Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd!! En of dat gaat lukken, hoelang hebben jullie er over gedaan? En bij de eerste? Sorry voor de vele vragen!

X

2. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    Bij de eerste was ik mei gestopt met de pil en was het augustus raak. (ronde 2 maar met 1 cyclus van 64 dagen!)
    Bij de tweede in januari gestopt en was het met pasen raak (3 rondes)
    Het is nog steeds niet helemaal zeker of we 2010 nog gaan halen hoor!
    Bij de eerste heb ik 8 dagen overtijd gelopen..
    Bij deze dagen overtijd = 2011 hihi

3. Perry

Perry Niet meer actief

tess; Gefeliciteerd meid!

4. Perry

Perry Niet meer actief

5. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Thnx,, heb meteen besteld :D

Ik ga nu snel aan het werk,, heb tussen 08.00 - 10.00 uur 21 patienten in mijn EIGEN agenda staan,, pffff :p

xxx

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Soow werk ze nik!!

Ohja idd das dan alweer bijna 2011! De tijd gaat ook zo snel voor mijn gevoel. En jullie denken een jongen? Omdat er staat onze jongen?

Goed ze Perry, voor 40 cent! Nog 2 daagjes en dan kun je testen! Spannend!!!

Xxx

7. TessNL

TessNL Actief lid

17 sep 2008
    312
    0
    16
    Groningen
    We hopen op een jongetje:)
    We hebben al een meid rondhuppelen, dus een jongen zou gewoon leuk zijn.

8. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    @Nikske wat k. voor je! Maar hopen dat jullie dan in september/oktober kunnen beginnen en dat het meteen raak is (ik weet niet precies hoe het werkt). Misschien wordt 2011 jullie jaar!
    Hier zijn twee stellen eind juli uitgerekend en ik moet er steeds aan denken en baal wel erg van mezelf. Eigenlijk moet ik niet zeuren, maar ja.
    Ik heb laatst
    een ubercoole wandelwagen gezien die ik echt moet hebben (ik vind 'm zo gaaf!) Denk dat ik hem dan tweedehands moet gaan aanschaffen, want hij zal best wel duur zijn en we hebben er al één. Misschien moet ik die even meenemen voor een ritje in het bos ;)
    Kijk deze vind ik gaaf:
    Bugaboo Cameleon Stroller - Paul Frank Special Edition Free Shipping
    Ik ben helemaal verliefd!
    Verder hier een rustig dagje, ik verveel me een beetje...

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Mamavanlaura, hij is wel mooi ja, maar vind de bak van de bugaboo Zoo ontzettend laag!

Zelfs 2ehands zijn die dingen nog duur!

Ga zo hubbie van 't werk halen (hebben 1auto) en dan ff stad in.

X

10. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hi girls!

nou heb een lekkere keelontsteking te pakken en ook nog oorpijn dus gaat lekker, de dokter zegt: paracetamol en rust.... dus ga zo lekker weer me bedje in ;)

de kleine zal zo wel wakker worden voor de voeding en dan ff lekker relaxen :D draakje, ze heeft ons (me man en mij) lekker aangestoken...

ik vind de bugaboo ook wel een mooie wagen maar idd wel erg laag en aangezien mijn man nogal lang is voor een andere gekozen!

@ nikske; kun je het nog bolwerken op je werk ;) wat een drukte maar dn gaan je dagen wel lekker snel! mooie vloer joh!

@ won; wowwww echt gaaf je buik met die tekening, zag m al op je hyves maar vin hem echt prachtig!

@ de rest; nog nieuws? ik heb niet zoveel te vertellen... :)

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mijn god wat een werkdag, heb vanochtend 72 bloedbuisjes gevuld. Ik kon geen naald meer zien!! En daarna natuurlijk nog mijn andere werkzaamheden: administratie, hartfilmpjes, gehoortesten etc etc.

Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van de bugaboo :) Maar gelukkig ieder zijn smaak :D Mamavanlaura, jij mag trouwens net zo veel klagen als iedereen hoor, als je die wens hebt duurt elke maand te lang!

TessaNL, wat fijn dat je zo snel zwanger bent geraakt bij beide kindjes. Je word vast nog mam in 2010 ;)

Nog een paar daagjes en dan gaan wij op vakantieeee :D :D :D

-xxx-

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    LT lieverd, jullie vandaag naar het strand geweest???

liefs,
    xxx

13. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hee lekker nik, waar ga je naartoe?

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Goedemorgen meiden..

Nik: lekker een vrije dag vandaag? Je hebt het druk gehad zie ik afgelopen dagen.. Wanneer moet je nu weer bloed laten prikken?

Wonder: gefelicteerd met je 28 weekjes!

Perry: hoe gaat het met de kittens? Nog geen teken van je ongi te merken?

Gien: beterschap!!

Mamavanlaura: nog steeds niet ongi geworden? Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje!!

TessNL: gefeliciteerd met je zwangerschap!

We zijn gister lekker een dagje weggeweest, vandaag is ie weer werken dus ga zometeen weer lekker aan de poets en vanmiddag van het weer genieten. Jullie nog iets meegemaakt?

Kusjeee

15. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedemorgen meiden,,

Wonder: gefeliciteerd :D

Nou vandaag vrij van mijn werk,, maar een vrije dag kun je het niet noemen :( Het hele huis moet weer schoon,, zaterdag komen ze de nieuwe vloer op de bovenverdieping leggen,, en ookal word het dan weer vies,, is wel zo fris om het dan van te voren nog even helemaal schoon te hebben :p

Verder moet ik nog ontzettend veel boodschappen halen,, en met mijn broertje naar de kapper. Vanavond moeten we de offerte voor de kozijnen en de financiering gaan tekenen. Daarna gaan we naar vrienden,, en dan als we eindelijk thuis zijn moeten we weer aan de klus (ons schema van de gyn loopt nog steeds...)

Gister wel eindelijk een posi ovu test gehad :D Dus dat betekend dat deze cyclus weer langer duurt dan de vorige twee.....

Nou ik ga eens beginnen want anders red ik het nooit allemaal :)

Owww trouwens over mijn vakantie,, wij vertrekken dinsdag een paar daagjes naar Zeeland (Renesse). Mijn zusje woont daar sinds april dus we gaan haar en haar vriend een paar daagjes opzoeken :D Gelukkig was het daar HEERLIJK weer,, dus ik kijk ernaar uit!!

Liefs,
    xxx

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Idd mama van Laura nog gefeliciteerd met je dochters eerste verjaardag! Goed gefeest?

Lt & nik dankje!

Fijn zeg met dit weer lekker paar dagen naar renesse! Zal wel
    wennen zijn, je zusje zo ver weg!

Lt lekker genoten gister? Fijn hè om samen iets met je hubbie te doen.. Vind dat altijd zo fijn, ze zijn toch vaak werken..
    Nog wat voor jullie meisje gekocht?

Nik dus weer lekker klussen vanavond! Je was al bang dat je je ei gemist had toch?
    Wanneer was dat hsg onderzoek?

Xxx

17. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mamavanlaura: SORRY!! helemaal over de verjaardag van jullie prinsesje heen gelezen. GEFELICITEERD nog :)

Ik was inderdaad bang dat ik mijn ei gemist had omdat ik al vanaf dag 11 ofzo een streepje zag op de ovu testen, maar gelukkig zagen we maandag op de echo het eitje nog veilig zitten :p Zal vandaag dus wel springen,, dat zou ook precies kloppen met mijn banner!!

Het is inderdaad wel wennen om mijn zusje nu zo ver weg te hebben wonen. Het is toch 2 uur rijden! Dat doe je niet zomaar even voor een kopje thee.

Het HSG onderzoek is tussen dag 7&10 van mijn nieuwe cyclus. Dus eerst afwachten, wanneer ik ongi word.

Mijn schoonbroer en zijn vriendin verwachten trouwens ook een meisje! Voor 15 oktober zal de kleine komen (zij mag niet overtijd lopen ivm leeftijd en vorige zwangerschap)

Nou ik ga mijn boodschapjes halen :D

Liefs,,
    xxxx

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wonder; had jij je geboortbedankjes al bij Jersey's place besteld?

19. Perry

Perry Niet meer actief

Hallo lady's,

Mamavanlaura: gefeliciteerd!

Lt: De kittens doen het super goed, Zo trots!!
    Nog geen teken van ongi te bekennen...
    Ohh heerlijk meid, zo een dagje alleen met je hubby!!
    hoe gaat het verder met jou??

Nik: Wat heerlijk meid!! laat je wel een beetje zon hier ;) haha!!!
    Ohhhhh dat wordt flink aan de klus... hihi!!
    verder met jou ook alles goed?

Won:Gefeliciteerd meid met je 28 weekjes, het gaat echt snel he!! wanneer maak je weer zo een mooie creatie op je belly? :)

Xxx

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nik waarom mag zij ivm leeftijd niet over tijd lopen? Wel leuk zeg een meisje!

Oké dus de datum wordt pas geprikt wanneer je ongi wordt..

Lt ik ga het vanmiddag bestellen.. Hoezo? Had toch eerst nog even rond gekeken.

Perry fijn dat het goed gaat met de kittens!

Xxx

Deel Deze Pagina