Leuk centje bijverdienen?

Discussie in 'De lounge' gestart door pascha, 21 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pascha

pascha Actief lid

11 aug 2006
    265
    0
    0
    Hallo dames,

voor degene die het leuk vinden om een centje bij te verdienen..
    wordt parfum consulente..

geen verplichte afname..
    je kunt je eigen tijd indelen
    laagdrempelig
    winst/kortingspercentage van 33%

je hoeft alleen maar een startersmap aan te schaffen daar zitten 163 proefmonsters in en daarmee kun je al aan de slag..de map kost 51,--

het gaat om echte parfum dus geen neppers! het komt bij dezelfde fabriek vandaan als waar de grote merken hun geurconcentraten vandaan haalt..

voor mensen die geintresseerd zijn of info willen

jullie kunnen mij mailen...

groetjes

2. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Als je van tevoren al iets moet kopen, vertrouw ik het al niet..

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Het kan best te vertrouwen zijn hoor, maar ik hou er nooit zo van.
    Ik had ooit eens gesolliciteerd als consulente voor LadiesNight, en ik moest het koffertje met 'speeltjes' ook zelf betalen.
    Uiteraard kreeg ik het geld wel terug als ik het weer in zou leveren, maar ja...

Je bent eigenlijk gewoon een kleine zelfstandige als je dit soort dingen doet. Je verdient een klein centje, maar draait eigenlijk ook zelf voor heel veel kosten op.

4. missyb

missyb Niet meer actief

Ik trap daar niet in, blijkt toch vaak dat het een namaak geur is (omdat het een andere verpakking is kun je dit nooit controleren) check googel maar eens.

En 51 euro vind ik best wat! mss dat je 2 maanden wat inkomsten hebt maar daarna zwakt dat ook af natuurlijk

5. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik zou het niet doen...

6. pascha

pascha Actief lid

11 aug 2006
    265
    0
    0
    hallo dames,

snap best dat er sceptiscie onder een aantal is..
    de map is ook bedoeld om aan de mensen de testers te laten ruiken..het is het enige wat je aanschaft..

vaak ben je juist als je aan zoiets begint eerst heel veel geld kwijt totdat je eens wat gaat verdienen en dat is hier dus niet zo..

je besteld alleen hetgeen wat je hebt verkocht en de winst hou je zelf!

het zijn wel degelijk de echte geurconcentraten..
    ik mag hier geen reclame maken denk ik...maar het is al een wereldwijd concept..

en je kan ook overal op internet vinden dat het om echt gaat en niet om namaak..

de grote merken hebben alleen patent op de naam en verpakking maar dus niet op de geurconcentraten..

en waarom wij het goedkoop aan kunnen bieden..
    30ml parfum voor 13,90
    is omdat wij eenvoudige flesjes/verpakking hebben...geen dure reclamecampagnes en je betaalt dus ook niet voor de naam...

het staat ook op nummer 1 van betrouwbaar thuiswerk..

gr.

7. pascha

pascha Actief lid

11 aug 2006
    265
    0
    0
    ps de map is gewoon van jezelf ...die hoef je niet meer in te leveren...

ik heb hier nog al eens wat onderwerpen voorbij zien gaan van meiden die thuiswerk willen gaan doen..of een centje bij willen verdienen..vandaar ook dat ik hier een onderwerp over heb gemaakt..

ik ben er zelf heel enthousiast over..en wil dat graag overbrengen..dat er mensen zijn die het bij voorbaat al niks vinden..dat kan ieder zijn mening..

daarom heb ik er ook ingezet voor mensen die geintresseerd zijn die kunnen contact met mij opnemen zodat ik je het een en ander uit kan leggen..
    gewoon vrijblijvend..

als er alleen maar mensen reageren met negativiteit dat komt ook een beetje rot over
    begrijp me niet verkeerd ieder zijn mening,..
    maar het is maar om een steentje bij te dragen voor degene die het leuk vinden en thuiswerk willen gaan doen!

gr.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Hoeveel krijg je om weer nieuwe mensen te werven? ;)

9. Writer

Writer Niet meer actief

:) :) percies

10. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik heb zelf ook weleens geurtjes besteld in een goedkoop flesje, en het waren inderdaad de echten hoor ;)

edit: ik weet natuurlijk niet of het van hetzelfde was als de ts.

11. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Een vriendin van mij heeft dat ook gedaan. Het klopt wel, dat het goede parfum is. Maar zoals iemand al schreef het zwak af. In het begin kopen mensen bij je en via via loopt het ook wel maar dan houd het ook wel een beetje op. Ik zelf koop ook maar twee flessen parfum per jaar.
    We gebruiken nu de map zelf om af en toe een geurtje op te doen :)

12. jolanda1976

jolanda1976 Bekend lid

29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Ik heb ook zon map is van fm parfum :)
    En inderdaad het zijn allemaal echte geuren, dus niet nep en je kan er idd een leuk zakcentje mee verdienen! Btw...ik heb toen 30 euro voor map betaald!

13. mamasilly

mamasilly Lid

25 jan 2009
    86
    0
    0
    venlo
    ik werk vanuit huis

en dan met heel wat anders
    beetje chatten met 'vieze'mannetjes en je kan gewoon zelf bepalen hoever je gaat voor de cam

verdient aardig goed moet ik zeggen en alles is mooi meegenomen
    en je kan ook nog ontzettende lol hebben :)

14. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hoe gaat het dan eigenlijk met de belastingdienst?

15. pascha

pascha Actief lid

11 aug 2006
    265
    0
    0
    Hoi Jolanda..medecollega haha

het is inderdaad van FM..en dan heb jij mazzel gehad met de map voor 30 euro...ze waren pas in de aanbieding voor 40 euro..ikzelf heb er ook 51 euro voor betaald...

gr.

16. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

nou echte geuren vind ik het niet.

als het van FM is, heb pas ook bij een meid wat ebsteld een vriendin zelfde prijs als wat ik hiet ziet, maar de kleur van de parfum is totaal anders als het orginele! en de lucht is ook niet exact hetzelfde.

maar vind ik ;)

Deel Deze Pagina