We hebben een tuindouche gelukkig Zo te zien is jouw tuin een groot speelparadijs. Dat is de tafel die ik bij het kruidvat had gezien. We gaan denk ik toch van die van little tikes of step2, lees op i-net dat die van kruidvat snel scheuren. Bigwaterplay komt er met haar verjaardag denk ik, al ben ik bang dat ze daar snel op uitgekeken is... hmm.. misschien had ik die foto's beter niet kunnen zien Maar sab, maak jij em iedere avond schoon en vul je dan nieuw zand? Dit droogt toch nooit meer behoorlijk in?
misschien heb ik wel gewoon extreme viespeuken wij hebben deze tafel al 1,5 jaar en hij is echt degelijk en nog als nieuw hoor ze vinden hier idd de watertafel leuker als waterplay, maar zal per kind verschillend zijn natuurlijk.
Zand + water = modder = paradijs voor kinderen. Doe je weinig aan, helemaal als ze straks buiten gaan spelen en overal in gaan liggen rollen. Ben blij dat ik niet alles op de hand hoef te wassen
ik laat het water eruit lopen (zit een stop in , heel handig!) en het zand gooi ik meestal terug in hun zandbak (is zo weer droog zand in de zon), volgende dag begint het geklieder weer van voor af aan maar zoals nu met dat lekkere weer hij iedere dag gebruikt word laat ik het zand ook vaak in de tafel hoor, er zit een deksel bij die de tafel heel goed afsluit.
Ik ben gezegd met een kind die echt geen kledder is haha.... Die vraagt bij het minste geringste al om een doekje. Maar ik ga denk ik gewoon voor de zand water tafel en zie wel wat de uitkomst is. Ik zla jullie binnenkort verblijden met foto's van het resultaat en wie weet zie je em wel weer terug in het te koop hoekje haha
hij is evt ook leuk met alleen water hoor hij staat hier (nu niet in shock raken) in de winter altijd binnen in de huiskamer, handdoekje eronder en kliederen maar (zonder zand , dat dan weer wel)
haha ik heb ook van die smeerpoetsen... maar ach ik zet ze voordat ze gaan slapen lekker even in de douche, haartjes wassen al het zand eruit en dan is het weer klaar... dan ruim ik de tuin op want binnen zitten we niet met dit mooie weer..... ik vind het prachtig om te zien hoe ze genieten en kliederen en kind kunnen zijn.... lijkt me niet wat als ze steeds om een doekje komen vragen omdat ze vies zijn geworden... daar hoort een kind zich niet druk om te maken.... dus je kunt hier beter niet komen kijken wat ze allemaal uitspoken... 1x toen ik even niet oplette zaten ze eerst water in mijn plantenbak te gieten en daarna liepen ze er vrolijk doorheen.... resultaat... pikzwart van het zand natuurlijk.. daarna kwamen ze binnenlopen met allemaal zwarte voetafdrukken door het huis haha...
Ik vindt het soms ook wel eens minder leuk als het zand binnenligt enz... Maar het is heerlijk om je kinderen te zien spelen..wij hebben een blauwe zand/waterschelp gekocht...ze vindt het geweldig..!!
Heerlijk dat geklieder!! Morgen gaat hier ook lekker met water gespeeld worden, laat ze lekker spelen. Hier ook een stofzuiger die altijd in de tsartblokken staat om gebruikt te worden!!!
oooooooow heerlijk, hoe naïef. geloof er maar niks van meid. ze zitten net zo goed van top tot teen onder de blubber. da's juist de fun.
Wij hebben nu ook een jaar de zand-water tafel, een mega hit! Maaaaarrr eerlijk is eerlijk, ik geef TS gelijk! Wij hebben ook een zandbak en dan zit mijn zoon van top tot teen totaal onder het zand, dan nog wel in zn pamper! Bij de zand-water tafel is dit niet zo!
euhm tja wat zal ik ervan zeggen!! Vind het in ieder geval niet gek dat je dochter bang is om vies te worden.... laat ik het daar maar bij houden!!!
nou omdat de ts niet wil dat haar dochtertje vies word, ze vind een zandbak vies. Ze had de fotos liever niet gezien van iemand hiervoor. En dochter wil bij alles een doekje.... 1 en 1 =2