Ik geloof niet dat dat programma echt is.. Als ik daar terecht kom met mn ex dan ga je toch weg?! Big Bazar is onlangs geopend in de H.heuvel, daar zit nu ook een Xenos ..
lt; ja ik zou ook weg gaan zou hem miss niet een meer herkennen lol ooeeehh binnen kort daar maar eens even naar toe
ag jaa wel leuk om te kijken mupkes, F. is zo thuis, dus ga maar even afsluiten fijne avond allemaal.. dikke kus
Fijne avond! Op MTV heb je ook disaster date, leuk om te zien maar toch vraag ik me af of het allemaal echt is..
Oh ja, dat heb ik ook wel is gezien, inderdaad of dat ook echt is vraag ik me ook af! dat vraag ik me trouwens met een hele hoop progamma's af..
J. aan het werk? Ga zo lekker in bad en daarna Het blok kijken. Zal halverwege wel weer in slaap vallen hahaha...
Ja J. is aan het werk, zo vervelend die diensten! Ik kan natuurlijk ook naar bed gaan , maar J. die eet altijd eerst nog zo sneu als ie dat in zn eentje moet doen haha!! lekker badderen... daar heb ik echt geen geduld voor Haha zo slaapverwekkend?
Je bent hartstikke gek hahaha, hoop dat ik tegen die tijd toch al slaap hoor.. Ik lig meestal ook maar een minuutje of 15 in bad, zodra het bad vol is dan ben ik het beu.. Wat een ontzettende hangdag is dit zeg, heb niet eens een stofzuiger in mn hand gehad..
haha merci merci... Ik vind ook altijd dat een bad zo snel afkoeld, steeds warm water erbij... ik heb altijd lopen zeuren ik wil een bad, nu staat er 1 en ben er nog nooit ingeweest haha! Voor jou zal het erg rustgevend zijn en voor je kleine meid... Ahhh lt, schandalig haha heerlijk toch zo een hangdag!! beetje aanjezelf denken zo af en toe kan geen kwaad
T. is morgen weer thuis dus die laat ik wel even extra zn best doen .. Ik kan best moeilijk ontspannen omdat ik altijd bezig ben maar moet nu echt leren om niets te doen.. Hoe is het trouwens met je zusje/ vader afgelopen? Ze was toendertijd toch weggelopen enzo?
haha, zo is dat Beetje rust in de bips meid! Pff praat me er maar niet van zeg! hele hoop gedonder geweest. Ze zou hier komen wonen, dat was vastgesteld bij de rechter maar ze heeft teruggekrabbeld 'haar woorden: '' ik wil mijn vrienden niet achterlaten'' ze is hier daarna niet meer geweest en belt alleen als ze geld nodig heeft. tsja pubertijd he