Nou ik heb vandaag zo'n zand/water tafel gekocht. Niet die van de bart smit want die was hier uitverkocht en het leek erop alsof deze niet afgesloten kon worden. Nu een gekocht bij de Toys XL voor 25 euro. Sinds het moment dat we hem vanmiddag neergezet hebben tot aan het slapen is ze er alleen bij weggeweest om te eten Hier is het dus een mega succes! (wel even moeten stofzuigen toen ze op bed lag...
ik heb die van bart smit besteld (maar 2 euro verzendkosten is gelijk aan parkeerkaart als ik het zou ophalen) maar denk dat ik hem vandaag binnenkrijg. En geen deksel is niet erg, hij kan zo hup in tuinhuisje
Hij is inderdaad zo in en uit elkaar gehaald, en niet zo groot. Ik mis de deksel ook niet. Straks al ze weer wakker zijn, dan kunnen ze weer lekker kliederen
Dat klopt ja maar dat vind ze juist zo mooi! Hier heb ik wel echt een deksel nodig want hij staat op het balkon en heb dus ook geen tuinhuisje of berging waar ik hem kan opbergen... En daarnaast twee katten in huis die ik er dus niet in wil hebben!
Vanaf welke leeftijd is dat leuk? Yasemin is gek op zand en water, maar is zo'n tafel op deze leeftijd al leuk?
ja dat is dezelfde die ik heb (van lobbes) en ook dezelfde die pas bij de kruidvat was. ik heb ergens in het begin van dit topic (p2 of p3 ofzo) foto's geplaats, hij bevalt hier supergoed! en is erg degelijk, leuke accesoires ook erbij
als yasemin kan staan/lopen is het juist leuk op deze leeftijd. Mijn ervaring vanuit mn werk is dat die dreumesen een grote zandbak vaak spannend vinden en dit heel leuk.
Hmm.. toch maar eens met manlief overleggne dan. We hadden net besloten het volgende zomer pas te doen omdat we dachten dat ze te klein ervoor was hihi. Je ziet overal vanaf 2/2,5 jaar ofzo staan, vandaar.
ik zou je man maar overtuigen haha, het is echt heel leuk voor die kleintjes omdat het kleiner en overzichtelijker is.
Wij zouden er vorig jaar echt nog niets aan gehad hebben. Ze moeten echt goed stevig los kunnen staan, dan ook nog vanalles met hun handen kunnen doen. Vorig jaar hadden we wel al een badje. Lekker zitten en spelen konden ze wel al heel goed.
Jeetje die van bart smit was wel erg leuk en goede aanbieding zeg 14 euro! hoop dat die nog eens komt
mijn jongste speelde er al achter toen ze 9 maanden was dolle pret hoor! ja binnen, het was in februari haha