Nik ik snap ook niet dat je zo kunt denken dat je die maand wilt bevallen, vind dat je ook helemaal niet overdreven of fel reageerde! Je zette er ook een bloospopje bij dus vond dat je daar wel recht op had, zeker na anderhalf jaar!! Hon ze bedoelde het echt niet verkeerd en trouwens mamavan Laura ook niet, zij weer immers niet beter na 2 rondes zwanger zijn dusss je hebt duidelijk last van de hormonen, net als lt en mij destijds tegen Perry. Lees de reactie van nik nog eens terug en jou reactie, dan zie je wel wat ik bedoel, ik bedoel het dus echt echt niet verkeerd want heb daar zelf ook last van gehad.. Je begrijpt het standpunt van nik toch wel denk ik dan. Xxx iig mamavanlaura welkom!! Gezellig dat je komt kletsen!! Hoe gaat het met je meisje? Ze worden snel groot hè!! Sorry als ik iemand vergeet of iets vergeet maar geloof dat dit even het belangrijkste was. Nik doe wat jij denkt dat goed is, je hebt nu ook de opa van R. Erbij en de MMM.. Ik zou het fijn vinden als je lekker hier blijft kletsen maar das jou keus! *dikke knuffel* xxx xxx oh perry wat fijn dat je de datum nu hebt zeg!!!
ja je vergeet mij!!! hihihi nee hoor hoe isset met je? @nik; nou nou het zou echt jammer zijn hoor! @all; laten we er nou maar niet over doorzagen... het was verder gewoon iets wat ze heeft gezegd en helemaal niet rot bedoeld denk ik en zoiezo niet tegen nikske! of jou natuurlijk! ik ga zo ff lekker macaroni maken voor me mannetje (niet dat jullie daar benieuwd naar zijn ) maareh hoop dat we het weer leuk zullen hebben met elkaar... mamavanlaura durft misschien niet eens meer te reageren op onze drama
Ik krijg toruwens de 18e een gratis test was ik helemaal vergeten! hier in den helder bij de vk kun je iedere maand een gratis test aanvragen, dat bespaard geld haha!! Zij vertelde mij dat ik nu al beter kon beginnenmet foliumzuur, (lt je had gelijk weetje nog ) vandaag 2 potjes opgehaald...
honnepon, gaat goed, ik ben onwijs vrolijk en happy, heb geen idee waarom mn buikje doet wat rare sprongetjes hihi!! voel echt steeds rare steekjes en borreltjes. Ik heb ook een mega goed gevoel, jij ook dus laten we hopen dat je deze maand gelijkt hebt haha
Perry, heb er echt goed gevoel over Hihi word gezellig dan Hihi kunnen we baby shoppen. vandaag weer zon last van mn heup, bil. Brr.. Écht pijn! Kus
hihihihi dat zeker weten Samen babyshoppen! leuk leuk leuk! heb je gesport of iets? misschien een verkeerd matras? Ja of een kwaaltje van de zwangerschap, kan ook natuurlijk Kusss
Nee niet gesport, gister middag zomaar in een keer. Gek... Vanavond maar eens een masage vragen Hihi ga je vanavond nog iets doen? Knuff
Oh wat vreemd, kan misschien wel door de groei van je buik komen?? Hihi precies laat F. je maar een lekkere massage geven Neee lekker rustig, vanavond komt die docu van die Zogenaamde loverboy uit dat boek '' echte mannen eten geen kaas'' lekker onderuit gezakt op de bank hangen & jij nog iets in de planning? Knuff
Sorry gien ik vergeet jou idd! Fijn dat je meisje zo goed op de antibiotica reageerd! Nou maar niet hopen dat de keelontsteking doorzet, je meisje is erg toe aan mooi weer, en met haar nog veel meer mensen gezellig dat je hier nu weer vaker bent! Hon sorry verkeerd begrepen! Je wens komt nu dan wel uit. Als ik mocht kiezen wanneer ik wou bevallen was dat in de zomer dus mijn 'wens' komt dan ook uit. Maar verder ben ik gewoon heel erg blij dat ik eindelijk zwanger ben na me miskraam! Perry wat goed zeg dat je zo'n goed gevoel hebt deze maand, en erg handig dat je gratis een test krijgt zeg, scheelt toch!! Hoop dat je gevoel juist is! Het is jullie heel erg gegunt! Lt volgens mij heb ik vanmiddag dezelfde broek van mamalicious gekocht! Was de enige die me paste en hij is echt heel mooi! Hoe gaat het met jou? Is het wat minder druk op je werk? Xxx
won; Ja dat scheelt echt, maar als we wel zwanger zijn deze maand worden er toch wat meer testen gekocht haha hoeveel testen heb jij gedaan? dankjewel meis, heel erg lief van je! We hopen deze maand nog harder
Won, natuurlijk ik ben ook super blij! Maar tja denk dat je toch een soort van voorkeur heb, mn moeder heeft er 2 in de zomer gekregen, en als je dan haar verhaal hoort.. Hihi 30 graden en een eigenwijze dochter Hihi perry, handig gratis test! Hier zijn er 5 Testen gedaan! Hihi hier ook lekker banken heerlijk, met mn mannetje! Kan daar zo van genieten! Hihi kus
5? ik denk dat ik er wel meer wil doen als er een 2e streep verschijnt hahaha!!! daar gaan de spaarcenten ohh wat erg!! Jaa heerlijk he! lekker hangen!! vanmiddig schoot me ineens wat te binnen, Vrijen jullie nog steeds zo als voor de zwangerschap? misschien een domme vraag maar het lijkt mij zo eng brrrrrr
Perry ik heb 3 testen gedaan. Eerst 1 van matcare en toen heb ik je een foto gestuurd, gelijk naar de stad naar Kruidvat die van 5 euro en toen nog 1 gedaan, die was toen veel duidelijker weetje nog? Daarna die andere na een week nog maar gedaan omdat ik hem nog had. Hon bij me moeder andersom, ik ben van de winter en ze hebben hun handen vol gehad aan mij. Me zusje is van 20 augustus en een hele makkelijke baby. Niet dat dat wat wil zeggen maargoed denk dat die van ons een eigenwijsje wordt! Ik wil trouwens dalijk ook die docu kijken over die 'loverboy' ben benieuwd! Ze zoeken toch ook overal naar dingen om uit te zenden! Wil eigelijk ook in bad, fijn aan me buik en benen want denk dat de pijn aan me bekken HELAAS door gaat zetten. Heb soms met opstaan zulke pijnlijke steken op het bot in me heupen/bekken. X
won; oh ja dat is ook zo!! dat is ook al zo lang geleden, die tijd gaat zo snel. Hebben jullie het ook op een speciale manier verteld aan jullie ouders en schoonouders? vink altijd zo leuk om over te fantaseren ja ben ook wel heel erg benieuwd naar die docu, die peter R die flikt het weer haha!!!! Won een bad doet wonderen he, Oei wat vervelend, wat zegt de vk daar dan van??
Wel minder Perry. Voelt niet fijn, is minder plek zeg maar. Maarja je hebt zo je behoeftes en vriendlief ook haha
Die zegt dat ik het in de gaten moet houden! Misschien een keer naar fysio. Hoop dat het allemaal mee valt. Ja de tijd gaat echt snel! We hebben het niet echt op een bijzondere manier verteld. We konden onze mond niet houden haha X
Dat dacht ik al haha! ik denk dat ik het niet een durf laten we hopen dat het meevalt meis, en anders een bezoekje fysio. Hahaha oké, meteen recht voor de raap Ik wil wel graag een gedichtje in een lijstje doen, maar er zijn zoveel leuke dingen te verzinnen