Hai! Ik las net een topic over buitenspeelgoed en nu wil ik wel graag weten waar ik zo'n blauwe schelpenzandbak kan kopen. OP Thystoys kan ik hem wel bestellen, maar jeetje, dan betaal ik 17 euro extra... Weet iemand een gewone winkel? Ik keek op internet, maar bart smit ofzo heeft hem niet (althans zo lijkt het) We wonen in een grote stad, dus dat moet geen probleem zijn. thanx!
oh wow, dank voor de reacties! Ik wist niet dat ze zo algemeen verkrijgbaar waren, op internet kon ik niet zien dat ze in de winkel te koop waren. Jullie hebben me heel wat geld bespaard
Ik ben afgelopen maandag stad en land afgeweest en nergens uiteindelijk bij tuinland 1 kunnen scoren voor 17,99
Mijn vriend heeft even gekeken en we zijn bij de hornbach beland: 16,99 "Aanbieding van 1 maart tot 31 mei" Gelijk één opgehaald, nou ons meisje vond het zo geweldig, ze pieste in haar luier van het lachen. Als je zand omhoog gooit, komt het weer terecht op je armen en je haar, wat een pret had ze. Zo schattig! Daarna lekker douchen, want het zand zat overal
Let Alleen op bij hèt dicht doen soms lekken ze Daarim hebben wij voor een schildpad van lite tikes gekoze heb. Je wel maar een kant voor zand
Zoals Binnabinna al zegt zou ik ook de schildpad adviseren. Wij hebben de schelp, maar het zand is altijd nat! Een vriendinnetje van mij heeft idd de schildpad en bij hun is het zand altijd droog. Ik ga de schelp weg doen....mocht je m willen hebben kom maar halen hahaha!