Zand erover deel 2! Gezinsuitbreiding 2009/ 2010

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Lt20, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perry

Perry Niet meer actief

he meiden!!

Nik: hele fijne vakantie voor jou!!

Lt: hoe is het met jou? lekker rustig aan het genieten van je 2 weekjes vrij? :)
    Je hebt alles al helemaal klaar? wat super!!!!

won: hoe gaat het met jou?????????

Hier: alles goed. heb nog niks van mijn sollicitaties gehoord.. snap er niks van! de keldingwinkel wordt het niet die hebben het aanplakbiljet van de deur afgehaald. leuk dat ze ook even hebben gebeld!! dat wordt dus verder sneupen....

Ik ga nog even een wasje draaien en dan met het kleine zusje naar zwemles. ik spreek jullie gauw weer!!

smakkerds voor jullie xxx

2. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey meiden

Nou wij zijn weer terug van vakantie :D Het was heerlijk om even uit te waaien en weer een paar daagjes met mijn zusje door te brengen.

Mamavanlaura: ik hoop dat het snel raak mag zijn!!

LT: lieverd nog 2 daagjes en dan kunnen we weer gaan daten, hihi :) Ben erg benieuwd naar je crea spulletjes.

Won: mijn moeder was van mij bijna 30kg bijgekomen, maar kon 2 weken na de bevalling weer terug in haar maatje 34. Hoe staat het met jullie huisje?? Kom je zondag ook naar LT??

Per: wat jammer dat het met die kledingzaak niets word zeg! Hopelijk vind je snel werk

Nou hier verder geen nieuws, zit op 8 DPO, maar denk niet dat het raak is. Vandaag zijn we nog in Antwerpen geweest. Lekker geshopt, echt leuke kleertjes en schoenen gekocht :D Altijd fijn, hihi. En lekker samen op een terrasje wat gegeten.

Ik was hier trouwens zo erg verbrand dat alles aan het vervellen is :( Zelfs mij oorschelp!!!

Nou ik ga eens even opruimen en dan lekker de bank op.

Liefs,
    xxx

3. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wat zijn we de laatste daagjes rustig geweest zeg.

Het zijn echt 2 heerlijk ontspannende weken geweest. Gister zijn we naar thermaalbad geweest en heb daar een heerlijke gezichtsbehandeling gehad, ben er nu nog van aan het nagenieten hahah.. T. is vandaag weer werken dus die zie ik morgen pas weer.

Nik; fijn om te horen dat het heerlijk is geweest! R. vandaag ook aan het werk? Heb zin in zondag!! Heb mn fotolijstjes al af dus 'moet' zondag alleen mn dozen/ lampenkapjes maken. Hoelaat spreken we af, uurtje of 1?

Wonder & Perry; hoe gaat ie met jullie? Ook lekker aan het genieten van het lekkere weer?

Perry; wel vreemd dat ze niet even een briefje kunnen sturen of je kunnen bellen zeg. Hopelijk hoor je snel iets van je andere sollicitatie.

Ik ga hier nog even verder luieren, het is mtv weekend break dus denk dat ik tot 18.00 uur wel bezig ben :p.

Koes koes

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Mijn eigenmaakte kunsten ;)..

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Heb 6 lijstjes voor alle echo's + babyfoto.

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Opgemaakt bedje

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ff vlug, ben aan het werk maar super mooi lt!!!!!

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik mis gezelschap :(

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey girls

Waar is iedereen gebleven??

LT je creatie's zijn prachtig, en ook je lampenkapjes de je vandaag gemaakt hebt zijn erg geslaagd :D Jullie kamertje is er echt een uit een boekje!!!

Won hoe gaat het met jou?? Je babyspulletjes al binnengekregen??

Perry, hoe je het allemaal nog vol meis??

xxx

10. Perry

Perry Niet meer actief

Hey ladies,

zo er is niet veel gekletst hier! dacht heel wat te lezen maar nee haha!

lt en nik: hebben jullie een geslaagde dag gehad vandaag? :D crea bea's!

lt: wauw wat heb je prachtige spulletjes gemaakt!! ecth heel erg leuk! nog eventjes dan kunnen jullie, je meisje omarmen..
    gaat echt snel he! en je buikje?

nik: heerlijk genoten van je vakantie meid?
    Nog 3 daagjes zie ik, tot je mag testen.
    Hoe voel je je?

Won: hoe gaat het met jou? zitten jullie al in het huisje?
    nog crea bea geweest op je buik?

Hier: Ik was ongi geworden, na zo een goed gevoel te hebben gehad, maaaaaaaaaaaaaaar.. er zijn zoveel kwaaltjes die ik gewoon niet kan plaatsen, menstruatie krampjes (nog steeds)
    misselijk, als ik iets eet is het weg, rare dingen in urine..
    Steekjes, en krampjes!!
    vanmiddag een test gedaan, een licht streepje, heb geprobeerd hem op de foto te krijgen maar dat lukt niet.
    ik dacht dat ik het me inbeelde, had mams erbij geroepen en die zag het ook meteen. Gezichtbedrog lijkt me dan van niet :)
    Ik weet niet wat ik ervan moet denken.
    M'n ongi was ook erg raar, wat ik ook niet snapte....
    Anders zou ik nu 6 weken zijn, maar dan had ik toch wel een knalstreep moeten hebben lijkt mij....

Knuffels

11. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Hey perry,,

Wat vreemd, maar wel goed als je een lichte streep ziet!! Niet bij iedereen knalt hij ervanaf hoor bij 6 weekjes. Misschien over 2 dagen nogmaals testen??

Hier geen goed gevoel, we hebben wel goed geklust maar ik heb totaal geen enkel kwaaltje. Gister 9 DPO een kv 2v5 test gedaan maar die was nega.

Vriendlief heeft gister op de kermis wel een onwijs leuke knuffel gewonnen voor op de toekomstige babykamer, en ik heb een schattig rompertje gekocht. Zie foto ;)

12. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Ow en dit is mijn memory box die ik vandaag heb gemaakt...

13. Perry

Perry Niet meer actief

Hey nik,

Ja vreemd he. heb net nog even geprobeerd hem op de foto te krijgen maar dat lukt niet. zie alleen een witte waas door de camera.
    ja dat heb ik inderdaad ook wel is gelezen.. maar zo licht? ik weet het niet...

Meid, dat is 4 dagen voor je nod... dat wil dus nog niks zeggen he! :) mijn duimen blijven draaien voor jou!!!!

ahhhhh wat onwijs lief het rompertje en de knuffel hihi!!
    die memorybox is super leuk geworden zeg!!! helemaal leuk!!!

xxx

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Thnx perry voor het duimen, maar ik reken nergens op. Misschien ook wel uit zelfbescherming. Heb geen zin in WEER een teleurstelling.

Kan toch best hoor een lichte streep bij 6 weken. Ik zou over 2 dagen nog eens testen, dan moet hij iets donkerder zijn want HCG verdubbeld elke 24-48 uur!!

Ja schattig he dat rompertje, heb meteen even een album gemaakt voor de kleine uitzet :p hihi!

15. Perry

Perry Niet meer actief

Precies meid, dat moet je ook niet doen hoor. Nergens op rekenen, over 3 daagjes zul je het weten.

Ik test dan over 2 dagen nog eens...zal morgen is kijken of ik als het licht is een goeie foto kan maken.

Jaaa echt zo lief hihi!!
    Nou gelijk heb je hoor.. heb je ng meer spulletjes?

x

16. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Spannend hoe je test er over 2 dagen uitziet!!
    Ik heb alleen de spulletjes in mijn album...

xxx

17. Perry

Perry Niet meer actief

Ben ook heel erg benieuwd :)

Heb even gespiekt in je album hihi! wat een lieve spulletjes zeg!!!

xxx

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden,

Even snel een berichtje van deze kant.

Wonder; where are you? Het is zo stilletjes.. :(

Perry; ben benieuwd naar je test, toi toi toi!

Nik; kinderkamertje is nu helemaal af! Ben nog tot 23.00 uur doorgegaan om de laatste 2 kapjes af te maken.

Hier sinds vandaag weer aan het werk dus moet zat werk inhalen. Vanmorgen trouwens de proefdruk gekregen van het kaartje en ben er helemaal blij mee :D.

Kom snel weer kletsen.. xx

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hee meiden!! Eindelijk weer een berichtje van mij!

Nik echt super leuke dingetjes gemaakt! Ik zal mijn crea dingetjes gauw ook fotograferen!
    Lt ik weet nog dat je zei dat je helemaal niet creatief was en moet ie nu zien wat je allemaal al gemaakt hebt!

Fijn zeg dat het kamertje nu helemaal af is!!

Hebben jullie een daiperchamp?

Perry ben benieuwd naar je nieuwe testen! Wie weet heb je gewoon later je eisprong gehad!

Xxx

20. Lt20

Lt20 Niet meer actief

She is alive!!! ;)

Nee ik heb geen luieremmer of iets gekocht. Het is ieder voor zich maar ik vind het niet zo fris. Heb van die speciale zakjes gekocht waar je ze in kan doen en dan gaan ze regelrecht de kliko in.

Hoe staat het met jouw knutsels?

Zal vanavond mn kroonluchter showen..

xx

Deel Deze Pagina