zand watertafel

Discussie in 'De lounge' gestart door sidmick, 21 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sensea

Sensea Niet meer actief

elke dag niet nee, zucht...............

2. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Leuk die zand watertafel! Ik heb liever ook geen zandbak, en dat is een mooi alternatief!

3. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Ik heb ook die zandtafel van de kruidvat, echt ge-wel-dig!!!!

Eerst toen ze ermee ging spelen zei ik de hele tijd, nee f. voorzichtig, niet in je haar, niet gooien, in de bak laten enz enz...
    Maar ik heb het losgelaten :D s'avonds zit het zand van haar hoofd, tot in de luier en in de schoentjes! heerlijk!!!

4. Alita

Alita Niet meer actief

Maar wat is nu vies??? Ga je dan ook niet naar het strand? En speeltuinen dan...

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik las hierboven iets over wormpjes... Hoe dacht je dan dat de meeste kids aan wormpjes komen?! Juist ja ;)

6. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Strand en speeltuin is een dagje en niet steeds in en uit. Overigens doe uk mijn dochter echt geen plezier met het strand

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nou op de meeste zandbakken zit een afsluitklep hoor..... bij die van ons wel.... die hebben we bij de gamma gekocht.... het zand verdwijnt na een paar maand door de hele tuin dus vullen we het af en toe bij.... we hebben een kat maar die kan er niet in... dat is wel heel goor als ze erin schijten en plassen!!!

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    vind het wel ver gaan dat een zandbak als vies gezien word.....
    wij kennen een gezin met 3 kleine kids en die mogen dus nooit vies worden... vragen geregeld om een doekje als ze wat aan hun handen hebben zitten... dragen nog een plastick slabber met 5 jr oud.. en als er een vlek in hun kleding komt ojeeee dan moet alles direct uit en de was in en worden ze afgebekt....

ze waren hier eens in de tuin aan het spelen en ik had het zwembad opgezet dus ik zei nou schoenen uit en erin! nou ze hadden dus nog nooit met blote voeten op het gras gestaan en keken heel raar en zeiden alledrie oo wat voelt dat gek en ze waren wel een half uur aan het lopen over het gras... najaaaa mn broek zakte er zowat van af!

ik laat mijn kinderen lekker aanrommelen in de tuin hoor.. ze sjouwen met vanalles en savond , vooral met dit mooie weer zitten ze van top tot teen onder het zand.... tja als ze maar genieten....

9. tulip

tulip Niet meer actief

:$:$:$

10. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Je wilt niet weten hoeveel kinderen er op de kleuterschool gebracht worden met de mededeling dat ze niet in de zandbak mogen, omdat ze anders vies worden. Echt heel erg.

Wij hebben er 1 die meteen in het zand zit zodra hij de kans krijgt en 1 die het wat eng vindt. Dat enge gaat er vanzelf vanaf. Alleen maar goed als ze zich lekker uit kunnen leven.

Zand/watertafels vind ik wel erg leuk. Zou er nog wel een naast onze zandbak willen, maar onze tuin is niet zo groot.

11. Alita

Alita Niet meer actief

ja maar hier ging het over dat het zand vies was:(

Nee leuk is het niet dat zand binnen..maar daar hebben ze nu stofzuigers voor uitgevonden:D

12. Alita

Alita Niet meer actief

erg hoor...ik vindt dat je echt iets ontneemt:$

13. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Weet iemand of de Kruitvat nog de zand water tafeltjes heeft van 25 euro? of zouden die allemaal al uitverkocht zijn?

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    zeg, had jij manlief niet beloofd dat er niets meer bij zou komen? *proest* :D

15. Sensea

Sensea Niet meer actief

16. Sensea

Sensea Niet meer actief

#76 Sensea, 22 apr 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 apr 2011
    ff serieus, ik weet het niet. ff bellen naar je vestiging? al zullen ze alwel dicht zijn, goede vrijdag hé.

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Weet je wat ik niet snap, er word gesuggereerd dat mijn kind niet vies mag worden omdat ik een zand bak vies vind.als zij echt hiet vies mag worden haf die zand water tafel er nu niet gestaan. Overigens speelt ze wer al de hele dag mee en is ze nog brand schoon haha. Het ging mij er in mijn post in of zo een zand tafel niet zelf zo een bende zou worden dat je em dagelijks helemaal van top tot teen moest uitsoppen. Maar sommige zijn te kort zichtig om dit te begrijpen geloof ik

18. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Ik schaam me diep :), maar ik ben even langsgeweest bij de winkel en er stond er nog precies 1! Nou, die stond dan toch speciaal op ons te wachten!
    Enfin, hij staat nu in de tuin :D en mijn man vindt het nog leuk ook haha!

19. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    #79 SyrianBeauty, 22 apr 2011
    Laatst bewerkt: 22 apr 2011
    dat vind ik niet eens zo raar eigenlijk. Die zandbakken zijn vaak open op de peuterschool en allemaal katten die erin plassen en poepen :( als het om die reden is snap ik het wel. Maar als het schoon is door middel van een zeil of zoals die tafel dan is het wel zielig ja :)

Wij hebben een grote balkon dus dochterlief krijgt ook een houten zandbak met een rand waarop je kan zitten :p zolang ze het maar niet naar beneden bij de buren gooit vind ik het best :p :D

20. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis

ja dat vind ik ook.... echt sneu voor die kids.... en je moet die moeder zich dan zien inhouden als ze haar kids los ziet gaan... het liefst rent ze er met een doekje achteraan..... vreselijk mens vind ik het.... en arme kinderen..... zij kan dan ook echt niet begrijpen dat ik onze dochters lekker laat aanklooien... tja ik vind het meer ziekelijk hoe zij ermee omgaat.....

we gingen er voorheen weleens eten en als je dan een kruimeltje liet vallen stond ze er al met een stoffer en blik naast.. ik werd er zo zenuwachtig van dat ik dus mn kom soep omgooide.... en mijn man die liep op dat moment langs een verjaardagsslinger heen die was vastgemaakt dmv een zware pot bovenop een kast waar het uiteinde onder was gelegd.... nou je raad het al... die kwam ook naar beneden.... nou dat mens ging zowat flippen......

Deel Deze Pagina