Hey meiden, Afgelopen woensdag getest en zwanger van ons eerste kindje! Heel onwerkelijk allemaal! Maar aangezien ik zo nu en dan wel een wijntje dronk in het weekend enzo en het nu niet meer kan ben ik bang dat het op gaat vallen! En vooral omdat ik komende weken afspraken en uitjes heb met vrienden/vriendinnen en familie! Ben natuurlijk bang dat het opvalt en wil het nog wel paar weken stil houden! Wat hadden jullie als goede smoesjes zodat het niet opviel??
Blaasontsteking? Mag dan geen alcohol ivm met medicijnen... Erg creatief ben ik niet haha, ik drink al jaren geen alcohol meer.
ik ga dit weekend een nachtje weg met een vriendinnetje en ik heb hetzelfde 'probleem'... net positief getest dus alleen hier op het forum gedeeld. wilde eigenlijk ouders en schoonouders pas over een maand inlichten. het voelt niet goed om het haar eerst te vertellen, maar ik kan ook niet liegen... pfff... mijn plan b is om bij een eettentje te vragen of ze druivensap kunnen schenken als ik om een rode wijn vraag hihi en in het ergste geval.. weet zij het als allereerste...
Ik had hetzelfde! Mijn beste vriendin en zus dus maar gelijk verteld en de rest een beetje voor me uitgeschoven of dates van gemaakt om te lunchen (bij degene waarvan ik wist dat ze gelijk zouden denken: je bent zwanger!!) Bob werkte wel goed bij de overige mensen (bij vriendinnen niet want zelfs dan drink ik er heus wel 1 Antibioticakuur of als je echt aan het stappen bent glas laten staan, vergeten, leeggooien. Of 1 vriendin partner in crime maken en die op verjaardagen en feestjes je glas laten vullen met water/limo/alcoholvrije wijn. Of als je bier drinkt blikjes doen (zie je niet hoe ze leeglopen) Maar is ff lastig ja! Bij mij hebben ze het uiteindelijk niet doorgehad
Ik was de eerste weken structureel de bob. Ik ben daar zelf erg streng in. Dronk sowieso weinig dus één glas heeft bij mij voor mijn gevoel al invloed op mijn rijvaardigheid. Dus als ik bob ben, ben ik helemaal alcoholvrij. Verder kun je het gooien op medicijnen (antibiotica?) waar je beslist geen alcohol bij mag. Een blaasontsteking zou direct kunnen verklaren waarom je vaker naar het toilet zou moeten, als je dat al zou moeten. Of dat je "het even rustig aan doet met de alcohol" ofzo. Misschien dat je last hebt van je maag/darmen. In dat geval zou ik natuurlijk ook pittig eten mijden. En als het toch geraden wordt, gewoon eerlijk zijn. Hebben jullie een geheimpje.
Haha ml en ik hebben er een ware sport va gemaakt! We hebben iig heel veel lol gehad. Ik nam gewoon een wijntje en ml nam hetzelfde. Steeds als iemand niet keek nam hij een slok van de mijne. Nadeel is wel dat ml einde van de avond steeds vrolijker werd . Ook heb ik slokjes in planten gekiepert of tijdens oud en nieuw ongezien over het balkon. We werde er zo goed in dat maar 1 iemand uit onze vriendengroep het door had e de rest was echt verbaasd ondanks dat iedereen erg bezig was met dat wij kindere wilden.
Hahaha, wat een leuke verhalen allemaal. Ik drink dus ook bijna helemaal niet, dus bij mij zal t ook echt niet opvallen
haha wat zal jij dorst gehad hebben aan het einde van de avond Ik zou het inderdaad ook op de BOB of een blaasontsteking gooien...
Haha zitten goeie bij waar ik zeker wat aan heb!! Ga het proberen! Had de afspraakjes allemaal al paar weken geleden gepland dus kan er niet meer onderuit haha. Gelukkig allemaal verschillende vrienden die elkaar niet allemaal kennen dus valt het misschien niet op dat ik elke x dezelfde smoes ben en al een tijd aan de antibiotica zit voor mijn ' blaasontsteking' oid haha. Volgende week zaterdag gaan we ook op stap met heel de club dus dat van die wijn is een goeie! Of bestel er een en gooi ik stiekem weg en vul hem daarna steeds stiekem met water!
Haha wat een leuk verhaal! Ik vind die van die bierblikjes ook wel heel slim! Dan ziet ook niemand wat je drinkt! Ik kwam er de dag van carnaval achter dat ik zwanger ben. En als die hard carnavalster heb ik het mijn 2 beste vriendinnen verteld waarmee ik op pad ging. Die hadden mix drankjes met cola en ik dus gewone cola, niemand is iets opgevallen, als je er maar een rietje in stopt is het goed. Ik ben uiteindeljjk blij dat ik het hun verteld heb, nu heb ik ook nog een uitlaatklep nu mn cupmaat groeit en misselijk ben. Een bob zijn is ook ideaal. Desnoods gewoon wijn bestellen en daarna naar de 'wc' om even naar de ober te gaan en je bestelling te wijzigen en daarna valt de wijn niet goed ofzo..
Ik had hetzelfde probleem. Elk weekend lekker een drankje doen en vooral een biertje ging er wel in . Ik heb tegen mijn vrienden gezegd dat ik aan de lijn was gegaan en dat geloofen ze gelukkig ook. Was nl al aan het lijnen en door geen alcohol te drinken zou het sneller moeten gaan. Maar dankzij het stoppen met roken was er bij sommige wel een vermoeden ontstaan..