Hmmm ik denk dat ik de enige sceptische ben dan Ik koop wel een pot klei voor ze. En buiten lekker met zand spelen. Want zand is gaaf. En mama krijgt van papa een robotstofzuiger. Dus mij hoor je straks niet meer zeiken over zand binnen
https://www.hetknuffelkontje.nl/speelgoed/zintuigen%20prikkelen/horen,%20zien,%20voelen%20en%20ruiken/bubber Klei wat niet plakt! Bedankt voor de link meiden! Heb de site meteen opgeslagen want ze hebben echt leuke dingen daar!
Wilde bestellen maar vind de vz kosten aardig aan de prijs.. Hoop dat ze snel ergens goedkoper komen!
He? Bij koop-center is 5 kilo 74,95 maar bij knuffelkontje is 5 kilo maar 36,95. Wat een bizar verschl in prijs, of mis ik iets?
Ik heb toch maar besteld samen met een potje van die zelfde soort klei in het blauw.. Mijn man vond het ook wel erg leuk nml.. Gaat in de zak voor 5dec..
Toen ik het, op het filmpje, uit elkaar zag vallen. Deed het me denken aan vroeger, aan de kneed gum die je uit elkaar kon trekken. Precies dezelfde structuur. Erg grappig spul maar ik waag me er toch maar niet aan. Ik kan me niet voorstellen dat ze het hier op de tafel kunnen houden en binnen 5 tellen ligt het over de hele vloer. Heel leuk dat je het zo bij elkaar geraapt hebt maar denk niet dat het dan nog heel schoon is met alles wat er hier aan meuk op de grond ligt. Probeer alles er maar eens uit te houden aan stof en broodkruimels
Hebben hebben hebben, btje duur om de zandbak mee te vullen Wel een andere tip, maak de handjes die vol zitten met zand schoon met een btje talkpoeder, werkt echt super!!!
Ik heb het vorig jaar op de Zorg Totaal beurs gevoeld (stond toen bij een stand voor verstandelijk beperkten) en het voelt echt heerlijk!! Alleen er staat dat je geen vieze handen krijgt, maar dat vond ik wel. Nouja, niet echt vies, maar wel een akelig gevoel aan je handen, waardoor je ze dus wel moet wassen naderhand. Maar verder is het wel echt leuk spul! Jammer dat het zo duur is....
Nou als dat net zo's prut is als de moon dough zou ik het niet halen, ma wat kruimelt die zooi, krijg je meer rotzooi van dan gewone klein.
is 5 kilo genoeg dan om een schelp als zandbak mee te vullen ? handige tip voor mijn buren die houden niet van zand dus hun dochtertje heeft geen zandbak en als ze bij ons mag spellen moet ik de zandbak afsluiten vind het zelf overdreven wat hun doen maar oke ik vind het niet erg hoor zand in de woonkamer stofzuig wel weer .
Ehm wie dan? Want ik werk er absoluut niet. Wist niet eens dat het in Nl te krijgen is, en heb het filmpje van mijn man die het op failblog zag. EDIT: ik ruik het ook nu...