Erg he zo'n foute diagnose!! We hebben het al een paar keer meegemaakt in de fam. en ik kan er nog steeds iedere keer boos om worden! Nou lekker dan als je baas je zo vroeg wakker belt, heb je nu de hele dag vrij??? Pff ik zou gek worden van zo'n lange cyclus, lijkt me echt killing! Die wachtdagen vind ik zowieso echt vervelend, daar moeten ze toch eens iets anders op verzinnen Nou heb al 10 patienten gehad, en er is nog geen eind in zicht (bloedprikken is niet mijn favo taak )
Lt hebben ze 't toch gezegt.. Wat denk je bij mij? past hun kamertje wel mooi, vond dat echt een meiden kamer. Komt goed uit dus! Honey klote zeg zo'n dokter! Hoop dat jij eerder een echo krijgt Nikske dan heb je een spannende wedstrijd gezien zeg, kan niet zo goed tegen die spanning, ik eet me dan helemaal op haha wel goed zeg van de 1e! Staan jullie nu eerste? Xxx
Ja kamertje is echt mooi! Ze hadden het kamertje niet gekozen als het een jongetje was geweest, vonden ze toch te sprookjesachtig.. Ik denk dat jij een meid krijgt en wij een boyke.. Jij weet het eerder als ik dus ben benieuwd ...
Wonder en LT wanneer weten jullie het geslacht?? Zelfs ik vind het spannend welke kleur ik voor jullie moet gaan kopen haha Ik kan ook niet zo goed tegen die spanning wonder, haha ik zit dan echt 2 uur lang op het puntje van mijn stoel, klaar om op te springen en heb daarna altijd keelpijn van het schreeuwen Beetje fanatiek geloof ik, haha
Volgens mij laat Wonder op de 9maandenbeurs een echo maken en dan kunnen ze denk ik het geslacht al zien.. Wij moeten wachten tot de 20 weken echo..
Ik heb net een onderwerp geopend bij 'verloskundige'. Heb aan haar/ hun gevraagd of het kwaad kan dat mn baarmoeder diep en gekanteld ligt + of we een echo kunnen laten maken met 16 weken ivm stand baarmoeder. Volgens mij is mijn eigen VK niet echt van het op eigen initatief echo's laten maken..
Het probleem is dat mijn baarmoeder diep en gekanteld is en de kans dat ze het bij 16 weken uitwendig kunnen zien, is volgens mijn eigen VK heel klein.. Op de 9maandenbeurs wilde ik het zowiezo niet doen want dan is mn vriend er niet bij, stel dat ze dan het geslacht ziet dan zou ik me schuldig voelen.. We zullen denk ik moeten afwachten en anders bel ik die vrouw waar ik met 7 weken ook een echo heb gehad.. Misschien zegt ze wel; we proberen het en anders kom je naar een weekje terug?
Oja dan is een echo maken zowieso al lastig als je bm diep ligt en gekanteld is. Maar je hebt wel iets om naar uit te kijken moet je maar denken
Dat is zeker waar! Het kriebelt alleen heel erg hahaha.. Misschien is het beter om er maar niet aan te denken.. Ga nu eerst een klacht indienen, komen we gister braaf een kwartiertje te vroeg, zegt ie vrouw: de les zit vol .. Is niet de 1e, 2e of 3e keer maar wel de 10e.. En wij iedere maand maar betalen :x :x :x
Lt mijn baarmoeder ligt ook diep en gekanteld. Hoop dus dat ze 't idd op 9mb kunnen zien! Anders gaan we toch nog met 16wk pretecho laten maken bij een particulier echobureau. Daar kijken ze alles meteen al een x goed na. Ben benieuwd of je gelijk krijgt! Xxx
Ik moet eigenlijk ook nog een klacht indienen, wij zijn afgelopen zondag gaan zwemmen. Entree was 10 euro en je mocht geen eigen eten of drinken meenemen. Nou dat is niet zo'n probleem, totdat we daar kwamen bleek dat het volgende allemaal opwas: * Cola * Chips * Mars, twix, enz enz * Ijs * Kipburgers Nou sorry maar dat vind ik dus niet normaal Bij zo'n entree prijs mag je toch wel beetje service verwachten?!?!
Wij doen 2 x per week aan aqua sport maar nu is het al een paar keer voorgekomen dat de les vol zit.. :x :x Je betaalt iedere maand 30,-, bent er een kwartier te vroeg en dan mag je niet deelnemen, belachelijk! Wonder; dus ben niet de enige met die afwijking .. Ach het komt bij één van de 10 vrouwen voor.. Ga je samen met je hubby naar de 9mb? Wij zouden in de week 7 een 16 weken echo kunnen laten maken maar verwacht dat ze uitwendig niet veel kunnen zien, termijnecho was ook nog inwendig namelijk..
Dat is inderdaad belachelijk, wil je gaan sporten voor je geld en dan kun je niet meedoen! Dat is een klacht waard Die van mij is niet ingediend Ben benieuwd of we er iets op horen....
Normaal wordt je stuk gegooid met chips, snoep en friet bij een zwembad.. Waar ben je wezen zwemmen? ( hoef ik daar nooit heen te gaan! )
Die klinkt inderdaad bekend! Wij gaan meestal naar een CP bad want daar hebben ze toch wel de leukste faciliteiten.. Volgende week zijn we alle2 vrij dus zal is kijken of ik ergens nog een leuke last minute tegenkom..