Jeetje er zijn weer wat pagina's vol gekletst! Lt heb jij de doos van het Kruidvat al opgehaalt, zo ja is het een mooie doos? Ik kon me daar eigelijk niet meer voor aanmelden maar had die bon van vorig jaar nog en me zusje werkt bij Kruidvat dus haalt zij 'm morgen voor me want ze moet toch werken. Mag morgen ook de etos doos halen en de prenatal doos. Leuk hoor Morgen weer vk, heb steken bij me schaambeen, ff vragen wat het kan zijn slaap lekker
Goedemorgen! Sorry sorry sorry Nik maar ik ga je rond 12.00 uur toch echt verlaten! Vind je vogelhuisje echt leuk, zal de mijne vanmiddag/ vanavond is showen.. Perry; weer wat opgeknapt? Wonder; Ik heb de doos van Etos al binnen. (heb er 2 want mn zusje had er ook één meegeomen) Allebei hebben ze een andere inhoud dus dat is wel leuk. Prenatal & Kruidvat moet ik nog ophalen.. Gien; hopelijk knapt je meisje snel op! Ga nu eerst ff een ontbijtje maken dan kom ik weer verder kletsen xxx
De vk zegt dat het beginnende klachten van BI. Moet ik in de gaten houden, als het erger wordt kan het met fisio beter worden, hoef je maar 1 of 2 x heen, nouja we kijken het wel af. Die van Kruidvat is kei leuk, zit een flesje in van tommee tippee in en die vind ik echt leuk! Verder zit er een blikje red bull in voor papa, een paar luiers en wasgel van natusan. Zit best weinig in maar vond dat flesje helemaal leuk haha ga straks ff die van etos halen. Ben benieuwd! Xx
me vader en moeder waren op vakantie, ze zijn net terug en hebben o.a mini uggs voor ons ventje bij, super schattig! lekker warm voor de winter!
Wat zijn we weer stilletjes vandaag .. Het is te hopen dat het meevalt, als ik die verhalen om me heen hoor ben je er toch echt mooi klaar mee. (nicht mocht alleen nog maar rusten) Zal van de week is kijken of ze de doos hier nog bij de Kruidvat hebben. Niemand verder niks te vertellen? T. is vandaag aan het werk dus heb een flinke schoonmaak gehouden, heerlijk zo'n schoon huisje.. Nou kom straks wel weer ff gluren xxx
Hey meiden,, Oeii wonder bekkeninstabiliteit is niet niks hoor!! Mijn moeder heeft het van mijn broertje gehad en zij kon nog amper lopen. (en zij is echt een keiharde tante) Oww lekker LT zo'n schoon huisje,, hier is het echt een rotzooi Overal ligt wel iets. Als je een paar dagen ziek bent geweest stapelt het zich razendsnel op!! Nou R. is net vertrokken,, die was vanavond weer gevraagd als DJ. Zit nu op de bank film te kijken,, maar moet nog 2 kwarktaarten maken voor morgen... ... Liefs xxx
Ben je nu weer een beetje opgeknapt? Ik lig al in mn bedje tv te kijken, heb het helemaal gehad voor vandaag.. Succes met kokkerellen! xx
Ja ben gelukkig opgeknapt We moesten dus vandaag nog de stad in voor een moederdagcadeau voor schoonmams,, nou echt alles was ik uitzocht was niet goed genoeg,, pffff VERSCHRIKKELIJK Heb zo geen zin om die taarten te maken,, misschien wel een leuke taak voor morgenvroeg hihi Tot hoelaat moet T. werken??
Weekend is altijd 24 uur dus zie hem morgenvroeg pas rond 09.00 uur.. R. komt ook pas laat thuis denk ik? Ik was laatst bij Sabon en heb daar voor (schoon)moeders maar een pakket gekocht. Morgenmiddag high-tea dus heb er zin in.. Morgenavond gaat T. me een ontspanningsavond geven dus ben benieuwd.. (laatste weken ben ik een beetje aan het stressen) Even een vraag over heel iets anders maar.. is een voorhoofdholtontsteking besmettelijk?? Kusje
Oww dus jij slaapt ook alleen R. zal vanacht rond half4 naast me kruipen denk ik... Hoop ik hihi Waarom stress je lieverd?? Voor mijn mams hadden we een ketting met de foto van ons 3kids erin gegraveerd,, en de moeder van R. krijgt een armband met bijpassende oorbellen. Zo'n high tea kan hier in de buurt pas vanaf 6 personen,, wel jammer!! Een voorhoofdsholte ontsteking is een normale verkoudheid (virus) waarbij je holtes vertopt raken. Dus ja het is wel besmettelijk maar het kan goed zijn dat je er dus gewoon verkouden van word... xxx
De hele dag door denk ik alleen maar aan 'alles' wat we nog moeten doen.. Daarnaast is het op werk erg druk dus heb weinig tijd om te ontspannen.. Oh dat is wel jammer dat het pas vanaf 6 personen kan! Wel leuke cadeautjes.. Collega zit al 1,5 week thuis en heeft laten weten er maandag (lees: aankomende week) niet te zijn. Vindt het een beetje lang duren eerlijk gezegd... Welke film ben je aan het kijken? Heb hem hier maar op princess diary gezet, ook al 100 x gezien hahaha xx
Probeer niet teveel te stressen lieverd?? Vanaf donderdag heb je lekker 2 weekjes vakantie en dan hoef je even niet (of nauwelijks) aan je werk te denken!! Moeten jullie nog veel doen/regelen voordat de kleine meid komt?? Een voorhoofdsholteontsteking gaat vanzelf over en duurt ongeveer 10 dagen. Meestal krijg je er geen medicijnen voor omdat een virus niet reageert op een antibioticakuur. Het KAN tot 4 weken duren, maar dit komt eigenlijk bijna nooit voor!! Hier staat hij op dezelfde film als bij jou Ik heb hem ook al 100x gezien, maar er is totaal niets anders op... xxx
Nee je hebt wel gelijk maar kan niet echt aan mn vakantie denken.. Deze weken moet ik mijn collega inwerken die mijn werk overneemt, maar omdat mn andere collega ziek thuis zit ben ik niet in de mogelijkheid om haar dingen over te dragen wat dus uitdraait op thuiswerken enzo .. De bedoeling was om naar mn vakantie eigenlijk niets meer te doen maar denk dat het nu nog zware weken qua inwerken wordt. We hoeven niet zoveel te doen maar voor je gevoel moet je nog zoveel doen. Op de kinderkamer moeten alleen nog plinten komen. We gaan in mijn vakantie winkelen om de laatste dingetjes (babyfoon, hoeslakentjes, kleertjes enz) te halen.. Ja zaterdagavond is echt een saaie avond op de tv hoor. Deze film kan ik volgen zonder erna te kijken hahah.. xx
Is er geen mogelijkheid dat iemand anders te taken van je collega overneemt, of eventueel gedeeltelijk zodat jij je "opvolgster" kan inwerken?? Ik snap best dat je stress hebt om je werk,, dat thuis werken lijkt me ook vervelend als het eigenlijk de bedoeling was dat je klaar zou zijn... Heb je net dat voorstukje van Peter R. de Vries gezien?? Ik heb dat boek "echte mannen eten geen kaas" ook gezien en nu laten ze in het voorstukje een beetje blijken dat het niet waar is?!?!?!
Nee we werken met zn 3en dus zodra één van mn collega's uitvalt dan moet ik die taken erbij nemen.. Het is dus niet mogelijk om haar werk te laten liggen en mn collega in te werken, moet het gewoon beide doen.. Pff, heb het ff helemaal gehad hoor.. Ja ik vind het een beetje vreemd.. Heb het boek inderdaad gelezen en nooit aan gedacht of het wel waar is?! Snap ook niet echt waar dit ineens vandaan komt.. Beetje apart.. xx
Wat rot dat er zoveel druk op je schouders komt zodra er iemand ziek is *N. geeft L. een knuffel* Ik heb er ook nooit aan gedacht dat het misschien niet waar is. Maar wie zou nou ook zoiets verzinnen?! Dan ben je echt ziek...
L. bedankt N. voor de knuffel .. Ja het zou wel vreemd zijn als het allemaal gelogen is.. Kan het me eigenlijk niet voorstellen maarja aan de andere kant, waarom zou die anders met zo'n voorstukje komen?