Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Tsja zo kon ik me ook nooit voorstellen dat iemand "verzint" dat hij een erge ziekte heeft. En ook DAT is laatst gebeurd in onze praktijk: een meid die tegen haar hele familie had vertelt dat ze een hersentumor had !!!

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja dat klopt. Hoe ziek ben je dan? :$

Zo vertelde me zusje dat een jongen iedereen had wijsgemaakt dat ie kanker had. (was één grote leugen) Pff, echt ziek hoor!

Lieverdje ik ga proberen te slapen want ben helemaal bekaf.. Slaap lekker strakjes en spreek je morgen of maandag weer..

Dikke koes

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Is goed mop,, slaap lekker!!!

xxx

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pfff kan WEER eens niet slapen :( heb echt een slaapprobleem de laatste 2 weken :p Kan gewoon met geen mogelijkheid in slaap komen...

Heb net om iets voor half 12 nog twee kwarktaarten staan maken en nu lig ik in bed naar mijnlaptop scherm en plafond te staren...

pfffff

5. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Hee meiden! Hoe gaat het hier? Hier alles goed hoor! F. En ik zouden vanavond op stap gaan, Pff, ben van half 11 tot half 12 in het café geweest, nu al weer lekker thuis.. Zo ontzettend moe, maar goed heb er ook een dag van 13 werkuren gehad.. Pff

lt, oh zon pakket van appel lavendel? Hebben wij voor onze collega gekocht. Die werd vandaag 30 ;)

nik, balen dat r. Weer zo laat thuis is! Pff ben blij dat f. Gewoon 5 uur er is.. Zou er denk ik niet tegen kunnen :)

perry, how are you? Beetje opgeknapt? Leuk feest bij schoon moeders? ;) Ooh ik kan 27 mei niet :( vergete dat we met schoonouders moeten eten.. Had je er al over gesmst maar niks terug? ;)

won, ik heb die uggs ook op internet zien staan, vind ze ook echt super! Maar twijfelde omdat ik ze toch beetje meisje vond..:$..

dikke kus

ooh ik heb gister de luiertas van lief! Gehad van mn zussie ben er zo blij mee!! Hihi

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nou hon na 13 uur werken zou ik echt geen zin meer hebben om op stap te gaan, dus kan me goe voorstellen dat je weer terug thuis bent!! De laatste keer dat ik op stap ben geweest kan ik me niet eens meer herinneren :) Vind daar echt niets aan :)

Nja ik ben er aan gewend dat R. zo'n vreemde tijden werkt, en dat hij nog steeds als DJ gevraagd word levert alleen maar weer wat extra's op (lees: ik heb leuke schoenen gezien :p hahaha)

xxx

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ohja dat kan, vind het ook echt stoer voor een jongen! En erg praktisch in de winter!

Wat leuk dat je die luiertas al hebt! Dacht dat er van lief! geen echte luiertas was. Welke kleur heb je?
    Heb je al meer gekocht? Nog paar weekjes en dan weten jullie wat het wordt, gaat snel hè?!

Nik en lt; waar gaat dat boek over als ik vragen mag.
    Lt je moet wel goed naar je lichaam luisteren hè! Is het te druk denk dan aub aan jullie meisje en jezelf! Je werk moet zorgen voor vervanging!

Ik hoef niks meer te halen voor de kleine, 27e komt babydump. Straks huisje x witten en dan heb ik alles klaar, wel fijn idee!

Xxx

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pff meiden gister afscheid moeten nemen van de opa van R. die ligt heeeel slecht. Hij kan bijna niet meer slikken en is dus langzaam aan het uitdrogen, hij kan niet meer praten alleen nog een beetje kreunen.

Wij zullen de komende avonden dus vooral aan zijn bed zitten, ben hier dus misschien wat minder te vinden!!

xxx

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wat erg nik! Sterkte ermee! Natuurlijk ben je hier nu minder, das heel begrijpelijk! Jullie moeten daar nu zoveel mogelijk zijn nu het nog kan! *knuffel*

hon gefeliciteerd met je 12weken, de eerste mijlpaal, lekker over die grens heen!

Xxx

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    hee meiden!

Nik; Veel sterkte deze dagen!! * dikke knuff * echt erg van opa! vooral als hij niet meer kan slikker!! echt veel sterkte mupke!

Won; heb een rode tas gekregen :D mn zusje zei of rood of blauw ..:d ben er echt helemaal blij mee!! :D verder niet veel meer gekocht.. alleen nog een ledikantje voor op de camping :D heb al best wat en wil nu wachten tot we weten wat het word, dat maakt het shoppen iets leuker :D
    Wat heb je weer leuke dingen gekocht zeg!! :D

hier een moederdag kado gekregen:D 3 nieuwe pandora bedels :D n wiegje, jingjang en een hart hihi ben er zo blij mee! :Dv

jullie een leuk weekend gehaD?

liefs xxx

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Won; ik ben zooo verliefd op je burberry geruitje bloesje!!! :D

:D:D:D vriendlief maar eens overhalen of ik hem ook mag halen:)

:D

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Dan moet je eens naar Maasmechelen gaan, scheelt heel veelin prijs! Die winkel heet k.i.d.s echt een leuke maar idd pas heen gaan als je het weet.

Echt een leuke tas zeg, kan ook voor allebei! Was al op internet gaan kijken en ze hebben best veel luiertassen van lief!
    Leuk zijn die zeg, vind die van pip ook heel leuk!

Wat lief zeg! Heb ook een pandora armband maar die zit op 1 bedel na vol. Zwaar ding zeg haha
    heb van hubbie een ketting gekregen voor Moederdag. Vond dat echt leuk want hij zei eerst dat ik niks kreeg.

Xxx

13. Perry

Perry Niet meer actief

He meiden,

Ik kom even snel spieken, ben druk druk dus het wordt een kort berichtje!!

Nik; heel veel sterkte van deze kant!! Knuff

Hoe gaat het met jullie lady's?
    Wat een geweldige luiertas hon :D

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    druk?
    saai hoor haha

was de verjaardag beetje meegevallen?

heb je trouwens je ei gevoeld? of gespot met ovutestjes?
    mag nou bij jullie ook wel eens raak zijn hoor! duurt veel te lang!

xxx

15. Perry

Perry Niet meer actief

Jaa saai he!!
    Nou is de drukte wat gezakt haha... dus heb even de tijd.

Ja het is reuze meegevallen (gelukkig) zag er onwijs tegen op maar dat was achteraf nergens voor nodig.

JAAAAAAAAAAAAA :D vrijdag heb 'k m'n ei gevoeld, heb er echt last van gehad. Klopte precies met m'n banner, (voor het eerst)
    Ah das lief van je meid! Het wordt inderdaad wel is tijd :(
    Mijngvoel laat me in de kou staan deze maand hoor haha!!

Hoe gaat het met jou??

Xxxx

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Met mij gaat het goed!

Fijn dat het meegevallen is zeg!

Klinkt goed, nou maar hopen dat het nu eens raak is! Zou jij je niet eens na willen laten kijken of er bij jou wel alles goed is? Ik bedoel meer dat je eierstokken niet verstopt zijn ofzo? Dat had me schoonzus ook.
    J. durft dat niet zo toch?

Hoop dat dat niet nodig is ;)

Nik hebben jullie vandaag ook plan van aanpak of was dat morgen?

Lt hard aan het werk?

Ik ga nu ff 2 klantjes van nagels voorzien. Morgen weer 4 druk druk

xxx

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Hee meiden,

won, vind hem zelf ook echt super! En super handig zitten veel vakken in! Wat koste dat blousje? Makkelijk als ik dat weet om f, over te halen :)

perry, super dat je je ei gevoel heb!goed geklust? Misschien dat pinksteren wel door kan gaan maar hoor ik morgen. Okidoki? Hoop zo dat het raak is voor je! En bij nik. Deze maand ook zijn we met zn alle zwanger! Joehoe! :D

maar perry het was leuk bij je schoonouders Haha.

dikke kus

18. Perry

Perry Niet meer actief

Fijn om te horen meid :) alles verloopt allemaal goed?

Ik hoop het ook, ik hoop het ook, ik hoop het ook!! :D
    dat wachten, pff wordt er niet goed van!!

we hebben hier de verwijs brief liggen (zo onderhand begint ie pootjes te krijgen)
    Maar J. wil er helemaal niets van weten, en om nou zonder hem te gaan.... :) Als het deze keer niet raak is, ga ik zeker weten met J. het gesprek aan, en kijken of we eruit kunnen komen.
    Maar laten we eerst maar afwachten wat moeder natuur ons over 11 daagjes brengt :p

Heb je veel nagelklantjes op een dag?
    Misschien wil je mijn nagels ook doen, voor mijn trouwerij? :)
    en hon jij de bloemetjes? :) hahahaha

Hon; haha ga je F. weer proberen over te halen?? Ik las dat je de angelsound gaat bestellen? is toch gelukt om hem over te halen dus haha!! you go girl!!
    Ohhhhh ja zekerste weten hebben we goed geklust ;)
    had vandaag alleen vruchtbaar slijm (een klein beetje) snapte er niets van!

Is goed wijffie, laat maar even weten, ik heb je smsje niet ontvangen... wanneer had je die gestuurd? zaterdag toevallig?
    Want bij m'n schoonouders heb ik geen bereik:x

Als jullie nou even extra hard gaan duimen voor nik en mij... goh wat vraag ik toch veel haha!!!

knuffel knuffel knuffel

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Dat blousje koste iets van 40euro. Maar dan wel in Maasmechelen hè.

Xx

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Was het voorgaande weken gekkenhuis dan weet ik niet meer wat dit is :(. Het is zooo druk dat ik mezelf helemaal voorbij loop maarja nog 2 daagjes en dan hebben we weekend!

Nik; heel veel succes vandaag! Laat even iets weten als je bij de dokter bent geweest

Perry; fijn dat je zeker weet dat je eisprong is geweest, nu kijken of al dat klussen wordt beloond

Honey; is je buikje al meer aan het groeien??

Wonder; wat fijn dat je binnenkort niets meer aan het huisje hoeft te doen! Kan niet wachten tot het hier over 2 weekjes klaar is.

Vanavond hebben we de allerlaatste echo, ga er samen met mn schoonouders heen. Ben benieuwd of het qua beeld anders/ duidelijker is als 2 weekjes geleden. I let you know!

Dikke smak

Deel Deze Pagina