Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ze hebben trouwens net het kraampakket gebracht. Jeetje mina wat een verband lappen zeg haha

2. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik heb een kortingscode ontvangen van 10 %, misschien dat je die wil gebruiken?

xx

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Shit da had ik wel gewild maar heb het net besteld! Nouja.. Toch bedankt!

Xxx

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hoe staat het met de schoonmaak Nik? Ik ben nog niet verder gekomen dan een paar wasjes draaien/ was opvouwen. Profiteer wel heel erg van me rust zeg..

Trouwens wel vreemd van je ovulatietest.. De ene dag een licht streepje, de dag erna negatief en nu knalt ie ervanaf.. Doe maar goed klussen he :D!!

Wat leuk dat je van de week naar je zusje gaat. Ben benieuwd hoe het bevalt.. Gaat je broertje ook mee of ga je alleen met R.?

Kusjee

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wonder: MUTS!!

Ik had hem vanmorgen in mn mail gekregen..

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik heb trouwens de dozen bij IKEA gehaald, ga morgen de lamp (+ hopelijk de lampenkapjes) halen..

7. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Mijn schoonzus mag niet overtijd lopen omdat zij al 37 (of 36 ;)) is. En de vorige bevalling was van een heel zwaar kindje en ze zijn bang als deze weer zo zwaar is dat het herstel voor haar dan te moeilijk is. (ofzoiets :p whaha, heb het ook maar half begrepen)

Ja die ovu testjes vind ik ook vreemd,, ben eigenlijk vergeten aan de gyn te vragen of het zo kan zijn dat ik misschien deze maand 2 eisprongen heb gehad?! Dat zou natuurlijk kans geven op een 2eiige tweeling :) hihi. Nja gister knalde hij maar toen mochten we niet,, dus het word vanavond klusser de klus!!

Hier gaat de poets ook niet zo heel lekker,, heb ook wat wasjes gedaan,, de afwas en mijn boodschappen. Ik ga altijd in Duitsland boodschappen halen omdat daar alles veel goedkoper is,, maar vandaag had ik opeens een black out toen ik terug in de auto zat. Ik wist gewoon totaal NIET meer de weg naar huis :$
    Nou ik ga nu even stoffen en stofzuigen,, om 3uur heb ik met mijn broertje afgesproken.

Ow R. en ik gaan trouwens alleen naar mijn zusje,, mijn broertje moet gewoon naar school ;) En daarbij heb ik ook echt even wat tijd alleen nodig met R. Die stomme MMM legt erg veel druk op onze relatie :(

xxxx

8. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jeeeeej verheug me echt op de date :D:D Won kwam jij ook??

xx

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    LT lieverd misschien een stomme vraag, maar als jij 37+3 weken zwanger bent, op welke datum zit je dan???

Ik droomde deze week dat jij beviel bij 37+3....

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hihi dat is toevallig! Ik heb namelijk gedroomd over een datum en dat valt wel in dezelfde week..

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik heb dat soms ook, dan zit ik in de auto en dan denk; uuuuh hoe moet ik daar ook alweer komen?!

Toen ik net mn rijbewijs had en terugkwam van vakantie, toen wilde ik met mn auto weg. Start ik de auto en in plaats van de koppeling in te trappen, drukte ik vol op het gaspedaal. (en pas naar 3 x doorhebben dat je het verkeerd doet)

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Haha hier zo'n voorbeeld van mijn broertje:

Hij ging iets knutsellen met steen maar dat zou heel veel stof geven,, dus hij had tegen mijn moeder gezegd: "mam ik zal voor je stofzuigen als ik klaar ben"

Dus hij was klaar,, hij had 2 leuke kandelaars gemaakt voor mij en mijn zusje,, hij pakt de stofzuiger,, duwt op de knop maar hij deed niets. Broertje lief kijkt verward,, duwt nog eens op de knop,, maar hij deed weer niets. Mijn moeder begon al langzaam te glimlachen. Poging 3 Jordy drukt WEER op de knop,, maar de stofzuiger deed WEER niets. Opeens ziet hij dat er een stekker aanzit :p whaha

13. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Aaaahw.. Ik was je verhaaltje aan het lezen en dacht meteeen aan de stekker :D. Heerlijk die onschuld!

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ja schattig he :D

Waren de stoffen trouwens al binnen?? En hoe zijn ze??

Nou ik ga eventjes verder,, anders wordt het te gezellig en kom ik weer niet achter de laptop vandaan :) Ik kom dalijk nog even spieken.

xxxx

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Oohja die zijn binnen :D. Heb er helemaal niet aangedacht omdat T. de doos had verstopt.. Ik vind het echt een hele leuke/ frisse combi!!

Dan zal ik mezelf ook is aan het werk zetten.. Kom over uurtje wel weer gluren.

Vindt echt grappig dat je over de datum hebt gedroomd!!

Kus

16. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Kaartjes besteld :D!

17. Perry

Perry Niet meer actief

lt: heb je je keuze kunnen maken :D

Wat gaan jullie maken op de date meiden? (ik...? nieuwschierig? neeeee ;) )

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

19. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Nouja die linkt werkt WEER niet. Je kan kijken op www.hiphandwerk.nl en dan bij gratis zelfmaakideeen - archief - memorybox

20. Perry

Perry Niet meer actief

Nu kun je het niet meer veranderen toch ? haha!

Ohhh wat lief, zijn leuk zeg!! showen jullie foto's als ze af zijn ?:)

Mijn dag, is lekker rustig.. vanmiddag even naar de stad geweest weer genoeg geld uitgegeven haha!!

en jou dag??

xx

Deel Deze Pagina