Hallo, Mijn dochter is erg ondeugend en ik kom ogen te kort! Het is haar vandaag geluk om zand uit de plantenpot te eten. Het was minimaal, maar kan het kwaad? Het is zwart zand. Groetjes Rojin
Hier heeft ze het ook een paar keer gegeten, nergens last van gehad. Gisteren at ze nog een dode spin, ik zag hem haar mond in gaan, vervolgens hield ze d'r mond stijf dicht en slikte ze 'm door... Brrr!!
Hahha oh dat is erg haha! Ja wat doe je er tegen als ze het gewoon door slikt bah bah! Wat zal ze er vies van zijn als jij het haar later verteld
Kwaad zal het niet kunnen, zeker als het minimaal is wat ze gegeten heeft. Ik zou alleen wel een aantal dagen de ontlasting controleren op eventueel wormpjes. Andrea: Haha, ik moet er niet aan denken.
Hier ook hoor meid, vorig jaar was ze net wel of net niet 1 en toen ook regelmatig zand van strand zelfs in geslikt.
Hier ook een meisje die graag zand snoept uit de plantenbak en uit de tuin. Ik krijg haar nu langzaam aan het verstand dat het 'bah' is hahaha. Maar ik las laatst zelfs een artikel dat kinderen daar meer weerstand van krijgen en dat het dus juist goed zou zijn...
Hihi ik zal een beetje door zn pap doen.. Nee gekheid Ik zou inderdaad wel even de ontlasting in de gaten houden, daaraan zie je toch snel of het nog goed gaat daarbinnen (wormpjes bijv.)