Iris heeft vannacht slecht geslapen ook heeft ze 1 keer gespuugd ( lijkt wel slijm) nu vanmorgen vanaf 8 uur ook twee keer is steeds doorzichtig wat zou dit kunne zijn?
Klinkt inderdaad als een buikgriep Goed dr luiers in de gaten houden en ors in huis halen tegen uitdroging
wss inderdaad verkouden of een virusje, dat spugen zulle de slijmpjes zijn die ze nog niet kan ophoesten. goed het neusje spoelen en als je ziet dat ze slijmpjes in haar neus heeft en als die groen kleuren neusdruppels halen. zolang je hoort als ze diep slaapt dat ze niet reutelt is er niks ernstig aan de hand. en als ze diarree heeft gewoon zien dat ze goed blijft drinken dan zodat ze niet uitdroogt
iris die spuugt nou echt alles er steeds uit ook een beschuitje of drinken geef haar weer ors hoop dat dat wel binnen blijft
ja toch de arts bellen nu hoor want zo te lezen houdt ze niks binnen en ze zou kunnen uitdrogen. dus geen risico's nemen
hoi hoi heb gisteravond nog gebelt want ze hield echt niks meer binnen .. en die zeiden omdat ze net weer sliep eerst gewoon laten slapen en als ze wakker wordt een klein lepeltje drinken geven en weer wachten en dat bleef wel binnen nu heeft ze vanmorgen al 3 halve flesjes drinken op en zit er gelukkig nog steeds in .. wel slaapt ze heel veel en eet ze nog niks maar gelukkig nu wel wat drinken ... Mocht ze weer gaan spugen moeten we langskomen bij de arts
zolang ze drinkt is dat het belangrijkste dat eten zal wel snel weer volgen. hou haar maar goed in't oog en een dikke knuffel voor je meid. oja nina is hier ook wat ziekjes en zij slaapt ook enorm veel nu maar is haar manier om beter te worden , zal bij je dochter wss ook zo zijn
helaas werd iris net wakker en spuugde alles er weer uit ... zo maar weer ORS proberen .. hoop echt dat dat er zo wel in blijft en het rare is al ze alles er uit heeft gespuugt is ze gelijk weer vrolijk maar ze heeft ook diaree en houd ze niet echt veel vocht binnen zo
als ze vandaag blijft spugen zou ik toch niet twijfelen om naar de arts te gaan hoor, mischien heeft ze wel een hardnekkig virus onder de leden. laten controleren kan nooit geen kwaad, beter een keer teveel dan een keer te weinig
hoi hoi ja dat doe ik ook echt ze houd zo echt niks binnen en wil toch echt niet dat ze uitdroogt ofzo
nou meid dan maar naar de arts toe, hopelijk heeft ze het rsvvirus niet want dat gaat hier in elk geval de ronde, kan natuurlijk ook een griepje ofzo zijn maar de arts zal het je wel vertellen. veel succes en hou ons maar op de hoogte
heb net gelijk maar gebelt omdat ik zelf dus ook vind dat haar lipjes wat uitdrogen en kunnen vanmiddag 15.45 naar de huisartsen post Ze heeft net ook weer haar ors uit gespuugt en wordt steeds slommer vind ik zelf ook is haar temperatuur nu 38.3