoonouders, dat word de quinny limited edition.. Vind die zo mooi! Ben van de bugaboo afgestapt vind die toch te laag! perry hoe gaat het met jou? Hier alles goed mn zusje ligt in het ziekenhuis! Eindelijk is haar milt eruit gehaald! Gaat nu al veel beter met haar! Haar bloedplaatjes zijn al gestegen! Waren voor de operatie 66 en nu al 177' ga weer even werken! Dikke kus
Wat fijn dat alles zo goed gaat met je zusje!! Ik zal voor jou ook 2 dozen meenemen.. Nik; als jij eruit bent dan hoor ik het wel van je! Maarre 30 mei is de date bij Honey dus? Kus
honey leuk he dat winkelen! is dat die zwart met witte? die vind ik echt super mooi!! ja wat mij betreft 30 mei bij honey! xxx
Ja die zwart zwitte, hoop dat ze hem nog in andere kleuren hebben, want wit in de winter.. Tja, zal wel goed komen.. Hoop dat dan mn tuin klaar is!! F. Is wel begonnen maar al weer gestopt.. Viel hem toch tegen een tuin van 20 bij 16 Hihi
Zo'n grote tuin hebben wij ook ongeveerd, en een voortuin en grote oprit. Al bij al is daar 3 maanden (bijna dagelijks) aan gewerkt!!
Vind die echt super mooi alleen weet ik dat die in wit is die bak en heel misschien ook zwart maar verder geen andere kleuren maar anders pak je die bak gewoon in andere kleur en niet als pakket. X
Wat fijn dat de bloedplaatjes al zo gestegen zijn zeg!! Dan zal ze zich waarschijnlijk ook snel beter gaan voelen. Wens haar sterkte en beterschap!!
wonder, honey & lt, super om te horen dat het met jullie goed gaat! heerlijk aan het genieten van het zonnetje? verloopt de zwangerschap helemaal super? lt & won; jullie buikjes zijn echt super de puper! echt wauwie! Hebben jullie de buikbandjes iedere dag om of niet? Honey; begint jou buikkie ook al aardig te groeien? Lees dat jullie de babykamer hebben gekocht wat leuk joh! lt heb jij inmiddels al een 2e babykamer moeten aanschaffen voor alle spullen die je erbij hebt gekocht? haha je vertelde toen al dat je zoveel dozen had. Hier gaat het ook goed hoor, weer een ronde verder, we gaan vanaf nu iedere dag van bil haha dat hebben we nog niet uitgeprobeerd groetjesss
meiden, even een snel berichtje van deze kant.. echo was leuk om te zien en heb hele mooie kiekjes van ons meisje .. ben helaas deze dag een collega aan het inwerken dus kan ze niet uploaden, zodra ik kan laat ik ze meteen zien.. Kuss
lt wat fijn dat het goed bevallen is!! ben heel benieuwd naar jullie mooie meisje! veel plezier met winkelen! nik hoe gaat het met je buikpijn? xxx
Gisteravond echt over de grond gekropen en gehuild van de buikpijn. Ik stond op het punt om naar het ziekenhuis te gaan. Na een half uur onder de warme douche te hebben gezeten ben ik in slaap gevallen en nu voel ik het nog maar heeeel lichtjes. Was gister even bang voor een buiterbaarmoederlijke zwangerschap, maar het gaat nu weer gelukkig Dus dat zal wel niet... xxx
hee meiden! pfff dat is een tijd geleden! al moet ik wel zeggen dat ik jullie gesprekken goed bij hou hihihi hoe isset met jullie allemaal? wel goed het geloof ik! wonder lt en honey lekker zwanger? echt super gaaf! LT; was ht leuk de echo gisteravond? wij hebben dat toen ook gedaan.. zo leuk! en wat een mooie babykamer! ben wel heel beneiuwd hoe die word Wonder; hoe isset met de babykamer? en wat hebben jullie een mooie buikjes! Honey; en begin je bij jou al wat te zien? fijn dat je een vast contract hebt gekregen! Nikske; meid wat heb jij het moeilijk op t moment! toch wel spannend want die buikpijn is natuurlijk niet normaal! dus misschien is er toch een kansje? wel heel jammer dat de test niet zo goed ging de vorige keer... wanneer moet je weer naar het ziekenhuis? hoop dat het gouw raak is! @ here gaat alles lekker zn gangetje! kom eindelijk wat meer aan me huishouden toe hihihi nee hoor dat lag aan mezelf, die kleine ligt alweer lekker op bed en het is zon schatje! ben nog steeds helemaal happy! en.... meiden geniet van de zwangerschap want men je wil niet weten hoe ik me buikje heb gemist zou best alweer zwanger willen zijn hoor... de vorige keer ging het ook al niet zo makkelijk natuurlijk dus we gebruiken niks... maar ik ben ook nog niet ongesteld geweest dus het zal wel loslopen (door de borstvoeding) ach als het zo is zijn we super blij maar stiekem denk ik aan de andere kant, ik wil ook een poos lekker van me lieve meisje genieten... ze verdiend gewoon die 1 op 1 aandacht snap je.. maar ja we zien wel hoe het loopt..! zal ff een fotootje spammen: oja als jullie het goed vinden dan wil ik wel graag weer een beetje mee kletsen...
Hee hallo! perry, tja kreeg al wel reacties van vrienden dat ik een buik begin te krijgen, en dat ik heel dik word in mn zwangerschap.. Fijne vrienden eej nou als je elke dag klust moet het toch wel raak zijn? gien, wat leuk dat je ook weer komt kletsen! Natuurlijk mag je weer mee kletsen! Gezellig! Fijn dat het zo goed gaat met je meissie! Kan de fotos op mn tel niet zien. Jammer hoor! Zal vanavond eens kijken nik, zou je dan niet even naar de dokter gaan ofzo? Zo veel pijn kan toch niet goed zijn? Beterschap *dikke knuff* lt, is het voor de date niet makkelijker om houte doosjes te pakken? Kan je de stof op spijkeren? Blijft hij beter zitten! Ben benieuwt naar je echos! won, hoe gaat het met jou? Nog nagelklantjes? hier lekker aan het werk, lekker in het zonnetje! Heerlijk! Vanavond weer eens naar mn zusje, morgen mag ze naar huis jeeh! dikke kus
Hey meiden, Ik heb net onze gyn gebeld om te vragen wat de pijn kon zijn, ze had vakantie en de assistente had geen idee wat het was. Ik moest het wel in de gaten houden, dus bij de eerst volgende keer ga ik richting ziekenhuis! Heb vandaag nog geen last gehad, maar wel al wat bruin gespot Ik ging net in de pauze naar de stad, dacht even te genieten van het weer, maar ik zag (voor mijn gevoel) alleen maar strakke truitjes met dikke buiken. Uit frustratie ben ik de HEMA ingelopen en heb het schattigste babypakje gekocht wat ik kon vinden!! IK WIL OOK (sorry voor mijn gezeur) Hon binnenkort krijgen we dus ook jouw babybuik te zien ?? Gien welkom terug
He meiden, Weer even snel een berichtje tussendoor.. @ Gien: welcome back!! Je meisje groeit als kool .. @ Nik: ik vind dat jij een hele goede koop bij de Hema hebt gedaan! Jij gaat ons binnenkort allemaal gezelschap houden hoor.. Hou wel je buikje in de gaten he.. @ Honey; ben benieuwd naar je buikje! Hoef ik voor jouw geen dozen mee te nemen dan? Chemage werkt echt goed maar als jij liever met spijkers doet dan kun je denk wel beter andere dozen nemen. Kom straks weer snel gluren xxx