Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Lt klopt! Dacht dat een hemel het makkelijkst zou zijn Pff wat een zoek tocht!

nik, wil wel even een reactie op je bericht geven, want nu doe je net of alleen perry ruzie heeft gemaakt maar volgens mij waren we allemaal niet echt lieverdjes.. Toch?

welkom terug perry! Gezellig!!

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik schreef juist:

"Ten tweede en dit geldt even voor alle meiden, ik hoop echt niet dat er weer gekibbel en geruzie in dit topic komt want dan ben ik zo out!! Ik wil dit echt gezellig houden."

3. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Tja en dit zeg je zomaar omdat alleen perry mee komt kletsen.. Dus is die ook wel de aanleiding, anders had je het ook kunnen zeggen.. Maar goed.. Never mind..

iemand nog plannen voor vanavond? Perry, druk de bruiloft aan het plannen? Heb al een kado in gedachten Haha :)

knuff

4. Perry

Perry Niet meer actief

Ik zit vanavond vast gekluisterd aan de pc haha.
    J. moet tot 1 uur werken vanacht :(

De bruilfot is volgende zomer, tiet zat haha! Ik heb wel mega mooie jurken gezien:) en verder eigenlijk nog niet aan het plannen, wil continu weer iets anders.

wat zijn jullie plannen?

Erg fijn dat ik welkom ben :)

X

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    honey nik bedoelde ook juist dat we allemaal normaal moeten doen. idd, wij waren ook geen lieverdjes. dat bedoelde ze hier juist mee te zeggen ;) zwangerschapshormonen haha

oh sorry vergist in de data ik wist dat met beide (van lt en mij) iets speciaals was. alvast gefeli met je 2 jaar!! maak er een fijne dag van ;)
    ben nu wel benieuwd wat ze nu gaan doen.

ik vind tienermoeders juist leuk om te kijken zo van wat zijn jullie 'stom' bezig (idd vooral die rookt met astma etc. etc.) en dan zo wat doen wij het goed.. jullie zullen ook geweldige ouders zijn. kijk maar met dat oog naar dat programma! hoop dat je gauw kunt denken terwijl je zwanger bent! zet idd die tijd maar vooruit lt ;)

hon moeilijk om te vinden dat hemeltje? das klote zeg. ik had neit echt gezocht en zag toen dat hemeltje in de winkel toevallig en was meteen verliefd! dus das altijd handig he ;)
    ff nog over perry. ik heb haar al mijn excuses een tijdje terug aangeboden, dat ik ook echt niet aardig was en dat was weer goed :D

xxx

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wat betreft dat programma Tienermoeders, er is ook een topic over en daar hebben pascalle (moeder van jamilynn) en antonio (vader van de tweeling) ook berichtjes geplaatst! En foto's van de kleintjes...

7. Perry

Perry Niet meer actief

nik-echt waar? wat leuk!
    ga zo ook is een kijkje nemen.

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ja echt leuk dat die twee een berichtje achter lieten in het topic,, weet niet precies op welke pagina's!!

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Trouwens perry hebben jullie ondertussen al een leuk huisje gevonden voor z'n tweetjes???

10. Perry

Perry Niet meer actief

Oh wat leuk, ik heb even snel gekeken en de foto'tjes gevonden.
    Dat de 2ling het hebben gehaald, echt zo geweldig!

Lief dat je ernaar vraagt, maar nee. we hebben ons ingeschreven bij de woningstichting al een tijdje geleden. Het gaat hier op punten, als je 800 punten hebt dan komen we in aanmerking voor een woning. Per maand krijgen we 2 punten. (schiet niet echt op moet ik zeggen) We hebben nu 265 punten, dat wordt nog een tijdje wachten :(

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ja goed he dat die tweeling het gehaald heeft!! Wel jammer dat pa en ma uit elkaar zijn.... Ben erg benieuwd naar de aflevering vanavond (als ik dan niet slaap)

Jammer dat jullie nog geen huisje hebben!!! 2 punten per maand schiet niet op als je er 800 nodig hebt :( kun je ook iets doen voor extra punten???

12. Perry

Perry Niet meer actief

Jaa echt, ik had het niet verwacht na de laatst aflevering.
    Zijn de ouders niet meer samen???
    ja hé, hier idem haha zit ook vol spanning al te wachten!
    WAKKER BLIJVEN haha!

Nee schiet echt niet op, nee daar hadden we meteen al naar gevraagd, vroeger was het zo als je hier werkte kreeg je extra punten maar dat is niet meer zo. Maar we zitten hier ook wel lekker hoor, moeders is weinig thuis is vaak bij d'r vriend. & we hebben laatst de kamers omgedraaid, mocht er een kleine in aantocht zijn dan hebben we een heerlijke babykamer, haha!

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Dat is wel vervelend dat je nergens extra punten mee kunt verdienen!! Hier in de dorpen zijn de wachtlijsten echt heeeel kort (6 maanden) voor een eengezins huurwoning, maar als je 5km verderop gaat naar een stad heb je ook weer wachtlijsten van 5 jaar.

14. Perry

Perry Niet meer actief

:$ 6 maanden, dat is niks!!!
    Qua woonaanbod is het hier echt minimaal.
    We hebben hier wel een achterstands wijkje, daar kun je zo in maar daar bedank ik voor haha.
    Hebben jullie ook een huurwoning?

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Wij hebben een koophuis... In november 2008 gekocht :)

16. Perry

Perry Niet meer actief

Ahh super zeg!!
    heerlijk he, je eigen stekkie...
    We zitten nu in een huurhuisje (paticulier) maar daar mogen we totaal niets aan veranderen, daar baal ik soms echt van.

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    * hier stond de streetview *

Volgens mij kun je het op streetvieuw zien,, even helemaal inzoomen,, het huis met de peugot op de oprit is ons huis :)

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Als het goed is krijgen we in juli of augustus onze kunststof kozijnen en deuren,, gelukkig gaat deze lelijke voordeur er dan uit :D

19. Perry

Perry Niet meer actief

wauw wat een geweldig huisje!!! om jaloers op te worden :)

20. Perry

Perry Niet meer actief

Haha, ik vind die voordeur wel iets hebben! echt een leuk huisje joh!

Deel Deze Pagina