Emmee zou ik zeggen. Ja dat gaat vast wel met die lijn samen doen. Lt fijn dat het goed gaat met Indy, vind dat ook een mooie naam!! Nik hoop dat daar gauw 2 streepjes staan! Klote steeds zo'n nega test!! Kijken jullie tienermoeders op dinsdag? Vind nou zo oneerlijk dat zij wel zwanger worden en jullie nik niet!! Behalve die pascalle en die vriend zijn wel lief. Heb zin in woensdag!!!!
Hon gefeliciteerd met je 11 weekjes Ik zou de naam als ajmee uitspreken als ik het zo lees. Won ik kijk op dinsdag nooit tienermoeders, komt vrij laat ofniet?? Kan ik dat op internet ergens terug kijken?? xxxx
Ja da kan. Op SBS 6 - Home staat al meteen vooraan als het goed is. Je kunt alle 4 de afleveringen terug kijken. Komt geloof ik om 11 uur ofzo. Ik mis dat ook altijd dus kijk ook op internet hon gefeliciteerd met je 11 weekjes!! Wat gaat het toch snel! Nu is er nog maar weinig kans dat het fout gaat, vond dat altijd een fijne gedachte.. Ff nog over die naam; bij de Koninklijke familie heet er ook een aimee en daar spreken ze het ook uit als emmee.. Xxx
hee meiden! Wil TM ook wel eens kijken maar moet er woensdags zo vroeg uit dat het altijd vergeet, maar internet is een goede optie De naam is Australisch, en het is gewoon Eemie maar vind het Aimee wat leuker staan dan amy maar als iedereen het verkeerd uitspreekt ist ook geen succes denk ik danku danku ja is al een fijnere gedachten iedereen lekker aant werk? rot weer he? liefs xxx
Echt rot weer hè!! Oh zo zou ik het ook niet zeggen/ uitspreken. Wij gaan nu ff de geboortekaartjes bij de drukker vastleggen. Hebben er 1 uitgezocht en dat lijkt de simpelste maar wel van de duurste categorie, echt raar maargoed.. Op internet was het trouwens even duur. Xxx
Honey; gefeliciteerd met je 11 weekjes! Vind het een leuke naam maar zo het wel uitspreken zoals de rest. Lijkt me best vermoeiend als jij/ zij iedereen moet verbeteren; nee het geen Emmee maar Amy. Hier ook weer aan het werk, het is druk! Woensdag zijn we dicht ivm 5 mei maar de verloning moet wel de deur uit, daarnaast heeft collega zich ziekgemeld dus het is echt een drama week. Wonder; ze weten de prijs goed te maken voor het kaartje he?! Wij hebben ons kaartje ook al gekozen en je schrikt echt van die prijzen. Dikke smak
Hey girls, Ik heb mijn stofjes voor de date uitgezocht 2 lappen polkadot oranje - pagina 2, laatste regel 2 lappen sterren aqua - pagina 3, eerste regel 2 lappen streep lime - pagina 3, tweede regel 1 meter zigzagband rood - fournituren Voor de applicatie kijk ik nog even in de stad, kon niet echt vinden wat ik wou op de site!! Welke hebben jullie uitgezocht?? xxx
hee meiden! we zijn ook van die naam afgestapt moet zelf mijn naam ook 100x op een dag goed zeggen das best vervelend Nik; ik heb bij ons op de markt leuk stofje gehaald, heel eenvoudig, donker bruin waar ik een klein ecru achtig kante randje op maak meer niet.. heb een foto geplaatst in mn album.. maar voor mijn gevoel is het meer een te-veel-gegeten-buik, maar er vroeg vandaag wel een klantje of ik inverwachting was want had al een klein buikje hihi.. ag, zoals ik al zei vind het zelf een te-veel-gegeten-buik.. mjaa iemand nog plannen voor vanavond? zoo F. had te achtertuin geschoffelt en planten uitgetrokken, nou het onkruid staat er weer.. pff.. liefs kuss
Ik ga voor dezelfde stofjes als van het vogelhuisje, zal vandaag de stfojes bestellen Nik. Is jouw keuze zeeeer definitief? Honey; ik vind dat er wel een klein bolletje begint te groeien hoor! Wonder; nog gelukt met het kaartje? Kus
Mijn stofkeuze staat vast Hier is even depri,, ben weer ongi!! pff baal zo stevig,, ondanks dat ik niets verwacht had deze ronde is het toch weer zwaar balen Begin nu langzaam aan te denken dat het ons ECHT niet gaat lukken zonder behandeling. xxx
Nik wat balen zeg! Je hebt toch weer iedere maand hoop! Morgen horen jullie het plan van aanpak hè! Hoop dat het nu gewoon lekker vlug gaat! Het ligt (hoop niet dat ik het negatief of lullig zeg) niet alleen aan R. toch? Aangezien er toen geen levende en zelfs geen dode cellen gevonden waren. Wie weet kunnen ze daar wel iets aan doen dmv medicijnen ofzo, dan lukt het misschien toch nog zelf. Dikke knuffel! Lt gefeliciteerd met je 27 weken!! gaat nu echt te hard! Haha Ja was gelukt met kaartje, we hebben het gewoonste en raar genoeg de duurste :s maar hijs wel sjiek en mooi! We hebben op het envelopje ook een zilveren sluitzegel met speentje. Past wel bij het geheel. Komt Perry nu meekletsen? Xxx
Nee morgen zijn R. en ik 2 jaar samen en dinsdag 11 mei krijgen we het plan van aanpak.. Spannend spannend!! Zover we nu weten zal het inderdaad niet alleen aan R. liggen. Donderdag moet ik WEER bloedprikken en dan is het gelukkig weer bijna 11 mei (kan niet wachten ...) Wat betreft perry?!?! Ik heb geen berichtje of iets gehad,, wat is de bedoeling...
Lief LT dat je de tijd voor me vooruit zet Je bent een schat!! Nou was toch wel erg nieuwsgierig geworden naar dat programma tienermoeders en ben dus op internet de uitzendigen gemist gaan zoeken... Heb net de eerste aflevering gekeken en wat schrok ik zeg!!! * De een heeft astma, is zwanger, maar rookt gewoon door en woont in een stoffig huis waar asbest inzat * De ander woont thuis en omdat er niet genoeg plek is hebben ze de babykamer in het huis van de buurman. * Nog een ander krijgt een tweeling, waarvan 1 kindje een openbuikje heeft en dan zegt ze dat het niet ernstig is * En de 4e is alleenstaand en woont in een opvanghuis voor probleem jongeren Oeeii dit zou ik zo NIET moeten kijken nu ik weer ongesteld ben geworden... en in ronde 16 zit! Ik ben zelf ook jong maar heb wel alles op een rijtje. Ik hoop echt dat de volgende afleveringen wat minder schrikken worden...
Wonder; bedankt! Het lijkt wel of de tijd steeds sneller gaat he.. Binnenkort nog 2 weekjes vakantie en dan nog 2/4 weken werken en dan gaan we met verlof. Hoeveel weken van te voren ga jij? Nik; Stofjes besteld .. Wordt nu alweer blij als ik eraan denk. Dont you forget the volumevlies! Kusss
Hee meiden! lt gefeliciteerd! Pff tijd gaat echt vlug!! won, mooi dat de kaartjes ook al vast staan! Makkelijk! Hier nog even geen kaartjes! Ben nog steeds op zoek naar een donkerbruin met creme hemeltje.. Pff kan niks vinden! Al heel internet af gezocht! Grr nik, balen zeg! Dikke knuff!!! Hopen dat het plan van aanpak een succes word! Gunnen het jullie zo! Perry komt weer gezellig mee kletsen! :d gezellig! perry; how are you?? :d dikke kus
Honey; ik heb weken gezocht en kon ook helemaal niks vinden. Vaak hebben ze bij ik en ik wel leuke dingetjes, bij Moeders mooiste, kidz warenhuis enzo.. Bij Babydump hebben ze ook een ecru hemeltje met een beertje erop.. Ik had het ook pas bij 22 weken gevonden en geloof me, zat dag en nacht op google hoor! xx
Meiden ik kreeg zojuist het volgende berichtje van Perry: hey nicky, Honer heeft mij gister gevraagd of ik weer met jullie mee kom kletsen. Dit heb ik dan ook aan LT en Wonder gevraagd omdat ik weer een beetje contact met hun heb, zij vonden het goed. Jou heb ik een paar week terug gevraagd of we misschien opnieuw konden beginnen maar jou reactie was duidelijk wat ik heel erg jammer vind, ik hoop ook niet dat als ik weer mee ga kletsen je het niet erg vind en we gewoon normaal tegen elkaar kunnen doen. Groetjes ----- Aangezien ik geen geruchten wil dat er dingen achter andermans rug om geneurem wil ik wil even op dit alles reageren. Als eerste Perry je weet dat ik gewoon normaal tegen je zal doen. We kletsen beiden in het topic "ben jij het ook wel eens zat" en daar heb ik nog niet 1x rot tegen je gedaan Ten tweede en dit geldt even voor alle meiden, ik hoop echt niet dat er weer gekibbel en geruzie in dit topic komt want dan ben ik zo out!! Ik wil dit echt gezellig houden. Ten derde, hoe nu verder met de dates??? Perry hoop niet dat je deze reactie als een aanval ziet, ben gewoon open en eerlijk en wil niet dat er berichten verkeerd door verteld worden....
nik, ik zie je berichtje absoluut niet als aanval Ik wil ook helemaal geen geruzie meer, ik denk dat het lesje wel geleerd zo ondertussen. Ik heb de meiden hier ontzettend gemist, en ben erg blij dat het contact stukje bij beetje weer komt. & nik, ik zal niet tussen jullie dates in komen staan, daar bemoei ik me verder niet mee, en zal ook verder niet mee gaan Ik vind het juist fijn dat je open en eerlijk bent!