Zandbak

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by A daydream, Mar 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. A daydream

A daydream Actief lid

Jan 12, 2016
    399
    106
    43
    Goedemiddag,

Graag zou ik een vraag willen stellen over toxoplasmose.
    We hebben al een zoontje en sinds kort ben ik zwanger. Mijn zoontje houdt erg van met zand spelen. Helaas is de zandbak kapot en ligt het zand even in een grote bak.

Wanneer ik mee speel trek ik een handschoen aan maar hoe zit het met het zand op zijn kleding, schoenen en handen?
    Zijn handen probeer ik na het spelen te wassen en z'n kleren uit te kloppen. Ik kan helaas niet ervoor zorgen dat alles weg is.

Wanneer ik erbij ben komt hij vaak een kroel halen en dan krijg ik zand in m'n gezicht en soms mond.
    Probeer dit zo veel mogelijk te voorkomen, maar ik maak me hier toch zorgen over.

Hopelijk kunt u mij geruststellen.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi a daydream,

kun je er voor zorgen dat het zand is afgesloten om te voorkomen dat er katten in poepen? Verder komt iedereen in aanraking met zand, vaak zonder dat we het weten. Dus ik zou me om wat je beschrijft niet te druk maken. Als je gewoon je best doet om die zandhandjes en snoetje schoon te maken en handschoenen gebruikt als je zijn kleding uitklopt of schoenen poetst, dan kun je er verder echt niets aan doen. De kans dat je het dan oploopt is echt heel erg klein.

Groetjes Brigitte

3. A daydream

A daydream Actief lid

Jan 12, 2016
    399
    106
    43
    Bedankt voor uw reactie

Share This Page