Zandbak

Discussion in 'Baby en dreumes' started by mamavanmeisje, Mar 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Ik wil graag een zandbak op mijn balkon en kan wel wat tips gebruiken!

Kopen jullie het zand en wat kost dat dan?
    Hoeveel zakken heb ik nodig voor een schelp zandbak?
    Of scheppen jullie emmers vol op het stand?
    Welk speelgoed is bij jullie een succesnummer?

(ze mag zowiezo geen seconde alleen op het balkon dus ik ben mij bewust van het 'opstapje' dat ik hiermee creeër ;))

2. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,026
    0
    0
    brabantse land
    o ik lees mee.Hier ook een moeder die een zandbak op een balkon wil...

3. tulip

tulip Niet meer actief

#3 tulip, Mar 22, 2011
    Last edited by a moderator: Mar 22, 2011
    ik heb ook een schelp, niet vol, want dat kost je megaveel zand en met een flinke laag zijn ze net zo blij.
    Ik zou nooit zand van het strand pakken omdat er ook hondenuitwerpselen enz tussen zitten of andere viezigheid die je op het eerste oog niet ziet. Ik heb speelzand gekocht bij de bouwmarkt. Was iets van 1,99 voor een zak, ik heb er 3 zakken ingedaan.

schepjes, kleine plastic lepeltjes en een serviesje is hier echt suc6. Emmers doet ze niks mee, ze vind het leuk om "te koken" met zand. Ik heb van wader een goedkoop plastic serviesje gekocht in vrolijke kleurtjes. Dat is prima voor buiten.

4. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

Jan 19, 2009
    599
    0
    0
    Mijn schoonouders hebben vorige week bij de Karwei een zandbak gekocht en zeiden dat het zand daar €0,99 per zak was. Zij hadden voor een 'gewone' zandbak zeker drie zakken nodig.

Zelf gaan scheppen op het zand zou ik niet doen. Dan ben je tegen juni pas klaar vrees ik ;).

Hier een jongetje dat scheppen in en uit de emmer juist wel weer geweldig vindt.

5. mamavanmeisje

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Tullip dank je!
    Bij de HEMA heb ik ook een serviesje gezien voor in de zandbak.
    Met ijshoorntjes heel grappig.

Zo'n molentje is dat wat?

6. margreet78

margreet78 Bekend lid

Mar 14, 2008
    882
    0
    0
    Wij hebben ook een schelp (in de tuin). We hebben er in eerste instantie 2 zakken speelzand ingedaan (kost niks: GAMMA speelzand | doe het zelf bouwmarkt GAMMA) en in de loop van de zomer met een derde bijgevuld. Grootste succes: oude pannen en bestek van mama. Daarna: emmertje en zandbakspul van ikea. Kostte ook niks. Veel plezier, het was en is hier een daverend succes!

7. tulip

tulip Niet meer actief

mamavanmeisje, heb je een link naar dat serviesje met ijshoorntjes toevallig.

8. Snoetje86

Snoetje86 Lid

Apr 27, 2009
    76
    0
    0
  9. mamavanmeisje

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
  10. Snoetje86

Snoetje86 Lid

Apr 27, 2009
    76
    0
    0
    Da's waar, ik ben enorm verwend omdat ik in Delft woon..dus dan maakt de Ikea of Hema niet uit ;)

Share This Page