Het leed wat zandbak heet.(in mijn ogen tenminste) Ik erger mij weer aan het zand wat zo weer in de kamer beland, de zandbak heeft hier zijn langste tijd gehad ik ga hem na de zomer als ik de tuin winterklaar maak echt weg doen. (de jongste wordt in maart 4 en dan naar school en gaat de zandbak sowieso weg, dan spelen ze op school genoeg in de zandbak.) Heb jij een zandbak (gehad) en hoe lang heb je het gehad?
Ja al jaren. Begonnen met een schelp met de 1e verjaardag van de oudste en nu een gegraven houten in de tuin en een grote schelp (6 jaar verder).
van ongeveer 1,5 jaar tot 5 jaar. heel veel plezier mee gehad. ook vrienden van zoon hier lekker spelen. vaak al in de tuin kids schoon spoelen. het werd zo oud viel uit elkaar dus n paar maanden geleden weg gedaan.
bij ons is hij nu weg gegaan.. jongste is nu 4,5 - oudste is bijna 7 . Ik was het zat. Maar nu zitten ze bij de buurkindjes in de zandbak... Dus eigenlijk... (nouja op dit moment in het zwembadje )
Ja, ideaal. Erger me niet aan t zand. Eerst wel. Nu niet meer. Tis nu eenmaal zo. Stofzuiger erdoor en klaar.
nee, dan heb ik oorlog met mn man, dat krast op het roefdek Als we een huis hebben wil ik het wel. Zoonlief wil geen zandbak, hij wil een zandBERG, net als bij opa die aan het verbouwen is
Ja, een grote schelp op het balkon! Sinds ze 13 mnd is. Ik vind het heerlijk wakker worden in het weekend 's ochtends. Zij lekker een uur bezig in de zandbak met haar pyjama. Ze weet dat ze niet zomaar met al dat zand naar binnen mag stappen. Als ze klaar is klop ik het grootste gedeelte af op balkon, til haar dan in 1 beweging door naar de douche, daar kleren uit, in bad, en schone kleren aan. Als ik zelf geen zandbak had gehad, neemt ze evengoed zand mee in haar schoenen/sokken/broek/luier vanuit het KDV, en stofzuigen moet ik toch al
Ja wij hebben een tractor band bij de boer opgehaald en deze gevuld met zand Alle drie de kinderen hebben er nog plezier van en straks de vierde ook
Ja zeker zandbak!! En geen kleintje als een schelp..... Hier eentje ingraven, 1,70 x 1,70 cm en 60 cm diep!!! Bewust geen hout gebruikt ivm rotten, maar bandjes en er omheen tegels. Dus veegt het zand zo weer terug Ik denk de ideale zandbak voor kids. Met de regel: in de zandbak is buiten spelen. Zo dus weinig zand binnen. Hier nu 4,5 jaar in gebruikt. En gaat voorlopig zeker niet weg. Jongste 3 en oudste 6,5
Ja, we hebben een zandbak, maar ik herken je gevoel wel. Mijn man zou hem namelijk nog liever vandaag dan morgen de deur uit doen. Heeft echt een gruwelijke hekel aan de zooi die het geeft.
Hier een zandbak gekregen toen onze meid net twee jaar geworden was. Vorig jaar hebben we hem weg gedaan, toen was ze zes. Dus ruim vier jaar een zandbak gehad. Schoonpa had de zandbak zelf gemaakt, van hout, met een deksel en een bankje. Al een paar keer opgelapt, omdat het deksel begon te scheuren. Op een gegeven moment ging het hout helemaal rotten en hebben we hem weg gedaan. Onze meid speelde er ook niet meer mee. Ik was ook niet zo fan van de zandbak, eigenlijk. Knarst zo lekker op een houten vloer...
Wij hebben nu een paar jaar een zandbak. Dit is het eerste jaar dat de jongste er ook in kan. Als ik zie hoeveel lol ze ermee hebben. Ach, wat maakt dat zand binnen dan uit. Ik schud ze even leeg voor ze naar binnen gaan en als de jongens op bed liggen swiffer ik even.
Ja, een schelp. Nu net met het mooie weer vol zand gegooid en ons zoontje heeft er groot plezier van. Ik kan mij daarom ook niet echt druk maken over het zand wat overal en nergens terecht komt.
Ja, we hebben hier een zandbak. Zomers is het idd wel veel frustratie met al het zand in huis, maar het levert ons ook veel op: onze kids zijn er echt gek op, (ook de oudste nog!) en al dat speelplezier geeft mij ook veel de handen vrij om in huis dingen te doen. 's Avonds dan even 5 minuutjes met de stofzuiger de benedenverdieping over, vind ik dan eigenlijk goed te doen in ruil daarvoor
2x gehad en 2 keer weer snel weggedaan, komt hier ook niet weer. Ik ben juist helemaal geen opruimer type, maar van het zand overal word ik helemaal gek.
Hier was de blauwe schelp stuk. Maar nog een nieuwe gekocht, jongste wordt in aug 4. Er wordt nog dagelijks mee gespeeld.en veel ook. Denk dat hij blijft.tot jongste ong 6 is.
hier zo'n schelpzandbak gehad, maar vanaf dit jaar eruit en alleen voor watergebruik hij speelde toch niet in de zandbak