Pukkeltjes op z'n wangetjes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by babs38, Mar 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babs38

babs38 Actief lid

Jun 17, 2010
    486
    0
    0
    instructrice creatieve en culinaire workshops
    Utrecht
    Mijn zoontje heeft al een tijdje pukkeltjes op z'n wangetjes, sommige net kleine puistjes met een wit kopje. Ze verdwijnen snel, maar er komen ook net zo snel weer nieuwe op. Ik heb gehoord dat dit aan de hormonen kan liggen en vanzelf weer weggaat? Hij lijkt er geen last van te hebben...iemand enig idee of ik niet toch even langs de huisarts moet?

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

Apr 23, 2010
    4,523
    0
    0
    NULL
    NULL
    babyacne. gaat vanzelf weg.

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Babyacne, klopt.

Heeft geloof ik iets te maken met hormonen die ze van jou hebben mee gekregen. Dus het is jouw schuld, ha ha :)
    Nee hoor, ik bedoel het helemaal niet kwaad :p

Het gaat vanzelf (en als het goed is snel) weer over.

4. Peppie01

Peppie01 Actief lid

Jan 24, 2008
    124
    0
    0
    Mijn schat heeft het ook.

Nu moest ik naar de ka gister, en daar heb ik het voor de zekerheid nagevraagt.

Ze zegt dat het idd baby-acne is, dit komt door de hormonen van de moeder in de BV hihi.

5. mila2008

mila2008 Bekend lid

Jun 12, 2009
    628
    0
    0
    mijn zoontje zat eronder, na een maand of 3 was het weer over

6. Fransa

Fransa Niet meer actief

Mijn kleintje heeft er ook nog steeds last van. Moet hem tijdens de zwangerschap dan flink wat hormonen hebben meegegeven want ik geef geen bv bijv.
    Aaahhh... misschien absorbeerde hij die hormonen zodat ik geen zwangerschapskwaaltjes had ;)

Anyway, onze oudste had het ook behoorlijk en het was ook ineens verdwenen eigenlijk...

7. Druif2008

Druif2008 Actief lid

Aug 16, 2008
    287
    1
    0
    Hier ook flesvoeding en ook babyacne. Het duurde hier ongeveer 4 weken voordat het wegging en de laatste 2 weken was het best erg. Opeens was het weg (daarna begon de eczeem maar dat is wat anders)

Share This Page