Vandaag een nieuwe keukenblad besteld bij een keukenzaak. Mijn huidige werkblad heeft een waterkering en de voorkant is hierdoor 'bol' zeg maar , wat ronder. Ik vind het veel mooier en strakker als de ramd vam de keukenblad gewoon plat is, heb dan ook gekozen voor een zonder waterkering...krijg ik daar veel spijt van?? Hebben jullie een keukenblad met of zonder waterkering? Hoe bevalt dat? Het is trouwens eeen keukenblad van multiplex en geen graniet/composiet e.d
Denk het niet.. In onze vorige keuken hadden we ook een plat blad en ik heb er nooit een probleem mee gehad of last van gehad..
Ik heb geen waterkering. Op zich geen spijt van als ik zelf aan de slag ben in de keuken. Als mijn dochter gaat "afwassen" is het een ander verhaal! Maar goed, dan zou zelfs een dijk niets beginnen tegen haar waterballet!
Ons vorige keukenblad was ook met waterkering. Net als jij vind ik zonder een stuk mooier. Dus toen we een paar jaar terug het keukenblad gingen vervangen, gekozen voor eentje zonder. Tot op de dag van vandaag nog geen spijt van. Ik mis het absoluut niet. En er loopt ook niet meer water enzo van de aanrecht af hoor.
Heb ook gekozen voor een blad zonder waterkering en mis het absoluut niet. Ik vind het mooier bij dit werkblad staan dan met waterkering.
Weet niet of dat verschil in materiaal uitmaakt maar ik heb in de nieuwe keuken composiet zonder waterkering. In oude zat met waterkering, zo'n nephouten van Ikea. Merk echt geen verschil. Ik heb nooit hele plassen water op het blad liggen die er dan af zouden druipen..
Idd... Ik had het zowel in ons vorige appartement als in dit huis en er liggen eigenlijk nooit plassen water op het aanrecht, behalve als ik een keertje wat met de hand afwas. En zeker omdat wij laminaat in de keuken hebben liggen vind ik die waterkering wel zo handig.
Hier geen waterkering en ik mis het wel. Het aanrecht heeft altijd wel ergens een plasje ondanks de vaatwasser... Misschien zijn wij ultra-klunzen, maar ik had het graag anders gehad. Maar ach; zo'n onoverkomelijke ramp is het ook weer niet. Alleen soms een nat shirt.
Nou Joycey ik ben ook zo een uberklungel maarja heb die waterkering nu en mn shirt en vloer zijn eigenlijk altijd wel Nat dus denk dat il Weinig verschil zal merken....hoop ik
Neehoor, wij hebben het ook niet en totaal geen spijt van, staat idd veel strakker en mooier. Let er wel op dat hij dan goed geplaatst wordt. Mijn schoonouders hebben het wel, maar is hij alsnog niet goed afgesteld en loopt al het water naar links het aanrecht op. Zeer irritant!
Wij hebben wel een vaatwasser en bestaande keuken in het huis met zn waterkering. Maar als je een plas op je aanrecht maakt door verkeerd afgieten ofzo is het vaak al zoveel dat het gewoon alsnog van het aanrecht loopt. Ik zou dus gewoon een recht blad doen denk ik bij een volgende keuken.
Hier ook zonder, en ook geen problemen mee. Enkel als de kids in de keuken bezig zijn. MAar is ook zo weer opgeruimd
Hmm, als ik al die reacties lees over geen spijt, bekruipt me toch het gevoel dat ik een regelrechte stuntel ben... Ik heb ook geen waterkering en er héél veel spijt van! Als ik mijn eten wat te hard opzet, en het kookt over, en ik heb het niet op tijd in de gaten, loopt het kookvocht langs mijn aanrechtkastjes! En met afwassen van pannen etc. idem. Heb gelukkig wel een vaatwasser, maar had gewoon een waterkering moeten doen. Heb de keuken nu drie jaar, maar baal van het geheel, helaas. Hadden meer onze eigen zin moeten doen, ipv laten beïnvloeden door de verkoper.