zandbak zand blijft zo nat

Discussie in 'De lounge' gestart door tweety, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    wie heeft de oplossing? het zand in de zandbak van onze zoon is steeds zo nat we hebben zo'n zandbak met 2 zitjes aan de zijkan die je als klep over de bak kan doen hier blijft dus altijd een opening in het is nu al 3 dagen droog weer maar nogsteeds is het zand nat.

2. Dushi

Dushi Niet meer actief

De bak misschien toch af en toe openzetten. Mits geen katten van de buren in de buurt. Eigen katten zullen het niet als kattenbak zien.

Lastig. Ik lees even mee, want ik zal hier binnenkort ook aan vast zitten 8)

3. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    dat natte zand vind ik juist fijner, anders krijg je vaak van dat stuifzand en daar kun je geen kasteel meer mee maken.

met nat zand wel.

4. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

hier heb ik het ook, maar zandbak open zetten geen nut. En het zand gaat ook stinken echt vies

Nu al het zand eruit gegooid en van de zomer weer nieuw erin. Dus ik lees even de tips mee

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

bij een schooltje tegenover ons doen ze er eerst een zeil over die je met touw aan de hoeken vast kan maken en dan gaat er een deksel op ;)

6. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Hier ook een zeer natte zandbak, wil maar niet drogen. Denk dat ik al het zand er maar uithaal en er nieuwe in doe (het is zo'n blauwe schelp dus superveel zand gaat er niet in).

7. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Helaaas hier ook het probleem.
    We hebben het zand maar weg gegooit.
    Nu opzoek naar een oplossing, om steeds het zand weg te gooien elke jaar is ook zonden.

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wij bij ons op het kdv moeten ook ieder jaar nieuwzand omdat het hygienieser is. omdat er toch veel bactierie in gaan zitten.

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    maar waar laat je dat zand dan want het is niet ff 1 zakje wat er in zit geloof 4 of 5 zakken vind ik eigenlijk wel zonde.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier een zandbak IN de grond, die is zelfs zomers moeilijk droog te krijgen.

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    tja bij ons op het werk wordt dat geregeld weet het ook niet

mischien ergens in de buurt een plekje

12. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Pfft.. Praat me er niet van... :) Jelle heeft hier een zwembad ipv een zandbak... Ik deed van de week de bak open en er stond gewoon een laag van 10 cm water in...

Wij hebben ook zo'n schelpding, ik ben nu op zoek naar iets anders. Misschien idd ingraven, maar ik lees al dat dat ook niet zo'n succes is...

Deel Deze Pagina