Hallo dames, ikzelf heb acrylnagels. Ik vind het heel mooi, en heb er verder ook geen hinder van. Luca ook niet, want ze zijn veel minder scherp dan myn eigen nagels. Maar kreeg pas een opmerking van mijn tante dat ze dat belachelijk vind als je een klein kindje hebt. Wat vinden jullie ervan?
Ik vind dat iemand dat lekker zelf moet weten. Zelf hoef ik ze niet, maar als iemand anders ze mooi vind, heeft en ermee overweg kan zie ik het probleem niet....
Ik ben zelf jarenlang Nagelstyliste geweest en heb ze ook altijd gehad ook toen mjn kids klein waren en vindt het goed kunnen. De kunstnagels zijn idd lang niet zo scherp als eigen nagels, dus als jij er geen last van hebt en je kindje ook niet lekker doen hoor het staan ook nog eens heel erg mooi
Ja ik vind het er verzorgd uitzien, vind het ook een beetje jammer dat ik op het cb een opmerking kreeg over myn nagels. Die vrouw vroeg doe je m geen pijn met de nagels?
ik draag ze zelf niet.. kan daar absoluut niet mee overweg als ze iets te lang zijn, en als ze gewoon lekker kort zijn erger in me er alleen maar aan haha.. maar ik heb er absoluut geen problemen mee als moeders ze dragen hoor... ik vind sommige zelfs nog verzorgder uitzien dan echte nagels, maar dan bedoel ik niet die enorme lange dingen wat in tijgerprint ofzo geschilderd zijn... alhoewel dat er soms ook leuk uitziet. ik vind, zolang je er zelf geen last van hebt, en gewoon alles ermee kunt doen.. Waarom zou het dan niet kunnen?
ik heb ze ook al jaren,dus toen mijn oudste geboren werd had ik ze ook al.. ze zijn idd minder scherp en ik kan er alles mee.( ik vind het zelfs een rot gevoel als ik niets op heb) als iemand gewoon van zich zelf lange nagels heeft zal er toch ook niemand om zeuren,waarom met kunstnagels dan wel. ik heb trouwens nog nooit iemand gehad die er wat raars over heeft gezegd, misschien alleen van zo dat jij daar alles mee kan doen zeg! en trouwens ik trek me toch niets aan van wat andere zeggen,want je doet het toch altijd fout!
Ik vind ze persoonlijk (meestal) niet zo mooi. Maar dat heeft er niks mee te maken of je moeder bent of niet. Nogal onzinnig om te gaan zeggen dat iemand geen kunstnagels meer zou 'mogen' omdat ze een kindje heeft.
De moeders die ik ken, die ze hebben, kan ik niet op 2 handen tellen Helemaal niks mis mee. Ik heb zelf altijd lange nagels, maar dan echt. Is daar dan ook iets mis mee volgens haar? Waarom zou je dingen niet meer mogen doen omdat je moeder bent? Qua uiterlijk dan.....
Ik heb altijd lange nagels, geen nep nagels, want heb hele sterke nagels van mijzelf. Voordat de eerste werd geboren was er een collega die zei: je moet nog wel je nagels knippen hé voor de bevalling. Uhmm nee...waarom? ben er echt wel voorzichtig mee.
Waar mensen zich aldoor wel niet mee bemoeien zeg! Ik vind er niks mis mee. Heb ze zelf niet want ze knappen me er steeds zo snel af. Maar het is heel mooi en verzorgd.
Kunstnagels zijn minder scherp (muv echte styletto's) als natuurlijke nagels. Ik ben nagelstyliste een heb op het moment mijn eigen nagels omdat die sinds de zwschap goed sterk zijn (maar wel droog) Ik heb ze maar iets lang want ik werk ook nog in de ouderen zorg. Maar zodra ik de tijd én puf heb om bij mezelf weer acryl te zetten worden ze wel weer vrij lang.
Ik heb ze zelf ook en zonder die dingen kras ik mijn kids sneller dan met die nagels. Ik heb ze ook niet mega lang want dan breken ze af.
Ik vind het heel mooi, mits ze goed gezet zijn. Wat ik wel minder vind is van die extreem lange nepnagels met allerlei kleurtjes en printjes. Maar dat vind ik ook als je geen moeder bent.
Ik denk dat een moeder als ze haar kind beschadigt met haar nagels ze vast zou stoppen met ze te dragen. Zelf heb ik altijd korte nagels.
Geen probleem toch, moet iedereen voor zichzelf weten. Ik had vrij lange nagels van mezelf en toen ik een keer haar jasje aandeed stak ik vol in haar oog. Vond het zo rot! Dus sinds die dag zijn ze altijd kort. Maar als je er wel mee om kan gaan, prima toch! xx
Nah, snap niet dat iemand daar een afkeurende mening over zou hebben. Ik denk daar niet eens wat bij als ik een moeder met lange nagels zie, net als ik geen mening heb over moeders met lang of kort haar. Gewoon lekker je lange nagels houden dus!
ik vind ze prachtig en als je ermee overweg kan is het toch goed. na de bevalling waren mijn eigen nagels ook heel lang en dat heb ik ook een week zo gehouden. was ook geen probleem hoor. maar toen er een brak heb ik ze maar allemaal geknipt
Pfff, waar mensen zich al niet druk om maken en mee bemoeien . Ik heb 7 jaar lang acrylnagels gehad. Nu een maandje niet, maar kan er niet aan wennen, dus ga volgende week woensdag weer nagels laten zetten. Gelnagels dit keer. En echt, mijn eigen nagels zijn een stuk scherper dan de kunstnagels. Bovendien scheuren ze nogal makkelijk, dus moet ik echt oppassen nu dat ik gaan haaltjes aan mijn nagels heb waar ik Ayla mij kan krassen. En daar heb ik me met kunstnagels nog nooit druk om hoeven te maken.
Iedereen moet toch lekker doen wat ie wil. Mij boeit het niet. Soms vind ik kunstnagels zelfs nog mooier dan echte nagels, vooral als het van die afgevreten stompjes zijn. (no hard feelings hoor, ben zelf ook een diehard nagelbijtster geweest) Heb zelf ook een hele tijd acrylnagels gehad, denk wel een jaar of 3. Nu sinds een paar maanden doe ik het niet meer, vond het opeens zo'n gedoe worden, maar ik sluit niet uit dat ik ze ooit weer laat zetten. Ik weet nog wel dat toen ik net zwanger was ik een opmerking kreeg van een collega: jaa hartstikke leuk die nagels, maar wacht maar tot je straks je kindje hebt, dan gaan ze er allemaal af want je doet je kindje zo pijn! Ik helemaal kriegel die sufmuts weet duidelijk niet waar ze het over heeft! De kans dat ik m'n kindje met m'n eigen nagels pijn doe is veel groter dan met kunstnagels, die zijn helemaal niet scherp!