Hier een schelp en inderdaad zand nat met harde regen. regen loopt de deksel af en dan zo via de randen sijpelt het naar binnen. heel makkelijk opgelost door in de bodem een paar gaten te boren. dan kan het water weg. probleem opgelost. verder is hij heel erg stevig. ik heb er al een paar keer op gestaan om ergens bij te kunnen en zit er ook regelmatig op..... ik gebruik de deksel vaak ook als zwembadje.
Hier bevalt hij perfect! Ene keer een badje van de boven kant en in de onderkant zit zand echt fijn! S'avonds kan je de zandbak lekker afsluiten zonder dat er dieren of insecten in kunnen
Schelp van de action! Mooi formaat, iets kleiner dan de blauwe standaard schelpen. Ik heb gaten in de onderkant geboord. En de bovenkant vul ik met water. Met genoeg water erin kiept hij niet om als ze op de zijkant leunt
hier die schelp van action zware buien geen probleem altijd droog.. wel een scheur omdat ik erop ben gaan zitten hahhaaa
van de Gamma supper ding , soms wordt die stiekem als trampoline gebruikt, verschuiven met inhoud ook geen probleem, mits je sterk genoeg bent
Hier van de action maar als zandbak vind ik die toch te klein. Misschien dat er ook grotere zijn? Het diende eerst als zandbakje en nu gooi ik daar al het speelgoed van buiten in, en de deksel gebruiken we ook als mini zwembadje. Snel gevuld en snel warm water of je gooit er een emmer warm water bij.
Hier een blauwe schelp; - geen scheuren - nooit nat zand - deksel waait er niet af - stevig materiaal Voor ons prima dus. Geen idee waar ie vandaan komt. Zoon heeft hem voor zn verjaardag gekregen
Hier de stevige blauwe variant. Heeft zoontje voor zijn 1e verjaardag gekregen. Ik ben er helaas niet zo tevreden over. Zodra het regent lekt hij door, ook bij weinig regen. Waarschijnlijk een foutje, want mijn moeder heeft dezelfde en de heeft dit probleem niet, behalve wanneer het echt heel hard regent. De laatste tijd heb ik hem dan ook maar als extra zwembadje gebruikt 😊