Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Per: fijne avond meid, geniet van je meid!

xxx

---

Heb net eens vluchtig een site doorgekeken LT, en ik heb ook inderdaad ook niet heel veel kaartjes die me echt aanspreken.

Kan me dus voorstellen dat je best hebt moeten zoeken naar iets leuks!

Hebben jullie iets rustigs???

xxx

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nee nee nee, ik zeg helemaal niks. Ik ben wat dat betreft een flapdrol die niks voor zich kan houden maar nu hou ik mn mond dicht. Nog een paar weekjes en dan heb je het kaartje :p..

Laat ze morgen aan T. zien en dan wachten op de druk..

Nog een uurtje en dan is R. weer thuis, wat lekker zeg..

3. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik wacht rustig af ;)

Ja R. is inderdaad over een uurtje thuis gelukkig. Jij weer alleen slapen :(

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja inderdaad. Binnenkort in de vakantie periode dan is het helemaal erg dan slaap ik denk 2/3 keer per week alleen. Kan niet wachten tot dat mokkeltje er is dan is hij ook 3 weekjes thuis :D..

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ben echt jaloers hoor dat T. na de bevalling 3 weekjes thuis is.
    Heerlijk samen met het gezinnetje wennen aan alles.

R. wil hier ouderschapsverlof opnemen, 1dag in de week (70% betaald) maar daar ben ik het niet zo mee eens. Ik ga al minder werken dus dan kunnen we zijn loon wel gebruiken... En aangezien hij door zijn diensten toch al vaak overdag thuis is vind ik ouderschapsverlof beetje overdreven :)

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja bij T. heeft het geen nut om te doen. Het enige voordeel wat we hebben is dat hij geen reserve diensten heeft maar het is zonde om daar voor te betalen toch? Hij wordt misschien 1 op de 10 x gebeld.

Ik vind het ook echt fijn dat hij thuis is. Kunnen we samen aan ons nieuwe leventje wennen..

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    R. mag hier na de bevalling maar 1 of 2 dagen thuis zijn. Dat is dus net niets! Maar goed, door zijn onregelmatige diensten is hij vaak 's morgens of overdag thuis.

We zullen eens kijken, misschien vind ik tegen die tijd ouderschapsverlof wel een goed idee, maar voor nu denk ik dat hij maar gewoon moet blijven werken zoals hij dat nu ook doet.

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

En zo dat is da, laat ze maar mooi werken die mannen ;).

Kan R. niet regelen dat hij daarna een weekje vakantie kan opnemen?

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nee helaas moeten zij hun vakantie in oktober of november voor het hele jaar daarna aangeven.

Hij moet dus is oktober of november 2010 alle vakantie's voor 2011 inplannen.

Als we dan zwanger zijn kan hij het wel rond de uitgerekende datum plannen, mja als ik zwanger raak in december 2010 dan zit hij waarschijnlijk al mis. Snap je??

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dat is wel erg vroeg zeg.. T. heeft geen keus want hun krijgen bepaalde weken toegewezen. Ze kunnen tussentijds wel een weekje vrij nemen ofzo..

Laten we hopen dat ie iets langer als 2 daagjes vrij heeft!!

Lieverd ik ga ff een stukje as the world turns kijken en dan hopelijk slapen..

Slaap lekker xxx

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ik ga ook langzaam afsluiten.

Slaap lekker en neem je rust dit weekend!!
    Ik sms je tussendoor nog wel om te kijken of je je gedraagt ;)

Sweet dreams,
    xxxx

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hmmm volgens mij heb ik een probleempje.

Normaal gesproken heb ik een posi ovu test tussen dag 13 & 15...

Gister zat ik op dag 11 en er was toen een goed streepje zichtbaar, maar NIET positief!!!!

Vandaag dag 12 zie ik bijna geen streepje meer :$...

Wat nu als mij ei al geweest is?? Dan heb ik WEER een kortere cyclus en dan zal de samenlevingstest maandag WEER niets opleveren... En dan hebben we misschien WEER verkeerd geklust :( (om de dag vanaf dag sinds dag 7)

Vanavond en morgen voor de zekerheid nog maar eens testen...
    BALEN !!

13. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pfff over 3 kwartier de samenlevingstest !!

14. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Succes nik!! Hopen op een goede uitslag! Ik duim voor je!

Hoe gaat ie met de rest?

Honey hoe gaat ie met jou?

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Meiden waar zijn jullie allemaal? :(

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Pff hier terug van de gyn...

De uitslag was hetzelfde als de vorige keer. Geen enkele zaadcel gevonden. Geen dode EN geen levende :(

Vriendlief moet 3 juni WEER een potje met zwemmers inleveren. Deze worden dan bewerkt, op dezelfde manier als hoe ze dat voor een inseminatie doen. Dat betekend dus dat ze het kwakje helemaal gaan scheiden, en alleen de aller beste blijven dan over. En dan in de nieuwe cyclus moet ik voor het HSG onderzoek gaan.

Daarna hebben we alle onderzoeken gehad.

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hmm niet erg positief dus!
    gaan ze die zaadcellen (de allerbeste) dan terugplaatsen bij jou? ofja zoiets dan..

ben benieuwd meid wat daar uit komt!

knuffel!!! xxxx

18. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Nee ze gaan eerst uitrekenen hoeveel van die beste cellen er over blijven, (om te kijken of terugplaatsen wel zin heeft) dan krijg ik volgende maand eerst het HSG onderzoek en daarna word besproken voor welke behandeling we in aanmerking komen.

Waarschijnlijk weten we dus in juni/juli voor welke behandeling we in aanmerking komen, en daarna gaan we de wachtlijst op....

xxx

19. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    goh nikske wat een rot uitslag! vind het echt rot voor jullie.. hopelijk gaat je hsg meevallen en kunnen ze gouw wat meer zeggen over de behandeling die jullie gaan krijgen...

trouwens ga je dan pas een wachtlijst op? je word dus niet meteen geholpen? hoe lang duurt dat dan? sorry voor al die vragen :)

20. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    #1840 Nikske89, 17 mei 2010
    Laatst bewerkt: 17 mei 2010
    Ja je gaat pas de wachtlijst op als ze weten voor welke behandeling je komt.

Voor IUI kun je vrijwel direct terecht, voor IVF is ongeveer 3 maanden wachttijd. (als we pech hebben)

Ik denk dus dat we heeeel blij kunnen zijn als we in september/oktober onze eerste behandeling hebben (zou dit echt nodig zijn)

Deel Deze Pagina