Ja en ik erger me ook wel maar dat weegt niet op tegen de lol die ze er van hebben dus ik hou me koest 😉
ja hoor, mooie met sluitbare planken.. laat ze maar lekker ravotten, stofzuiger er bij en t is weer schoon!
Ja 6 jaar en zandbak gehaald. DIt jaar een zandtafel laten maken (die in de winkel zo'n veel te klein voor een 6 jarige). Ik irriteer me niet aan het zand. Kinderen maken nooit eenmaal soms wat troep als ze spelen.
Ja zeker als onderdeel van een speelhuis. Onder een van de torens zit er eentje. Ik vind het prima en ze hebben er beiden veel plezier van. Zand zijn ze al kwijt voor ze in huis komen hij staat namelijk achter in de tuin. En dat is nog wel 20 meter lopen.
Ja absoluut...al 6 jaar een zandbak staan en die blijft hier ook nog lang staan. Onze oudste van 6,5 vindt het nog steeds super en onze 2 jarige uiteraard ook Ik ken geen kindjes die een zandbak niet leuk vinden. Ik ben go en heb van alles in de tuin staan: picknicktafel, grote glijbaan, speelhuisje, klimhuisje met kleine glijbaan en een wip. Maar als eerste rennen ze naar de zandbak...allemaal.
Hier schept onze oudste van ondertussen bijna 8 ook nog vrolijk in de zandbak. Worden de meest prachtige bouwwerken gemaakt van knikkerbaan tot kastelen etc. haha. Ja het zand in huis vind ik minder, maar ach stofzuigen moet ik toch en een enkele keer kruimeldief even extra vind ik niet zo'n moeite voor het plezier wat ze er van hebben
Ja, gehad, was een succes maar na de verhuizing zo'n 2 jaar geleden wou ik geen nieuwe meer. Kwam overal zand tegen in huis. Oh ja, we hebben wel een zand- watertafel in de tuin, maar daar heb ik weinig last van, gaat niet in hun kleren zitten. Nu hebben ze een trampoline, ook een succes .
hier een zand picknick tafel, echt ideaal nagenoeg geen zand binnen, en toch uren lang speel plezier. kids zijn (bijna) 3 en 6 jaar oud
Hier ook een zandbak, mijn zoontje van 2 is dol op zand en als er dan overal zand ligt in huis so be it, is zo weer schoon. Het zit hier vaak zelfs in zijn luier als hij echt uitgebreid in de zandbak gespeeld heeft.
@Floppie88: luier vol zand: herkenbaar haha. OnZe oudste nam letterlijk zanddouches. Nu vind het 'voordeel' bij wat jongere kinderen dat je die gewoon als het tijd is om naar binnen te gaan buiten kunt uitkleden en 'uitschudden' voor je naar binnen gaat. Ik maakte daar bij de oudste altijd een heel spektakel van en zal dat bij onze jongste ook wel weer gaan doen. Maar ik merk wel dat dit bij onze 4,5 jarige lastiger is. Hij is tussendoor al 18x heen en weer naar binnen en buiten geweest. Dus dan komt het uitschudden toch te laat. (Al blijft het wel leuk, haha.)