Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perry

Perry Niet meer actief

Lt- Leuk!! helemaal naar jullie zin?
    Ben echt heel erg benieuwd naar de foto'tjes!

Haha nee dat is inderdaad niet erg :) dat vind J. ook hahahaha!

Jawel hé, achteraf lijkt de winter mij ook niet een strak plan.
    Ohhh ja tijd zat haha!! Heb gister een website gevonden (trouwblog)
    met allemaal crea ideetjes voor de bruiloft, zitten onwijs leuke dingen tussen!

Hon- Jeeminee wat vervelend zeg zulke schoonouders, helaas kan ik d'r ook over mee praten ;) schoonmams weet het ook altijd beter.
    Haha jaa dat geloof ik graag en waarom het zo duur moet, ik was laatst echte gooische meisjes aan het kijken, kocht die meid een bosje voor €150,- :$

won- Ook al zo en leuke schoonmoeder? :)
    Schoonouders, het zou verboden moeten worden haha!!

nou lt dan lijkt het erop dat je de enigste bent met normale schoonouders, haha! geeft ook wel een lekker gevoel als je goed met ze op kan schieten of niet?!

Xx

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Het zijn echt zo'n gezellige mensen. Ga er regelmatig naar toe om even te kletsen. Nee ben er helemaal blij mee :D..

Denk dat je inderdaad hele leuke dingetjes terug kan vinden! Je had al een jurk in gedachten toch? T. zijn nicht is op 2e kerstdag in New York - Central Parc gaan trouwen, het sneeuwde die dag.. Die foto's WOW, wat romantisch.. *zwijmel*

Een bos bloemen voor € 150,-? Ik vind € 20,- geld zat hoor! Had laatst een stukje gekeken dat ze op zoek was naar een paardentrailer, jeezus mina wat een bedragen zeg..

Nik; hoe is jullie dagje? Ben benieuwd hoe de musical was..

T. heeft mijn auto mee naar het werk dus ben zo'n beetje aan huis gekluisterd, wordt tijd dat er iets leuks op tv komt hoor..

xxx

3. Perry

Perry Niet meer actief

Dat is echt super dat je zulk contact heb met je schoonouders.
    Wij gaan er deze zaterdag heen, maar kijk er zo tegenop :(

Ik zie zoveel leuke jurken voorbij komen, het veranderd echt met de week :p
    Ohh wow, inderdaad erg romtantisch, dat heeft dan ook wel iets moois als het op de grote dag sneeuwt!

haha ja €150 niet te geloven, en voor wat? een housewarming om het huisje mee op te vrolijken..
    Oh ja die aflevering heb ik ook gezien, niet normaal he die bedragen, je zou er haast depri van worden.

Komt er helemaal niets leuks op tv?

4. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee hee! :D

haha lief dat jullie aan mij denken met die bonnen ;) heb zelf voor een hoop geld aan bonnen hier liggen.. allemaal gekregen als kado omdat ik inverwachting ben.. maar wil nu niks meer kopen omdat ik eerst wil weten wat het is :D

Perry: het zijn echte draken.. brr..Wij moeten ook altijd maar daarheen naar zus en broer.. zijn hier nog NOOIT geweest.. agja gelukkig wonen ze zon 200 km verder op:D 150€ voor een hele aankleding? ofalleen boeket? Wij verkopen ook best veel grote boeketten 40/50 euro vliegen er op zaterdag doorheen :) leuk om te maken :D maar echt super veel geld!

Lt; tja er is echt helemaal niks op de tv.. pff

vandaag vroeg thuis van werk.. vet beroerd..bleh.. F. is ook maar even alleen het ledikantje halen :D

kuss

5. Perry

Perry Niet meer actief

hon dat klint zóóóó bekend in mijn oren!!
    wat ik zei, zaterdag gaan we daarheen, omdat J. zn mams 50 wordt maar ze zijn vorige maand ook niet op mijn verjaardag geweest, dat is altijd zo!!!! lekker kinderachtig eigenlijk maar dat is toch raar!! ze wonen ook niet bepaald om de hoek!!
    Schoonfamilies GRR!! haha:p

Die bos was met een grote tak en en wat roosjes that's it. wit papiertje eromheen, en dat voor 150 euro. knappe hap!
    gebeurd dat bij jullie vaak, dat mensen een mega dure bos willen
    Haha ja dat wil ik wel geloven, leuke uitdaging als mensen zeggen bak er maar wat van..

oeiii, misselijk meid?

XX

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    pff van alles! misselijk, buikpijn moe nergens zin in, mn haar staat ook recht overeind! :0

ja best vaak, mensen die een grote bos willen..echt leuk :p heb volgens mij nog een mooie op mn comp :p even zoeken.. we leggen natuurlijk alles vast op foto :D

ben gewoon mn make up koffer kwwijt :$ loop nu al paar dagen zonder make up en kan hem nergens vinden!!
    grrr

misschien word je wel ziek vant weekend perry :p

7. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    op deze ben en blijf ik verlieft!! engelse stijl geweldig :D mja wel even 50 euro.. :)

8. Perry

Perry Niet meer actief

Blijf dan ook uit dat stopcontact vandaan ;)
    Oh jee we hebben te vroeg gejuigd.... rustig aan doen hé!!

Hoe kun je nou je makeup koffer kwijt zijn muts!?

Hahaha Duim je??? :p

WOWIE!!!! die bos is GEWELDIG!!!!
    Heb jij die gemaakt?

xx

9. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    ja heb ik gemaakt :D met hulp van mn collega.. kon hem niet alleen vast houden :D echt natuurlijke engelse stijl super! :D

ik weet gewoon echt niet waar hij is :eek: kan hem echt nergens vinden. morgen maar weer alles nieuw halen..

haha ja ik duim voor je :p lol.. we zijn echt erg hihi..

je doggie was toch ook zwanger?:p

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Mooi boeket!!

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Lt; dankje :d vind hem zelf ook geweldig! haha echt een zomer boeket :D

12. Perry

Perry Niet meer actief

hij is echt super mooi!!:D

Nah wat vreemd... Pff dan ben je weer wat euro's lichter :p

Yep :D duurt nog wel effies, we gaan volgende week een echo laten maken, ben heel erg benieuwd!
    wordt een flinke beesten boel hier haha! onze poes staat ook op knappen, als het goed is moet zij volgende week werpen! spannnnend

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik ben helemaal gek op avanlanche rozen :D.. Als ik die zie staan moet ik ze altijd meenemen.

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Jeee een kat & hond tegelijk zwanger? Dat wordt een gezellige beestenboel bij jullie zeg..

15. Perry

Perry Niet meer actief

haha de kat was niet gepland hoor! gelukkig gaan ze niet tegelijk werpen, dan zou het helemaal een dol dwaze boel worden..

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hoeveel kittens/ pups worden er verwacht? Kom aub geen foto's showen want kan ze echt niet weerstaan hahaha..

17. Perry

Perry Niet meer actief

Hoeveel kitty's hebben we geen idee van, ze niet heel erg dik dus zullen er niet veel uitkomen denk ik.
    Hoeveel puppy's er verwacht worden horen we volgende week bij de echo..
    Hahahaha oke ik weet wat me te wachten staat, FOTO"S SHOWEN ;)

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hahah Perry; neeee geen fotos :p F. is helemaal verliefd op jullie hond, en ik heb altijd geroepen als ik minder dan 20 uur ga werken dan komter pas een hond, tja nu ga ik na mn verlof 18 uur werken dus vriendlief wilt een hond! :p

Lt; ja die is super!! :D vind het 'zusje' Sweet Avalanche nog mooier.. hele lichte roze tint.. je ging toch naar times square ofzoietS met kerst? gaat zeker niet door als jullie prinsesje er is?

knuff

19. Perry

Perry Niet meer actief

hahaha!!!! wat zeggen jullie nou, foto's droppen? :p
    Zal ik doen haha!!
    Dat bulletje van ons is ook echt een goedzak, doet nog geen vlieg kwaad :)
    Zeg maar tegen F. dat er puppy's in aantocht zijn haha!!

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dat zouden we inderdaad gaan doen omdat hij van uitzending terug zou komen. Hij hoeft nu niet op uitzending en kan mn spaargeld momenteel wel beter gebruiken als een reisje naar de vs.

Gelukkig is ie met Kerst wel vrij maar Oud&Nieuw moet ie werken :(..

Deel Deze Pagina