Ik zag het al op facebook! Ga het denk ik als verjaardagscadeautje voor mn nichtje kopen. Is wel een grappig cadeautje voor een 7 jarige toch?
hoeveel gaat er dan in een schelp met deksel? en wat gebeurt er als het nat word (regen of vochtig) als ik normaale speelzand in de schelp doet zo 25 kilo. en de deksel gaat savonds dicht de volgende dag is het zand toch wat vochtig maar is het welte gebruiken buiten ? liefs Citta
Degene die het zand en de klei besteld hebben, willen jullie laten weten of het echt wat is? Ik denk dat ik het anders ga bestellen voor Sinterklaas ofzo.
Leuk zeg! Wilde al een zandbaktafel gaan maken voor binnen, dus dit zand is ideaal! Make a Simple Sensory Rice Table A Life Sustained | Apartment Therapy
Iemand die het besteld heeft via knuffelkontje of ergens anders (geen idee waar nog meer te verkrijgen?) en het heeft? Wil het graag bestellen maar wil wel graag weten of het iets is en betrouwbaar bedrijf is.
Ja ik wil het ook wel bestellen voor de kinderen en geven op sinterklaas. Ieder 1 kilo dan. Om dus gewoon aan tafel mee te spelen. Ik ga eens kijken of ik het in de buurt ergens kan krijgen
Oh dat ziet er super uit! Prijzig om een hele zandbak te vullen maar voor een zand/watertafel moet het denk ik wel te doen zijn of..?
Ik heb 2 kilo besteld bij het knuffelkontje. Ben benieuwd. Eerst voor elk kind 1 kilo voor sinterklaas. Eerst maar even kijken hoe ze het vinden. Ze spelen zo graag altijd met zand en klei. Dit kan niet anders dan een succes worden ( hoop ik ) @Buikje0: Het is juist heel veilig. Kijk maar eens op hun site.