Zo'n samenlevingstest stelt niets voor. Ze zuigen met een spuitje wat slijm op uit je baarmoedermond en dan kijken ze meteen onder de microscoop op ze zaadjes zien. Het enige nadeel is dat je 12uur van te voren moet klussen. Wij hebben maandag de test om kwart over 12, dus dat betekend dat we zondagavond pas na 12 uur mogen klussen. Dan krijg je dus echt dat je op de klok zit te kijken en het een echt MOETJE is... Nja we gaan maar gezellig naar de late film zondagavond De arts zei dat het HSG onderzoek wel vervelend is, en ik lees ook veel verhalen van meiden die het echt een pijnlijk onderzoek vonden. Ben dus benieuwd!
Na het ergste is dat ik er nu nog niks aan heb, wil dat gewoon allemaal opzetten en in mekaar zetten.. Maargoed ben de pfaffs aan het kijken. Heb je dat gezien toen ze dat handje en voetje van fay in 3D maakten? Dat heb ik ook gehaald. Was maar 3 euro bij kruidvat x
Oké das mooi! Alleen idd wel gauw een moetje dan als je zo naar de tijd moet kijken. Wat houd dat HSg onderzoek in? Wat doen ze dan? X
fay?? Nik; laat het maar een hele gezellige film zijn zodat jullie toch een beetje in de mood komen.. Hopelijk zien ze dan wel levendige zaadjes!!!!
Bij een HSG onderzoek word er een cupje op mijn baarmoedermond geplaatst en dan spuiten ze een contrastvloeistof in mijn baarmoeder. Die vloeistof verdeeld zich door mij baarmoeder en eileiders, en dan maken ze foto's. Die vloeistof zorgt schijnbaar voor flinke krampen/buikpijn. Daarna kun je nog 24 uur last hebben buikpijn en bloedverlies. Gelukkig mag de partner er wel bij zijn
Dat 3D handje & voetje heb ik inderdaad ook gezien!! Ik zei toen nog tegen R. "belachelijk dat ze daar iemand voor inhuren, dat kun je best zelf"
Hmm das idd niet fijn die krampen!! Maar het is allemaal voor een goed doel, met dat idee in je achterhoofd hoop ik dat het allemaal mee valt. Dan kunnen ze dus ook zien of de eileiders verstopt zitten ofzo ofniet?
Ja precies, maar aangezien ik nooit chlamydia ofzo heb gehad denkt de arts dat die kans klein is. Ik moet de dag van te voren ook beginnen met antiobiotica en pijnstillers, zal dus geen pretje zijn anders geven ze zoiets niet lijkt me. Hoop dus stiekem dat het niet nodig is en ik deze maand zwanger ben
Idd we hopen gewoon dat het niet nodig is! Zal wel pijnlijk zijn ja als je dat er voor krijgt! Vond ook stom dat ze iemand daar voor in huurde! Doe dat spulletje gewoon in een bakje en dan handje/voetje 1 minuut erin en dan gips gieten. Heb reserve gepakt zodat ik extra heb als het mislukt. X
Aloa meiden, druk gekletst zie ik Hoe gaat het met jullie?? Super dat je blijft kletsen nik!!!!!!! xxx
Mooi zo won Wanneer krijgen we weer een nieuwe buikfoto van ú? haha Uhm, nee eigenlijk niet. Als ik moet plassen dat krijg ik onwijs veel steken onderin m'n buik. en verder hier en daar wat krampjes, niet zo erg iniedergeval als gister. Xxx
Nog een paar daagjes wachten!! Ik had zelf echt helemaal geen kwaaltjes dus probeer je niet gek te staren op sympthonen he.. Maar je hebt dus een gevoel dat het nu weleens raak kan zijn? Wonder & Nik; inderdaad stom dat ze daar iemand voor in huurt.. Heb wel vertrouwen in je dat het gaat lukken.. Nik; aan het pauzeren? xx
Die paar daagjes lijken wel maanden Het valt mee, haha, al moet ik zeggen dat ik het me echt niet inbeeld zoals de buikpijn etc. Ja je lichaam kan je erg goed voor de gek houden... Ik heb er deze keer een onwijs goed gevoel bij!! Normaal altijd voor m'n nod ben ik poepie chagerijnig en nu juist poepie vrolijk haha!
Nee idd niet op blind staren, ik dacht ook dat het niks was! Zelfs wat bruin verlies gehad enzo.. Ging toen wel heel snel over, had dat met die miskraam ook maar toen duurde dat veel langer. Lt; heb er ook wel vertrouwen in, ze deed dat zo gemakkelijk duss.. Heb je de kleertjes in de was lt? En de kast lekker ingeruimd? Denk idd dat nik pauze heeft! X
Nik is back haha,, pauze duurt nog 20 minuutjes dus zit hier lekker met mijn boterhammetje achter zw.pag. Hoe goed kun je het hebben ??