Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ja og meestal gaat het goed maar is ook al regelmatig te laat geweest. Krijg je toch al snel in een klein bedrijfje, dan is niets automatisch enzo dus dan word het wel eens vergeten. Ik ben eraan gewend ;)

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jeeej nog 1 uurtje en dan weekend :D Heerlijk!

Morgen uitgebreid naar de kapper: verven, knippen, wenkbrauwen epileren. Pfff ben benieuwd :p Heb me iets uitgezocht en hoop dat dat uit gaat zien.

Vrijdag diploma uitreiking & 's avonds komen de broers van hubby op bezoek, zaterdag naar mijn neef daarna housewarming van vrienden en dan opstap, zondag zo gaar als een konijn in bed liggen :p

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Druk weekend dus!

Bijna weekend, wat lekker zeg..

Wat voor iets heb je in gedachten voor de kapper?

4. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hmm moeilijk uit te leggen, wat korter met laagjes en dan een roodtint geverfd met highlights. Ik heb een plaatje in mijn agenda maar daar heb je niet veel aan :p

xxx

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ahaaa heel duidelijk ;)..

6. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
  7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ben benieuwd mupke..

Ga vanavond lekker de bank op met een zak twix en DHW :D

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    *JALOERS*

Haha nee ik ga met mijn ventje naar Avatar, is vast ook leuk :p

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ohjaa, veel plezier alvast!! Je krijgt er wel een houten kont van hihi

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ja een film van 2,5 uur en daar nog pauze bovenop, ik zal maar redbull drinken van te voren haha.

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jeeej meiden ik ga inpakken en richting mijn mannetje :D:D:D

Dikke kus

12. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!! Zo echt veel afgekletst!!

Hier avatar nog niet gezien, hou niet zo van animatie maar hoorde dat hij echt super is! Veel plezier vanavond nikske!

Won; ja ik hoop ook dat ik eerder een echo heb dan mn mannetje mja we zullen zien ;) goed gevoel deze maand!! Oww sommige mensne kunnen echt slecht lezen! was met mama in de stad kreegk een sms; gefeliciteerd met je zwangerschap!! duurt nog wel lang he tot de echo? las het op hyves.. grr kunnen sommige mensen niet lezen??

Lt; Jaa ik kan nog!! hiih zooo veel zin in :D:D kon alleen het kado wat ik voor jullie wou niet vinden dus heb nu maar iets eenvoudigs :( had ergens rompertje gezien met klein wondertje erop.. :) maar nergens meer te vinden :( uhm, drink eigenlijk alles :D Koffie! :D hoelaat moest ik bij jou zijn?? oeeh spannend hihi ben nu al zenuwachtig :p word ik vet verlegen :p

Even door mn soeppie roeren :p

kuss

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik ga heel veel praten als ik verlegen ben ( kon mn vriend meteen beamen hahaha ).. Koffie heb ik in huis!

Uurtje of 12 afspreken? Als Wonder kan regelen dat ze rond 1 uur bij Eindhoven is dan komt dat goei.. Of jullie moeten een andere tijd in gedachten hebben?

Mijn cadeautje is helaas ook anders dan verwacht maar denk dat jullie het wel leuk vinden :D..

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Fijn weekend & veel plezier vanavond! KUS

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Jezus mina, kletstantes! Ben met hubbie wezen winkelen vandaag. Nieuwe fotocamera gekocht, nou wil ik ook nog zo'n kleine filmcamera. Hubbie wou een pyama met winnie the pooh en tijgetje, vond ie kei schattig dus maar vast gekocht. Wel grappig dat ie dat ook leuk vind om te kopen! Verder bijna alles van zwitsal, grootste verpakkingen. Wel makkelijk om nu al alles daarvan hebben en had van me verjaardag voor 50e aan bonnen bij etos dus dacht straks maak ik 'm aan iets onzinnigs op. Lt heb er echt heel veel zin in, vind 't wel heel spannend maar stiekem weten we al best veel van mekaar dus dat komt allemaal goed! Straks even kijken hoelaat ik in eindhoven ben. Ik lust alles qua drinken dus doe geen moeite, we zijn allang blij dat we bij jou kunnen komen ;) Nikske veel plezier bij de film, jullie hebben allebei een goed gevoel, jij en honey, zou mooi zijn als jullie gelijk krijgen! Xxx

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

16 februari, ben ik 16 weken en hebben de 16weken echo!!

17. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    Lt; Leuk zo die cijfers!! :D haha nou dat gaat dan helemaal goed komen met dat praten en kletsen haha :p

ik mag paar dagen voor de 9 mnd beurs testen.. :p hihi zou wel goed uitkomen ;);) leuk!! maar duurt nog zooo lang.. :( was nou aan het twijfelen of het de laatste keer niet 40 dgn was dat ik mn eigen verteld heb.. ag als we toch om de dag klussen dan zullen we hem niet missen ;)

ga lekker naar mn bedje toe!!

Slaap lekker meiden!

dikke kus

18. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    HELP!! :$ ging net naart toilet.. en had toen ik afveegde een grote kloddder doorzichtig slijm achtig iets (sorry voort verhaal) Wat kan dat zijn?? hebk nog nóóit gehad.. :(

help..

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Honey meis bij veel mensen betekend dit je vruchtbare tijd! Dus klus maar goed ;) misschien is je cyclus wel korter! Xxx

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Volgens mij heeft Wonder gelijk Honey!

Wonder; je hebt dinsdag alweer je echo :D.. Ben benieuwd naar je ukkie, hoeveel weken zou je volgens de berekening van de Vk moeten zijn dan?

Deel Deze Pagina