Goede morgen! :d er is weer wat afgekletst!! nik, fijne dag vandaag met je mannetje! Gefeliciteerd! won, veel plezier bij de echo! lt & perry hoe gaat het met jullie? hier al klaar wakker! Grr! Lag gister vroeg te slapen.. Ruzie met f. Weer door mn schoonmoeder.. Ik heb 22 mei vrij gevraagd, dacht lekker lang weekend met mn mannetje lekker op de camping gewoon wat dagen samen.. (hij werkt veel over en ik ook ) zit mn schoonmoeder al te regelen dat we maandag met pinksteren in goes uit eten gaan.. Voor haar verjaardag.. Nou dat is geen probleem, maar, nu heeft ze f. Opgebeld en gewoon heel het weekend voor ons vol geplant.. Vrijdag f. zee vissen met zn vader, zaterdag langs alle opas en omas zondag met mn nichtjes naar de kinderboederij ( want dan zien we hun ook eens, nou sorry maar in die 2 jaar dat we samen wonen zijn hun nog nooit geweest..) en maandag eten.. En dan zeggen op zon manier dat alles al met mij geregeld is.Oeh wat een &$%§¥£ wijf! Dus zodoende gaat onze ruzie WEER over haar Pff.. dat lucht wel lekker op! Hihi, jullie nog werken vandaag? Hier voorraad draaien voor moederdag! Leuk leuk, dikke kus
Idd een gezellige boel hier!! Leuk hoor, ik heb tienermoeders gered haha Fleur zag er goed uit zeg na de bevalling! Alleen haar mascara was wat uitgelopen. Je zag wel dat het ventje een bruine vader heeft. Haha Vind het zo raar dat dat al zo lang geleden opgenomen is. Zag dat kindje van pascalle op de foto en zij was echt al groot. Nik heel veel plezier vandaag! Perry zijn jullie nu wel al een x bij de huisarts geweest?(geen aanval ofzo hè) duurt nu ook al echt lang bij jullie Gister ff bij me broer geweest en over 6 weekjes kunnen we in ons huisje EINDELIJK!!! vorst heeft flink tegen gewerkt! We hadden er normaal al lang in kunnen zitten. Maargoed gelukkig hebben we dan nog genoeg tijd. Heb zo'n zin in vanmiddag! We moeten er om half 3 zijn. Zal meteen ff een foto sturen met me tel. naar me album maar das dan wel zwart wit want de kleurfoto(net als de vorige x zo'n oranje kleur) staan op CDROM en die kan ik dus pas thuis erop zetten. Was vandaag ook weer lekker vroeg wakker, iedere morgen schopt meneer zo hard door me buik dat ik wakker word. Xxx
@ Nik; gefeliciteerd met jullie 2 jaar samenzijn! @ Wonder; veel plezier bij de echo vandaag! Ik ga gauw aan het werk, kom snel kletsen xxx
Met mij/ ons gaat alles goed en met jou?? Moet vandaag helaas thuis aan het werk want anders komt mijn verloning morgen niet goed. (uitzendkracht wil natuurlijk morgen zijn geld en wil niet wachten omdat ik een dag vrij heb, wat logisch is) Met slapen heb ik geen problemen, ik krijg wat goede nachttrapjes en daarna is alles rustig. Jij bent veel wakker dan? Misschien helpt zo'n voedingskussen voor je houding? xxx
Nee lig niet veel wakker maar had dat vanmorgen en gister ook. Wat een mooie buik zeg!!! Super!!! Xxx
goeie middie meide, Hon- Bah wat een rotstreek! daar gaat jullie heerlijke weekendje saampjes!! Hebben jij en F. vaak ruzie over je schoonmoeder? "t zal onwijs druk zijn bij jullie in de winkel voor moederdag of niet? Won- Ja die fleur zag er inderdaad erg goed uit, ook zo opgewekt! Haha dat was het eerste wat J. ook zei, '' die komt van een bruine papa'' haha! We zijn wel al bij de ha geweest, die heeft ons een verwijs brief gegeven voor de gyn, maar J. die ziet die stap niet zitten.( althans nu nog niet) Haha ik beschouw het ook niet als aanval doos! Vraag maar raak hoor Ohh wat heerlijk zeg, dat jullie met 6 weekjes in het huisje kunnen. Moet er nog veel gebeuren of helemaal niets? Ik zie dat het al half 3 is, dus je zult nu je echo wel hebben! maar alsnog heel veel plezier Ben heel erg benieuwd naar de foto! Lt- WOW SUPER BUIKJE!! om jaloers op te worden! helmaal geen last van striae? dat doe je goed meid Zullen we nu de tijd voor jou is vooruit draaien? haha!! Xxx-
YIHAAAA, klaar met werken! Ik heb striae op mn billekes :x, ach er zijn ergere dingen op de wereld toch? Hoe gaat ie verders met je? Honey; is de stad gewoon open? Dacht dat alles dicht was.. Dat had ik eerder moeten weten.. Wonder; show us your babyboy! Kussel
Hij staat in me album, ben nog onderweg naar huis. Hijs nog in zwart wit voor thuis heb ik ze in kleur. Xxx
Haha nou dat valt mee toch! ja precies! Met mij gaat het goed hoor! de vruchtbaarste dagen (als 't goed is) ben erg benieuwd Is jullie beebkamertje al helemaal in orde? Won wauwie knap ventje! leuk leuk leuk
Wonder; wat een lekker ventje om te zien zeg! Ben benieuwd naar de rest.. Babykamer is bijna klaar, kleine dingetjes moeten we nog doen maar dat komt wel goed.. Klusse komende dagen! Las ik nou goed dat de bruiloft is uitgesteld?? Honey; is het geen idee om een eigen hemeltje te maken/ laten maken? Dan heb je altijd iets wat bij het kamertje past..
ben heel erg benieuwd naar jullie kamertje We klussen iedere dag, dus m'n ei kunnen we niet missen hopen op een goed resultaat! Ja klopt, naar volgende jaar zomer. Eerst zouden we in de wintermaand trouwen maar, heb toch gekozen voor de zomer. Hopelijk trouwen we dan met een dikke buik
Het is helaas niet mogelijk om het kamertje op één foto te krijgen maar zal wat kiekjes maken en dan showen.. Iedere dag klussen is niet erg toch .. Het lijkt mij ook leuker/ fijner om in de zomer te trouwen , tijd zat voor de voorbereiding toch? xxx
hee hallo!! Perry; Ja best vaak, maar vooral omdat mn schoonmoeder dr zin nogal door drijft.. grrr.. wat zij vind is zo en niet anders basta.. en ik ben niet gevormt.. en hun wel dus das ook niet goed he ja het is nu al super druk! maar bloemen zijn echt duur sonde! niet leuk verkopen als je iedere x hoort oooh het is duur blablabla.. kan ik ook niks aandoen Lt; ja stad is gewoon tot 5e open moest in de hal een hoop voorraad maken voor moederdag.. wil best een hemel laten maken.. goed idee! even adresje zoeken wat een mooie buik!! je poes op de achtergrond!! lieff!! Won; wat een super echo zeg!! wauwie!! echt mooi!! nog plannen voor vanavond? Wij gaan het ledikantje , (waar ik mn zussies en de kleintjes van mn moeder haar beste vriendin in hebben gelegen) ophalen voor op de camping Daar moet ook een babykamer komen de kamer was er al, alleen nu nog inrichten hihi leuk leuk knufff
Nja is maar goed dat ik het niet eerder wist, moet deze maand een beetje op mn uitgaven letten pfff.. Denk dat je een leuk stofje wel in de stad kan vinden en dan heb je iets wat niemand anders heeft .. Kreeg net een telefoontje van een vriendin (is nu 25 weken zwanger) en die moet dinsdag een echo laten maken omdat haar buik 4 weken op groei ligt! Of de kleine meid is een reus geworden of ze kan eventueel zwangerschapssuiker hebben. Ik ken echt niemand om me heen die een onbezorgde zwangerschap heeft zeg.. Eergister is een andere nicht van me (weinig contact mee) 6 weekjes te vroeg bevallen van een knul.. Dat ons mupke nog maar een paar weekjes weg blijft..
Honey; in het topic gratis & aanbiedingen biedt iemand 2 cadeaubonnen van Lief! aan. Moest gelijk aan jou denken, misschien is het iets voor je?
Ja hon sla je slag haha. Ja het is een knapperd hè, hij lag vrij stil (wat heel raar voor 'm is, meneer is altijd druk) maar ze moest 'm vaak 'verleggen' dan lag hij niet goed, armpje ervoor enzo. Hij ligt nu nog in stuit maar wil nog niks zeggen, waarschijnlijk draait ie nog gewoon. Die vrouw zei dat ik heel veel last van me buik ging krijgen omdat ik zo'n dunne buikwand heb en dat ik goed optijd m'n rust moest nemen. Ben nu ff bij schoonouders de film laten zien. Heb ook zo'n schoonmoeder als jou hon, zei heeft altijd gelijk. Ze zei ook net al meteen ik denk dat ie op onze T gaat lijken Pff dat zie je nog niet eens.. Xxx
Volgens mij ben ik de enige die blij is met schoonouders? Het zijn echt super lieve mensen.. Won; die van ons lag met 20 weken in stuit en bij de 26 weken niet.. Ze kunnen inderdaad nog alle kanten op draaien, al heb ik zo'n voorgevoel dat ie van ons in stuit eindigt.. We zien de kiekjes wel xxx