Hai meiden, ik heb vandaag bij bakker bart een broodje gehaald met brie, tomaat, komkommer en sla en lekker thuis opgegeten. Maar ineens leek het wel of mn kies afbrak, gelukkig niet het geval, maar ik kon met mn nagel een klein steentje, of beter gezegd een grote zandkorrel tussen de kies vandaan halen. Daarna hoorde ik nog zo'n irri geluid van zand in je mond. Heb het weggespoeld met drinken en daarna mn broodje verder opgegeten. Later zitten balen dat ik mn mond niet heb gespoeld en het heb uitgespuugd.. Zat dus zeer waarschijnlijk in de sla of op de tomaat of komkommer. Slechte zaak natuurlijk, maar moet ik me nou zorgen gaan maken? (om toxoplasmose)
Ik denk dat je zorgen maken weinig nut heeft. Tis nou eenmaal gebeurt. Hou het gewoon ff in de gaten.
als je weet waar het van gemaakt is ja, weet je van een broodjeszaak toch meestal niet lijkt me, zal wel aan mij liggen dan
broodjes zaker verkopen geen rauw melkse brie. anders zou je zo 7,50 voor een simpel broodje brie betalen.
vind dit een onnodige en domme opmerking. na 2 zwangerschappen ben ik er ondertussen wel achter dat ze bij de bakker bart alleen gepasteuriseerde brie hebben en dan nog vraag ik het elke keer na. Ik ben erg voorzichtig met voedsel tijdens de zwangerschap. @maartje84: ik weet dat zorgen maken weinig nut heeft maar ik had gehoopt dat sommigen misschien zouden zeggen dat ik me daarover geen zorgen hoef te maken oid. omdat ik me er toch wel ongerust over maak. en over het aankijken.. je kunt het toch oplopen zonder klachten te hebben?
Volgens mij zit er zelfs in zand niet echt iets wat kwaad zou kunnen, tenzij er een jonge kat overheen gepoept zou hebben... die kans lijkt me erg klein! Niet teveel zorgen maken hoor!!