zandbak

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rosa08, 8 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Hey meiden

Even een vraagje,Ik heb vanmiddag met mijn dochtertje in de zandbak gespeelt in een speeltuin.en daar bij heb ik wat zand binnen gekregen.ze was lekker chips aan het eten en ze gaf er een aan mij lekker met haar zandhandjes niet bij na gedacht. kan dit kwaad denk je?

liefs rosa

2. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    hallo,
    om te beginnen van harte met je zwangerschap,geniet ervan,ik zie onderaan je bericht dat het even wat voeten in aarde heeft gehad om zwanger te mogen zijn.....

over aarde gesproken,ik denk niet dat het kwaad kan hoor,je wilt niet weten wat de mens in het dagelijks leven allemaal binnen krijgt zonder het in de gaten te hebben.
    heb zelf 2 honden,die me soms te snel af zijn,en me dan een lekkere natte sloeber geven,terwijl ze net de tuin op kop hebben gezet...

groetjes petra

3. rosa08

rosa08 Niet meer actief

bedankt voor je snelle reactie. ben nu best wel onzeker was bij me eerste zwangerschap helemaal niet zo.

jij ook gefeliciteerd de laastse loodjes.

liefs rosa

4. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Het kan alleen schadelijk zijn als er kattenpoep in heeft gezeten. Daar moet je wel mee uitkijken :)

5. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    dit is mijn eerste zwangerschap,en begin nu weer onzeker te worden,komt denk ik dat ik tegen het einde aan loop.
    dan denk je cht van;kan ik het wel,zal ik een goede moeder zijn,en wat als dit,en wat als dat.....pfffff,wordt soms gek van mezelf hoor.

jij ook veel geluk en succes,liefs petra

6. rosa08

rosa08 Niet meer actief

weet niet of er katten poep in de zandbak heeft gelegen,het was een zandbak in een grote speeltuin. moet het maar even los laten denk ik.

7. Alita

Alita Niet meer actief

het is nu toch al gebeuerd meid....het enige gevaar wat je hebt is met kattepoep maar zal wel goed komen meid....

Gefeliciteerd met je zwschap!!!

8. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    het is al gebeurd idd...

Maar zou er wel even opletten, want katten doen hun behoeftes graag in dat soort zandbakken.
    De kans lijkt me alleen niet zo groot dat je iets oploopt hoor, maar aangezien je ook niet in de tuin mag werken met blote handen...

9. rosa08

rosa08 Niet meer actief

meiden bedankt voor jullie reactie. nog niet echt gerustgesteld,ik hoop dat het los loopt.ik heb in de zandbank overigens geen kattepoep gezien en er spelen genoeg kinderen in.

liefs rosa

10. rosa08

rosa08 Niet meer actief

toch maar even de gyn voor de zekerheid gebeld,en die zei dat ik me geen zorgen hoef te maken dat de kans zo klein is.maar voortaan wel op passen en geen zand meer eten:D
    hier weer gerustgesteld

11. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha nee geen zand meer eten hahahaha....

12. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    je weet nooit wat je kan oplopen bij het 'eten' van zand of aarde maar ik kan je misschien een beetje geruststellen:

mijn arts zegt dat de kans op besmetting via vlees (niet goed gebakken) of groenten die niet goed gewassen zijn het grootst is...Ik heb zelf katten nu en ben van baby afaan met katten opgegroeid. dan zou je toch zeggen dat ik al eens toxoplasmose heb gehad? nee dus! niks! Ik heb het nog nooit gehad met zoveel katten die dagelijks bij me in bed sliepen!!! kans is echt klein hoor...anders als je het niet vertrouwt, doe ff een bloedtest!

13. rosa08

rosa08 Niet meer actief

mukkie bedankt voor je reactie,mijn gyn vond het niet nodig om mijn bloed te testen.ga er vanuit dat het wel los loopt.

liefs rosa

Deel Deze Pagina