hallo allemaal, Mijn zoontje is bijna een half jaar en is snachts niet zo een beste slaper. Hij krijgt om 8 uur de laatste fles en gaat dan zijn bedje in. Dat gaat goed tot ongeveer 2 uur en dan wordt hij wakker. Hij wil dan geen fles maar alleen maar bij ons in bed. We hebben al alles geprobeerd, de fles later geven maar hij wordt gewoon wakker. We hebben hem zelfs een paar dagen nachten laten huilen maar dat werkte ook niet. Ben zelfs nachten bij hem gaan zitten en dan steeds zijn speentje geven maar dan slaapt hij 5 minuten en is hij weer wakker. Zodra wij hem tussen ons in leggen slaapt hij. Wie heeft er tips voor mij want ben inmiddels een beetje wanhopig aan het worden. groetjes
Heeft je zoon al een knuffeltje in bed? Dit kan ook voor een veilig gevoel zorgen. Ik laat altijd een klein lampje aan. Het is allemaal zo tijdelijk, alles verandert zo snel. Misschien kun je een campingbedje op jullie kamer zetten?
het is niet heel erg donker op zijn kamer en een knuffeltje heeft hij niet. ik zal het is proberen met een knuffel. 1 zekerheid heb is als hij 16 is wil hij echt niet meer met zijn mama in bed slapen
Ha ha, nee dat denk ik niet Geniet maar lekker van je hummeltje in bed... Een knuffeltje werkt hier echt heel goed, ik leg trouwens ook een speeltje of boekje in bed. Soms wordt ze 's nachts even wakker - gaat spelen - en zelf weer slapen.