Lieve meiden, ik ga er vandoor, die docu is begonnen Tot morgen en alvast lekker slapen. Dikke knuffies
zee aquarium lijkt ook wel leuk :d kunnen we naderhand met zn 4e of van te voren even naart strand ofzo? whaha muts! je heb de dezlfde lijst 6x gestuurd
hahahaha echt??? je hebt er iniedergeval niet overheen kunnen lezen!!!! hahah jaaa dat is een goed idee van je!!!! heb je al op de site gekeken?
haha ik? ik heb nu vakantie haha!! het is afwachte watde sollicitaties doen..... dan heb je ook niet lang vakantie? :O
nee altijd maar 2 wkn maar in nov. lekker 16 wkn joehoe mupke ik ga lekker slapen morgen komen mn nichtjes op bezoek, dus word een drukke dag!! slaap lekker!! xxx
Ahh wat gezellie veel plezier morgen, ik smsje over de 22e morgen Lekker dromen dikke knuffies & kussie
Lieverds ik ga hier definitief afscheid nemen. Heb van 1 van jullie een PB gehad dat ze helemaal klaar met me is en dat ik niet welkom ben op de date 30 mei, dus bij deze: Ik hoop dat het jullie allemaal goed gaat!! Perry ik hoop dat je snel zwanger mag zijn Won, nog even volhouden en dan is jullie mooie mannetje er Lt, lieverd jij weet genoeg we zien elkaar over 2 weekjes Gien, hopelijk knapt je meisje snel op & ik hoop dat en eventuele tweede niet te lang op zich laat wachten!!
Perry, hoe gaat het? Die documentere was best mooi he? F. Vond dat zee ding ook goed.. dus gaat helemaal goed komen! won, hoe gaat het met jou? lt hoe was de echo? hier alles goed! Mn nichtjes komen van middag (5 en 3 ) de oudste heeft iets gemaakt en gekocht voor de nieuwe baby zo lief! Ben zo benieuwt Hihi liefs Xxx