Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perry

Perry Niet meer actief

haha ja toch ;)

ahh :( weer een avondje alleen... moet ie tot laat of?

2. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Ik heb nu een sollicitatie lopen bij het kraamzorgbureau dat indertijd ook bij mij heeft gekraamd. Hoop dat ik door kom, aangezien ik geen rijbewijs heb en niet in Amsterdam woon, wat ze graag schijnen te willen.

Ik ben sinds de bevalling, nu een jaar geleden nog niet ongesteld geweest, geef wel BV, maar vind het toch erg lang duren, ook natuurlijk omdat ik nog een kindje wil.

Wij zijn bijna 2 jaar samen. We zijn indertijd vrij snel gegaan.

Katten zijn geweldige beesten, mijn man vind ze niet zo leuk, dat is weer een hondenmens. Maar Laura begint helemaal te gillen van plezier als ze een kat of hond ziet, dus misschien kan ik hem nog ompraten.

Weet je al of je een jongetje of meisje krijgt of wil je het niet weten?

3. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Dat mag je vragen hoor. Ik heb op veel plaatsen in Friesland gewoond, maar laatste woonplaats was Heerenveen. Ik ben ook een Hearrenfeanster (of zoiets)

4. Perry

Perry Niet meer actief

Haha een echte verhuizer?:p
    Ik kom ook uit friesland (oosterwolde)

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

T. komt morgenvroeg pas thuis :(..

Jeee nog steeds geen ongi? Dat zou toch weleens tijd worden inderdaad.. Maar het kan verder geen kwaad?

Ik heb thuis bij mn ouders nog een hondje maar mn vriend heeft het niet op honden (hebben vroeger thuis een kat gehad). Uiteindelijk ben ik overstag gegaan om 2 rooie boefjes uit het asiel te halen.. En werkelijk waar iedereen reageerde met dezelfde reactie: WAT, jij een kat :$? Zijn hele lieve beestjes..

Wij verwachten een meisje :D!

xx

6. Perry

Perry Niet meer actief

lt; :( nou meis je bent iniedergeval niet alleen, jullie slapen met z'n 2tjes :) moet je morgen werken?

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nee het is voor mij gewoon weekend ;), maandag nog één dagje en dan ben ik als het goed is 2 weekjes vrij..

Jij al iets van je sollicitatie gehoord?

xx

8. Perry

Perry Niet meer actief

agh ja het is weekend haha! ben totaal in de war :p
    Oh heerlijk meis, even bijkomen.. lekker ontspannend :)

Neeee nog helemaal niets... maar bij de kleidngzaak was de manager op vakantie dus dat zou sowiezo wat later worden en van big bazaar heb ik ook nog niets vernomen :( maar ik blijf hopen hoor...

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey Girls,

Als eerste mamavanlaura, wat fijn dat je je opmerking toelicht!! Ik kan me ook wel voorstellen dat je niet al die pagina's hebt terug gelezen. Daarom zal ik even kort over mezelf vertellen:
    Ik ben nicky (20) en woon sinds 2008 samen met mijn vriend (26). Wij zijn sinds febr 2009 aan het proberen om zwanger te worden en zitten sinds april dit jaar in de medische molen. Er is gebleken dat de zaadkwaliteit van mijn vriend niet zo goed is. Verder zijn we nu met onderzoeken bezig en dat moeten we allemaal afwachten.

Nogmaals welkom en sorry voor de valse start, ik begrijp je opmerking nu wel en je komt heel oprecht over!! ;)

10. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Perry, dat word leuk om mee te denken over jullie bruiloft :) drop je ideetjes maar eens hier!!

R. en ik hebben het er ook wel eens over gehad om de bruiloft in de tuin te houden, aangezien wij wel een grote tuin hebben opzich. Is eens wat anders dan een kasteel. Alhoewel dat kasteel en die koets me toch meer blijft trekken :) Ogja trouwen zit er hier nog even niet in, eerst een beebje.

Wij zijn volgens de wet wel al officieel samen!! Wij hebben geregistreerd partnerschap :D

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    LT mijn moppie, jij krijgt even een dikke knuffel van je vriendinnetje, je weet wel waarom ;) *Dikke kus*

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He lieverd..

Ook weer thuis? Ik lig al heerlijk in bedje, ben echt bekaf..

xx

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ja stond al vanaf 10 voor 8 met mijn jas aan, maar mam hield me weer eens op tot half 9 :p Jezus... Haha

Ik moet voorlopig nog wachten :( Ben zooo moe, maar mijn plicht van vanavond nog niet vervuld :p

xx

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Haha nogal iemand die mij als tweelingmama ziet :$
    Nu maar hopen dat jullie gelijk krijgen ;) Al ben ik natuurlijk al blij met 1tje :D

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Fijn he ouders ;)! Mijn moeder kan wat dat betreft altijd op de juiste momenten bellen. Als ik haast heb dan belt ze en dan vind ik het ook zo sneu om er af te kappen. Ga dinsdag met haar op pad om een kinderkamertje (commode + bedje) te kopen.. Mn vader heeft het kamertje al geschilderd dus ook daar is het bijna af..

xx

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ow wat lief dat ze een eigen kamertje krijgt bij je ouders!!

Ja mijn mams bleef ook maar doorkwebbelen over kindjes. We hadden het over geldzaken en toen begon ze er opeens over wat ik wel niet allemaal ga krijgen als ik zwanger ben :p haha

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Aaah wat lief!! Mijn moeder kocht in het begin zoveel, vond het helemaal niet leuk (en nee ben niet ondankbaar).. Had zelf amper de kans om iets te kopen omdat zij zoveel kocht, gelukkig begreep ze het en is toen een stuk minder geworden..

Mn ouders hebben een slaapkamertje over dus die hebben ze omgebouwd tot babykamer.. Ze hebben de houten vloer geverfd in roomwit, er komt een lichtroze behangetje en dan het bedje/ commode. Heb het zelf nog niet gezien want wil het pas bekijken als het af is..

Jouw moeder is van alles op de hoogte toch? Begint jouw broertje niet over alles? De mijne praat alleen maar over dat ie met haar naar de efteling gaat hihi.. *trotse oom*

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mijn mams is inderdaad van alles op de hoogte,

Mijn moeder heeft het niet heel breed (doordat zij heel ziek is geweest en pas weer sinds aantal jaartjes kan werken) maar ik weet nu al dat haar laatste euro nog naar haar kleinkind zal gaan. Ze is nu al trots terwijl er nog niets is :p

Mijn broertje is ook op de hoogte, en die begint nu door te krijgen dat het nogal lang duurt. Hij kruipt regelmatig op mijn schoot en geeft me dan even een dikke knuffel. *zo lief :)*
    Laatst zei hij: "ik vind het super leuk als jij over babys dingetjes praat"

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja wat dat betreft kun je die oma's toch niet tegenhouden he.. Je broertje is echt een lieverd hoor!!

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mijn broertje is een schat, maar hij heeft natuurlijk ook nog een lekkere leeftijd (11). Hij zit nog totaal niet in de puberteit en hij ziet nog overal de inschuld van in enzo...

Deel Deze Pagina