Zo'n blauwe schelp was een tijdje terug in de aanbieding bij Intertoys en die hebben we toen gehaald voor Emma, alvast voor haar eerste verjaardag. Maar we hebben hem pas la gevuld want het was zo'n lekker weer. Emma kan al best een beetje erin 'spelen'. echt scheppen en harken niet maar wel al met het zand bezig zijn en zand in het emmertje en uit het emmertje doen met de hand. We hebben ook voor de blauwe schelp gekozen omdat daar een deksel op zit (kattenbuurt dus wel lekker firs als je hem goed af kan sluiten) en er kan straks in de andere helft water als het warm weer wordt.
Wij hebben zo'n lelijke blauwe schelp , echt jeugdsentiment, want ik heb vroeger zo'n zelfde gehad . Eva vindt het sinds vorig jaar geweldig, ook het badje, echt ideaal. Tweede pinksterdag is ze 's ochtends lekker buiten in bad geweest, hopelijk wordt het snel weer mooi weer! Dan douchen wij zelf ook buiten, heerlijk! Ik zou wel om het jaar het zand vervangen ivm bacteriegroei, zeker in zo'n schelp kan het flink broeien.
Hier geen zandbak. Is geen succes, alles eet hij op. Een paar keer geprobeerd, nu over een paar maanden weer proberen.
hier een groot suc6, ja die 'lelijke' blauwe schelp Vind hem praktisch en wel iets hebben. Past helemaal bij de geel-blauw-rode glijbaan en de blauw met rode schommel, met rood-geel-blauwe babyschommel. Zal wel per kind verschillen of ze t leuk vinden en vanaf wanneer.
Dat is precies een vraag die wij onszelf ook stelden nadat mijn broer en zijn toen nog vriendin vroegen of we dat cadeau wilden en of Anne er al aan toe zou zijn. We wisten het niet. UIteindelijk hebben we het toch gekregen, maar nu we'm hebben en hoe Anne nu is, betwijfel ik het of ze er deze zomer nog in gaat spelen. Ze stopt ook nog alles in haar mond. We hebben'm gelukkig nog niet opgebouwd, hij staat nog in de schuur in de doos. We hebben overigens een houten bak gekregen.
je bent nog maar net begonnen meid. en zelfs al wil je hem om die reden niet in je tuin wacht dan maar tot ze naar school gaan daar staan ook van die mooie grote zandbakken. het ligt dan tot in hun bed. je wilt niet weten hoeveel zand er in haar past sterkte voor de komende jaren.
Haha ja dat zand overal, ach, het hoort erbij. Laatst was Eva in de zandbak en ik in de keuken bezig, stond ze ineens achter me terwijl ik haar het liefst even helemaal 'uitschud' voor ze naar binnen gaat. Ach ja, ik veeg alles gewoon lekker in de convectorput Laatst had ze een bakje zand over haar haar gegooid, krijg dat er maar eens uit... en het zit inderdaad meestal tot in haar luier. Lekker im bad is dan de makkelijkste oplossing En inderdaad, na een dagje kdv treffen we vaak nog wel zand aan in haar kleren, al vind ik wel dat ze daar meestal wel alles goed eruit krijgen!
Oh ja, dat zand daar maak ik me ook niet zo druk om. Ik heb haar wel geleerd te stampen en in haar handen te klappen om de grootste lading zand er uit te krijgen, mijn zoontje klop ik gewoon even af.
Wij hebben op Pinkstermaandag de "lelijke blauwe schelp" gekocht bij de Formido (wel een btje een domper dat hij nu in de aanbieding is ). We hebben ook een heel mooie houten gezien, met een deksel waar je bankjes van kunt maken. Maar...... als je daarvan het deksel dicht deed, bleef er ruimte tussen de planken. En dat vind ik met katten in de buurt toch niet zo fijn (haha, zacht uitgedrukt). Andere reden om hiervoor te kiezen was wat anderen ook al aangeven: deksel kan gebruikt worden als badje. Hartstikke handig. En ach... hij staat hier onder het raam, dus als ik naar buiten kijk, zie ik hem niet Ze heeft er trouwens even in gespeeld, maar het allerleukste vond ze het erin en eruit klimmen. Op kdv is ze ook nog een beetje aan het wennen in de zandbak, ze vindt het toch nog wel wat gek. Maar ik denk dat ze er heel veel lol van gaat hebben. Ik heb er zelf al wel even lekker in gespeeld
Hier de plastic schildpad, ze zit er in sinds het mooi weer is dus rond haar 1e verjaardag. Ze blijft zand eten - ach schuurt de maag . Ze zit ook in de aarde, de schelpjes en takjes te zoeken. Ontdekken noem ik dat, op het kdv zit ze ook in de zandbak te spelen.
Hier zaterdag een houten zandbak gekocht, met een deksel die bankjes zijn als je hem open klapt. Vind hem enig, dit was precies wat ik zocht. Eind van de week gaan we het speelzand halen en hopelijk wordt het niet teveel zandhappen. Charlotte doet al een tijd bijna niets meer in haar mondje om te ontdekken dus ik ben benieuwd hoe dat het met zand gaat.